Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
krista.lehtola
profiilit
krista.lehtola
krista.lehtola
Vapaa kuvaus
.. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
8
Kommenttia
287
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
haha:)
Söpö kuva. Mutta hyi sinua ei täällä saa noin rivoja kuvia laittaa :P joku voi ottaa hermoon siitä sun pukeutumisesta:D
22.06.2009 15:51
olin jo unohtanut koko tämän keskustelun ja olin aika ihmeissäni kun sähköpostissa oli merkintä että viestiin on vastattu..:)
en muista mitä olen tuntenut silloin äitiäni kohtaan.. Häntä kun ei näkynyt kovinkaan usein. Meidät huostaanotettiin silloin kun olin 4- vuotias eli viranomaiset eivät puuttuneet asiaan kovinkaan nopeasti koska olin vajaa 2 vuotias kunm siskoni syntyi. Viranomaiset varoittivat äitiäni monta kertaa mutta aika turhaan. Huolta meistä missään vaiheessa ei ole äitini pitänyt vaan kaikki sukulaiset joilla asuimme usein.
En tiedä oliko äitini riippuvainen ennen isäni itsemurhaa.. luultavasti koska hän lopetti koulun jo peruskoulun jälkeen ja elämä oli aika lailla sivuraiteilla ennen peruskoulun päättymistä.
Siitä hyväksikäytöstä ei ole varmaa tietoa mutta viranomaiset sitä ovat aina epäilleet meidän käytöksestä ihmisiä kohtaan lapsena.
Äitini on tehnyt vääriä asioita elämässään mitä hän varmasti katuu koko lopppuelämänsä. Hän on kuitenkin saanut aikaan sellaista vahinkoa siskoni elämään mitä ei voi perua eikä korjata. sitä on vaikea antaa anteeksi vieläkään. ei niin väliä mitä minä itse olen joutunut kokemaan mutta sillä on väliä kun nään että siskoni kärsii asiasta edelleen.
07.10.2008 14:54
Hei!
On mahdollista että voi olla oireita raskaudesta jo heti muutaman päivänkin päästä.. Olen meinaan itse nyt viimeset kaksi päivää pyörinyt netissä ja lukenut keskustelupalstoja raskaudesta.
Luulen että voisin olla raskaana..olo on aivan sellanen. Ikää minulla on vielä 17..tosin täytän joulukuussa 18.. taitaa bile elämä jäädä jos raskaana olen. Mutta ei se minua haittaisi.
Onnea sinulle ja toivotaan molemmat parasta.:)
29.07.2008 17:24
Se on kylläkin aika sama asia..
Jos siivojan tilaa hän tulee jos Jumalaa pyytää tulemaan elämäänsä sekin tapahtuu..Mutta kumpaakaan et välttämättä näe.
Jumala ei ole mikään diktaattori sillä tavalla että hän poistaisi mailmasta ne ihmiset ja asiat mistä ei pidä. Ihmiset itse tappavat toisia, aiheuttavat sotia, raiskaavat, varastavat ja tekevät muitakin vääriä asioita. Ei se ole jumalan vika. Jumala haluaa että me ihmiset noudattaisimme hänen tahtoaan eli rakastaisimme toinen toisiamme.
07.04.2008 15:05
Olen montakin rukousvastausta saanut. Vaikka niihin on välillä mennyt aikaa niin vastaus on aina tullut. Ja muista ettei vastaus ole aina myöntävä.
Olin jo pitkään rukoillut siskoni puolesta jolla on vaikeata ja itsemurhaa on yrittänyt pari kertaa.. Eilen katselin hänen kuviaan netissä ja heti ensimmäinen asia mikä niistä kuvista loisti oli onnellisuus. Ette voi edes kuvitella miten helpottunut ja ilonen olin niitä uusia kuvia katsoessani. Hän on kuin toinen ihminen. Hän ei ole uskossa mutta riparille on menossa kesällä. Uskon että se viikko voi muuttaa häntä vielä enemmän.
07.04.2008 14:36
ei se ole heikkoutta. Päinvastoin. Sehän on heikkoutta jos uskoo kaikkeen vasta sen jälkeen kun on sen nähnyt.
