Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nina-siren
profiilit
nina-siren
nina-siren
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
on sallittua raskauden aikana silloin tällöin. Toiset juovat ruuan kanssa viiniä, toiset silloin tällöin pullon siideriä tai bissee.
Sellainen on sallittua. Itse en joisi pisaraakaan, mutta jo neuvolassa olen tuollaiset ohjeet saanut että saa, silloin tällöin.
08.11.2004 15:45
"viimeisillään oleva tai raskaana oleva ei tuota levy-yhtiölle mitään"-Ja kuinkahan niin?
Daniela kun on tytöistä ainoo joka osaa oikeasti laulaa tosi hyvin, ja nimenomaan se tuottaa levy-yhtiölle.
Jos joku ei osta siksi levyä että yksi laulajista omaa ISON ja IHANAN mahan, niin ei oo ihan päässä kaikki kohdallaan..
08.11.2004 15:42
Jos tosiaan hoitsu olet, mitä itse olen myös, ihmettelen kantaasi. Et varmaan pidemmälle osaa ajatella vai elämänkokemusko puuttuu?
Voin kertoa pienen vauvan äitinä Sulle;
a)Tämän Danielan lapsen syntymään nyt sattuu vielä hetki olemaan eli kuvioissa ei ole vielä lasta
b)Jos on mies kuvioissa mukana, lapsen kanssa ei tarvitse silloin juuri sen äidin olla koko aikaa.
Vauva pystyy olemaan ilman äitiä muutamia tunteja, joskaan se ei ole tavoitteellista.
c)Yleensä äidit ovat väsyneitä-aivan mutta kaikki eivät. Hyvin yksilöllistä.
d)Olla miehen ja perheensä kanssa? Mua alkoi suorastaan vituttamaan tollanen ajattelu- lapseni isä kun sattui muuttumaan väkivaltaiseksi- EN todellakaan halunnut olla "mieheni" kanssa!
e)Lapsi nauttii silloin kun äitikin nauttii. Tuskin vauva huutaa masusta että "kaipaan sitä että äiti laiskistuu ja makailee sohvalla kuluttaen aikaa syöden"-niin kuin useat naiset tekee ja onnellisuuden huomaa sitten äidin naamasta.
Lapsi nauttii laulusta ja kuulee myös toisia ääniä jo kun on masussa.
08.11.2004 15:35
Kiva kun löytyi toinen "nuori" äippä!Sähköpostiosoitteeni on lilalaetitia@suomi24.fi, pistä postia!!
21.10.2004 10:11
1 / 1