Voiko tosiaan raskaana juoda viinaa? Ja pitääkö sitä näyttää töllössä?
Raskaana sampanjaa?
15
2665
Vastaukset
- 10 vuotiaille mallia?
huh
- Jenni
Mun mielestä tuo antoi ERITTÄIN huonon kuvan, kun raskaana oleva joi alkoholijuomaa nuorten katsomassa TV-ohjelmassa!
Buu. - ..se..
Jenni kirjoitti:
Mun mielestä tuo antoi ERITTÄIN huonon kuvan, kun raskaana oleva joi alkoholijuomaa nuorten katsomassa TV-ohjelmassa!
Buu... ei ollutkaan shamppanjaa..
- Hosuli
olisitte onnellisia et Daniela pääs jatkoon!!!!!kait ny vähä voi shappanjaa ottaa bändin alulle!!!!REPIKÄÄ SIITÄ!!!!ja jos sua häiritsee et töllös näytetään et otetaan viinaa laita vaikka silmät kii!!!!
- tietävä'''
pienet määrät alkoholia raskaudenaikana ei haittaa. eli esim. saunakalja tai shamppanjalasillinen silloin tällöin.
- Hönö
Mistä tiedätte et se oli shamppanjaa?
Ja jos olikin se saattoi aivan hyvin olla ALKOHOLITONTA shamppanjaa, sellaistakin kun tänä päivänä löytyy. - tarkkasilmäinen
Hönö kirjoitti:
Mistä tiedätte et se oli shamppanjaa?
Ja jos olikin se saattoi aivan hyvin olla ALKOHOLITONTA shamppanjaa, sellaistakin kun tänä päivänä löytyy.Eipä sillä asikaisella ollut kuin yksi pullo kädessään.
on sallittua raskauden aikana silloin tällöin. Toiset juovat ruuan kanssa viiniä, toiset silloin tällöin pullon siideriä tai bissee.
Sellainen on sallittua. Itse en joisi pisaraakaan, mutta jo neuvolassa olen tuollaiset ohjeet saanut että saa, silloin tällöin.- Liäkäri
Kyllä silloin tällöin voi pienet kännit ottaa. Ei kuitenkaan joka päivä, eikä mitään monen päivän putkea. Ei ainakaan suositella.
- Fas
Liäkäri kirjoitti:
Kyllä silloin tällöin voi pienet kännit ottaa. Ei kuitenkaan joka päivä, eikä mitään monen päivän putkea. Ei ainakaan suositella.
Eipä ihme että suomi johtaa maailmantilastoissa Fas- lapsissa kun "lääkärinä" esiintyvät pöljänät antavat tuollaisia neuvoja.
- tilanteesta
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelma t/popstars_2/popstars_uutiskuvat/311770. jpg
- Sanna
Raskaudeb aikana voi juoda viinaa erittäin pienissä määrin, mutta en suosittele juotavaksi ollenkaan. Eikä sekään ollut hyvä veto näyttää tuollaista kohtausta tv:ssä, vaikka kyseessä ei ollut ryyppääminen vaan maljan kohotus juhlan kunniaksi.
Ja Danielasta: ellei tarkkasilmäiset nähneet, Daniela ei juonut lasistaan. Kunhan kilisti laseja jonka jälkeen laittoi lasin pöydälle ja oli ilman.- 17v
Olihan siellä myös alaikäinen tyttö joukossa...
- hänkään...
17v kirjoitti:
Olihan siellä myös alaikäinen tyttö joukossa...
ei juonut, et sillai
- ...
Vaikka se vauva onkin siellä mahassa niin ei pieni alkoholinmäärä tapa sitä! Tuskin Daniela rupes ryyppäämään kuvausten jälkeen. Lopettakaa jo toi jauhaminen tästä asiasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465687Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5792122Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.59909- 60887
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768