Otetaan esim. Olet tilannut siivoojan kotiisi mutta koska käyt töissä et näe häntä ikinä. Mutta kun tulet töistä talosi on siisti. Tottakai uskot että siellä on siivooja ollut vaikka et ole häntä nähnykkään.
Sama pätee Jumalaan. Vaikka emme häntä pysty "livenä" näkemään niin silti hän antaa merkkejä olemassa olostaan minkä avulla voimme uskoa häneen.
07.04.2008 14:28
Mistäköhän tämä voisi johtua.. Muslimit rukoilevat Allahia ja mitään ei tapahdu..siihen on varmasti syy minkä kaikki kyllä tajuavat..:D
Ja kai tiedätte että monet miljoonat ihmiset pyytävät lottovoittoa ja muuta sellasta mutta niin ei kuitenkaan tapahdu.. Se ei silti tarkoita ettei Jumalaa olisi. Jumala tekee niinkuin on parasta. Ja haluan että huomioitte vielä yhden asian. Sen että kaikkiin rukouksiin ei vastata heti. Vastaus voi tulla vaikka 20 vuoden päästä. Pitää vaan uskollisesti luottaa Jumalaan ja jatkaa rukoilemista.
07.04.2008 14:23
>>Eli ihmisellä ei ole vapaata tahtoa, kärsi ikuisesti
jos et usko? jumala on valehtelija?
08.03.2008 17:35
Kyllä ateistitkin ovat ihmisiä. Jeesus on siis kuollut myös sinun syntiesi takia. Mutta se että sinun synnit on maksettu jo ei riitä siihen että pelastuisit. Sinun pitää ottaa tämä lahja vastaan. Siinä on se ero. Me uskovaiset olemme ottaneet tuon lahjan vastaan.
Ketään ei voi pakottaa Jeesuksen luo vastaanottamaan ikuisen elämän lahjaa. Päätös on tehtävä itse.
08.03.2008 17:30
Taivas ja Helvetti ovat paikkoja joiden olemaasa oloon ei vaikuta uskovatko ihmiset niihin vai ei. ne eivät katoa yhtään mihinkään.
07.03.2008 21:45
Epäuskossa on se paha asia että ei usko. Ja ilman uskoa ei taivaaseen voi päästä. Vaikka olisi tehnyt mitä tahansa syntiä mutta on tullut uskoon ja syntynyt uudesti sisältä niin pääsee taivaaseen. Epäusko on synti mitä ei voi anteeksi saada ja taivaaseen mennä..
07.03.2008 21:27
hyvä kysymys johon esitän OMAN mielipiteeni..en sano että se olisi oikein mutta itse ajattelen niin..
ainoa synti mitä ei voi saada anteeksi on epäusko. Se on oma mielipiteeni. se että ei usko on asia mitä ei voi saada anteeksi.
Ja raamatussa puhutaan myös suurimmasta synnistä mikä olisi Pyhän Hengen pilkka mutta en ole paneutunut tähän asiaan kauheasti enkä sen takia halua kommentoida siitä..
07.03.2008 21:07
kaikki ihmiset tekevät syntiä mutta ero on siinä että uskovat tietävät saavansa ne anteeksi koska jeesus on kuollut meidän kaikkien syntien puolesta.
07.03.2008 20:18
Hyvin kirjoitettu..:) Näitä ihmisiä usko jollain tasolla kuitenkin kiinnostaa kun jaksavat siitä aina jauhaa.. ja vielä samoista asioista.. :)
Siistiä muuten huomata että täällä on myös ihan asiallisiakin ihmisiä kirjoittelemassa. kiitos siitä. :)
04.03.2008 13:10
ei uskoisi tuollaisen viestin kirjoittajan iäksi 27v!!!
>>Voisitko sinä vitun tuiskuhuora esimerkiksi painua vaikka hevonkuuseen? Älä huolehdi, kyllä täällä riittää puhenaiheita ilman teitäkin.
