Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
krista.lehtola
profiilit
krista.lehtola
krista.lehtola
Vapaa kuvaus
.. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
8
Kommenttia
287
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
ei oo saparoita mutta viaton hymy on..tietty..:D
Ihmiset eivät kaikki tunne sitä oikeaa Jumalaa koska synti on vienyt ne kauemmas Hänestä.. Synti saa myös aikaan sen että palvotaan kaikenmaailman kiviä ja puita...
08.02.2008 18:04
>>Muuten, miksi jumalaa kiitetään kun jotain positiivista tapahtuu, mutta ei syytetä kun jotain negatiivista tapahtuu?
08.02.2008 17:52
no ei kai se sinullekkaan asia selkene ellet kokeile..
Tuosta rukoilusta nyt vielä..ei kukaan voi sanoa että on rukoillut väärää asiaa..kai sitä nyt saa rukoilla mitä itse haluaa..rukous on puhetta Jumalalle..Mutta sellaset "anna mun voittaa lotossa miljoona" rukoukset on kyllä aika turhia..Ja muista sekin että kaikki rukousvastaukset eivät tule samantien..ei sitä tiedä koska sinun rukouksiisi vastataan.. Ja voi olla että et edes ole huomannut että siihen on jo vastattu..
Muista myös se että sinä olet loppuviimein vastuussa omasta elämästäsi.. Tuliko mieleen mitä itse sanonot viimeisellä tuomiolla siitä että olet elänyt syntisesti koko elämäsi ja vielä ilman Jumalaa..Meillä on se onni että me saamme ne anteeksi kun sitä vain pyydämme mutta miten on sinun laitasi kun et kerta edes usko häneen?
08.02.2008 17:40
enpäs oikein usko tuota...minkäköhän ikäinen mahdat olla...no jokatapauksessa asia on aivan sama mutta selkeämmin ilmoitettu..vai mitä??? ei siinä mitään väärää ole tehty..
08.02.2008 17:31
ei Jumala ole luonut muita uskontoja tai jumalia.. Ihmiset ne ovat luoneet..
08.02.2008 17:28
>>Miksi jumala ei estänyt miestä? ---> Miehellä oli vapaa tahto.
Miksi miehellä oli vapaa tahto? ---> Koska jumala antoi hänelle vapaan tahdon.
Miksi jumala antoi hänelle vapaan tahdon? --->
koska Jumala rakastaa meitä kaikkia. Mitä rakkautta täysi hallitseminen olisi??
08.02.2008 17:27
mutta kyse on yhdestä ainoasta Jumalasta.
08.02.2008 17:24
on totta että kaikki voivat pelastua.. Tuo mies on Jumalalle yhtä arvokas ja tärkeä kun sinäkin.
Ei teoilla taivaaseen mennä. Kyse on armosta.
Mutta ei se silti poista sitä tosiasiaa että tuo mies tappoi sen naisen. Ei se Jumalaan liity mitenkään..
08.02.2008 17:23
ei Jumala häntä rangaissut..kai sinä nyt lukea osaat..siinä selkeästi sanottiin että mies tappoi hänet..ei Jumala vaan mies..
08.02.2008 15:31
kauhea juttu tuo kyllä oli..
Kysyit että miksi sitä ei voitu estää jos kerta Jumala on kaikkivaltias ja oikeamielinen.
Hyvä kysymys. Jumala on kuitenkin antanut meille vapaan tahdon toimia, mutta hän on myös antanut meille käskyt miten pitäisi elää täällä.. Kaikki eivät kuitenkaan näitä käskyjä noudata ja tässä on tulos siitä että viisveistaan Jumalan tahdosta. Ihmiset eivät ole hyviä..se on huomattu monestikkin.
Mutta tällaisten asioiden pitäisi herätellä ihmisiä tajuamaan mihin tämä eksyksissä oleva maailma on menossa..
08.02.2008 15:30
ois ihan jees jos käyttäsit vähän helpompia sanoja kun en tosiaan ole ollut mikään ahkera koululainen noiden sivistyssanojen suhteen.. Ei se niin hienoo oo käyttää sellasia sanoja...mut joo ihan sama..
Ei vaan toisi mielipidettään julki niin kai sitä amerikassakin pärjäis..:D eikä aina nii helppoo voi olla...
