viestit ovat vain ateismia koskevia — tai kissoja...
... eikä yhtään kysymystä uskoville eikä uskontoaiheista aloitusta...
Tästä lähtien
7
286
Vastaukset
- puusilimä
tein jo osiot näille luuleville sanansaattajille. toivottavasti tajuavat että heillä on nyt ihan ikiomat "palstat".
kissat on kivoi ja tänään saatiin meille uusi koira kun edellisestä aika jätti joku aika sitten :( :)
on pirun vilkas otus :D:D:D:D
ja kissaa se pelottaa kun ei ole tottunut tuollaiseen huliviliin. se anto jo kynttä silmään, onneks ei käyny kuinkaan.
onkohan kissoilla omaa uskontoa/uskontoja?
minä veikkaan että ovat ateisteja. ja muusta ei ole näyttöä(ainakaan minulla).- Tiärenaine
kissat on kivoja:) En ollut kissaihminen ennekuin sain ensimmäisen kissani noin 7 vuotta sitten. Mutta sen jälkeen se onkin ollut menoa! Minusta tuli kissaihminen kertaheitolla ja mielelläni ottaisin vielä pari...kolme..
Luulen myös että kissat ovat ateisteja, tai luulevat ainakin itse olevansa jumalia (taisin tuon jo jossain mainita:)), kun kokoajan saa olla palvelemassa, ruokaa, leikitystä, syliä, rapsutusta, ulkoilua...;> Mutta mieluuummin kissoja palvelen kuin kuviteltuja kaikkivaltiaita olentoja:)
Rapsutukset uudelle koirulille, koiratkin on mukavia! - Kössönöm
oksensi tänään ruokakupin viereen, kun oli ahminut liikaa.
Kissat on ateisteja, sehän on selvä. Kaikki järkevät olennot ovat ateisteja, esim. norsut.
sori mut se ei taida ihan onnistuu..:D:D ja te atet ite aina täällä uskonnollisista asioita alotatte keskusteluu..:P
- toiveeni toteudu ;)
Kyllähän minä sen varsin hyvin tiedän, mutta laitoin aloituksen jotta atet huomaisi mistä se kenkä oikein puristaa, mutta eihän he edes sitä kenkää huomaa...
Syyhän on juuri siinä että atet itse toimii liimapaperina kysymyksineen... toiveeni toteudu ;) kirjoitti:
Kyllähän minä sen varsin hyvin tiedän, mutta laitoin aloituksen jotta atet huomaisi mistä se kenkä oikein puristaa, mutta eihän he edes sitä kenkää huomaa...
Syyhän on juuri siinä että atet itse toimii liimapaperina kysymyksineen...Hyvin kirjoitettu..:) Näitä ihmisiä usko jollain tasolla kuitenkin kiinnostaa kun jaksavat siitä aina jauhaa.. ja vielä samoista asioista.. :)
Siistiä muuten huomata että täällä on myös ihan asiallisiakin ihmisiä kirjoittelemassa. kiitos siitä. :)- Kössönöm
tuiskutyttö kirjoitti:
Hyvin kirjoitettu..:) Näitä ihmisiä usko jollain tasolla kuitenkin kiinnostaa kun jaksavat siitä aina jauhaa.. ja vielä samoista asioista.. :)
Siistiä muuten huomata että täällä on myös ihan asiallisiakin ihmisiä kirjoittelemassa. kiitos siitä. :)tänne taas piti tulla. Eikö 7-tv:stä tule mitään sopivaa ohjelmaa?
Juu, käy täällä asiallisiakin ihmisiä keskustelemassa, mutta myös kaltaisiasi typeryksiä, jotka pitävät elämäntehtävänään tulla tuputtamaan uskonnollista julistusta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465627Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5742092Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821154Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.56895- 59880
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768