04.03.2008 13:04
sori mut se ei taida ihan onnistuu..:D:D ja te atet ite aina täällä uskonnollisista asioita alotatte keskusteluu..:P
03.03.2008 05:23
kyllä se mun mielest on iha sana..ainaki puhekielessä..:D en nyt tiiä ptäskö se kirjottaa eriksee, yhtee vai viivalla mut eikös se nyt ole ihan vitun sama?? Miks nipottaa jostai yhdyssanoita tai muista...
03.03.2008 05:21
se on omalla tavallaan ihan ymmärrettävää mutta se ei ole oikea peruste..omasta mielestäni..
Onko elämän tarkoitus olla aina kivaa ja helppoa?? se että tällä palstalla pyörii ei ole kivaa eikä myöskään aina helppoa, mutta jonkun se on kuitenkin tehtävä.
Ei Jeesuksellakaan helppoa ollut. Häntä vihattiin, pilkattiin, hakattiin mutta silti Hän oli se kuka oli eikä piileskellyt missään.
On hyvä että tälläkin palstalla pyörii uskovia ihmisiä mutta se pitää tiedostaa että tällä palstalla ei koskaan tule saamaan hyvää palautetta eikä mitään muutakaan kauhean rakentavaa.
Se pitää vaan kestää. :D vai mitä??
eikä se nimimerkin kanssa kirjoittaminen ole edes kamalaa..toivottavasti nämä oppivat sen avulla ainakin sen että vaikka kuinka yrittävät saada minua ja muita pois niin silti täällä vielä ollaan..ja täällä myös pysytään..:D
Ja kyllä ne oikeesti meistä tykkää..:D Mistäs ne sitten puhuis jos kukaa ei kävis täällä avartamassa maailmankatsomusta..:D vais mitä??:P
03.03.2008 05:19
jos tuo on syy niin sitten ei taida olla mitään ongelmaa naispappeudelle. se nyt vaan on yksi sana...ihan sama onko pappi mies vai nainen..ei ole olennaista ollenkaan. Tärkeämpää on sydämen usko ja halu julistaa evankeliumia. Koittakaa nyt jotain edes ymmärtää..Olen itsekkin luterilainen mutta aioin mennä kasteelle uudestaan koska koen sen oikeaksi ja aion myös vaihtaa seurakuntaa jos asiat eivät muutu. Vaikka olemmekin luterilaisa on lupa alkaa ajattelmaan aivoilla.. Ärsyttää tuollainen turhista asioista jauhaminen..Meidän pitää tehdä niitä asioita mitä koemme oikeiksi ja keskittyä siihen eikä jumiittua joihinkin kaavoihin ja sääntöihin..
01.03.2008 17:06
joopajoo..taas näitä vanhoillisia ajattelemattomia ihmisiä...huoh..
Oikein ärsyttää lukea näitä tekstejä..ei millään pahalla.
Elämä ei ole niin mustavalkoista että kaikki tai ei mitään..se olis ihan hyvä tajuta..
Nyt haluan oikeasti vastauksen siihen mitä helvetin väliä on papin sukupuolella?????!!!!!!!!
Herätkää nyt ihmiset huomaamaan että on PALJON tärkeämpiäkin asioita mietittävänä, kuten:
Eroakirkosta.fi -palvelun kautta kirkosta on eronnut jo 100 000 ihmistä. Sadastuhannes ero tapahtui 17.2.2008 kello 12:25... Mietikkääs vaikka sitä että missä mahtaa olla vika... En tuomitse ketään mutta haluan saada ihmiset tajuamaan oikean ongelman!!
Olen 17v. tyttö ja olen saanut tehdä todella paljon työtä herätelläkseni oman seurakuntani ihmisiä tekemään jotain paremmin.. Siihen on mennyt monta vuotta mutta nyt on omalla paikkakunnallani erikseen nuorten messut ja erikseen päiväjumalanpalvelukset..jotain edistystä siis..:)
Antakaa nyt ihan tosi jonkun naispappeuden olla ja keskittykää voittamaan ihmisiä Jumalalle!!!!!!!!
01.03.2008 05:18
1 / 15