08.02.2008 15:23
Ei Jumala salli muita jumalia..Päinvastoin..ensimmäinen käskykin kuulu..: Minä olen Herra, sinun Jumalasi sinulla ei saa olla muita Jumalia..
08.02.2008 15:20
Sanoin jo että olen varma ihan sen takia että olen sen varmuuden Jumalalta saanut.
Sitä en voi minä tai kukaan muukaan sinulle selittää koska se sinun pitäisi itse kokea. Se on todellinen juttu minkä voi kokea jos vaan haluaa..joten älä pyytele muilta vastauksia vaan ota itse asiasta selvää.
Et sinä usko sen enempää vaikka kirjoittaisin mitä. Sinun pitää itse saada se Jumalan Pyhän Hengen voima ja varmuus tästä kaikesta.
Se vaatii toki uskallusta koska se on askel johonkin tuntemattomaan. Ja siinä voi käydä "hullustikkin" tai sillätavalla mitä ei ehkä osaa odottavansa. Jumala vakuuttaa sinut kyllä olemassaolostaan jos sitä vain haluat ja pyydät.
08.02.2008 15:18
se ei ole mikään fiilis juttu...en minä sitä uskoa sinulle pysty antamaan..Ja kaiken lisäksi kun olet tuolla asenteella et uskoisi vaikka Jeesus tulisi kahville kanssasi..
Kyse tuossa omaisuus jutussa oli siitä että tälle miehelle raha olisi ollut se ykkösjuttu ja jeesus vasta se toinen..Jeesus sanoo että rikaskin voi taivaaseen päästä mutta se on vaikeampaa..
08.02.2008 13:07
>>Mikä aiheuttaa sinun varmuutesi?
08.02.2008 12:53
Raamattu kieltää taikauskon, horoskoopit ja tuollaiset muut höpöhöpö jutut..täytyy kyllä myöntää että välillä niitä luen..en kuitenkaan usko niihin..lehdissä olevat horoskoopit on keksitty päästä ja niitä vaihdellaan keskenään tietyn ajan kuluessa..:D
08.02.2008 12:48
se viesti ei kyllä ollut mitenkään ylimielinen..
ihan asiallinen mun mielestä..
minä kuitenkin olen varma että en palvo mitään epäjumalia enkä myöskään halveksi muita ihmisiä.. Ja se että sanon jonkun ihmisen olevan väärällä tiellä ei ole mitenkään halveksivaa vaan totuus.. Jos aia on niin kai sen voi sanoa..?? Kerroppa minulle se totuus minkä puolesta SINÄ olisit valmis kuolemaan?? Mikä ylipäätänsä on totuus..onko se jokaisen ihmisen oma määritelmä vai jotain muuta...Ja mieti sitten mitä kirjoitat..
08.02.2008 12:34
se on vaan sellanen asia minkä tietää..Jeesus on olemassa usko siihen tai ei..Ei se vaikuta asiaan ollenkaan..Ja sen oppii tietämään sitten kun se itse huomaa..
Ja on totta että minä teen syntiä ja olen myös koraania lukenut..joskus uskon heikkoina aikoina joilloin olisi kelvannut mikä tahansa uskonto..Ja koraani on tehty aika paljon Raamatun vanhan testamentin pohjalta..ei siis mikään oma juttu vaan on otettu raamatusta paloja ja lisätty sekaan omaa..:D:D Onko siis kovin luotettava juttu..ei ole..
08.02.2008 12:24
johan mä sanoin että syytä vanhempias jos sun elämä on siihen mennyt pilalle että sut on lapsena kastettu..On muuten aika helvetin isot ongelmat sullakin..ei voi muuta sanoo.. Se ei ole mitään pakollista hommaa..Että lakkaa kitisemästä turhista asioista..Ja voisitko vielä kertoa miten se on haitannu sua et sut on lapsena kastettu??isosiskoo ja isoveljee ei lapsena kastettu..
08.02.2008 12:12
no siinäpä se kun ei teistä joistain aina oikein tiedä..:D joillain taitaa olla aivot välillä vähän lomalla kun ei järki niin hyvin kulje..mutta en nyt puhu kaikista vaan joistain ihmisistä..:D
08.02.2008 12:02
4 / 15