Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mirja.flander
profiilit
mirja.flander
mirja.flander
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
4
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kaasulämmitin+on+kätevä+ja+tehokas+apu+pakkaspäivinä++jos+haluaa+säästää+puita"?+toimii+myös+sähkökatkon+aikana!+erityistaidoille+saattaa+joka+kylässä+olla+kysyntää.....muuten+melkeen+käy+kateeksi,+olisipa+paikka++minne+mennä+!
19.01.2018 22:18
niinpä taitaa olla tilillä ne perintömiljoonat jotka saatiin myymällä nokian oskkeet joiden tuotto oli tarkoitettu pukkilan kunnan vanhuksille ja vammaisille!!! kiitoksena kuulemma hyvästä hoidosta vanhainkodissa.
10.12.2013 15:22
tässä tapauksessa kyllä! taitaa olla etel sostston täti turhan kiltti ja sinisilmäinen tatulle; miksi pitää asua punavuoressa,menköön jakomäkeen olisi varmasti tiukempi seula tukiin. olen ollut koko elämäni töissä, nyt saan huimaa eläkettä samanverran kuin tatukin. jos ei ole sairautta niin sostuet pitää olla suhteutettu työvuosiin/opiskeluvuosiin. samoin työtömyyskorvaus täytyisi olla riippuvainen työhistoriasta. onhan ihan hullua, että tatun tyyppinen saa saman korvauksen kun 55 ikänsä työtä tehnyt jouduttuaan työttömäksi siis samalla viivalla sellaisen kanssa joka ei ole koskaan halunnutkaan tehdä töitä päivääkään.
09.10.2013 19:05
moi. veneen merkki ja/tai mitat, olisko mitään ikäarviota molemmille ja missäpäin suomea olisi nähtävillä. vielä onko nyt vedessä,käytössä? kitos vastauksestasi
29.06.2013 19:54
tulipa hyvää tietoa! miten on jos kiistää perintätoimiston perintäperusteet, siis on kiistänyt alkuperäisen velkomuksen oikeutuksen. olen kuullut, että jos velallinen oma-aloitteisesti vaatii velan mitätöintiä oikeudelta niin perintäkulujen kasvaminen katkeaa siihen päivään joka päätökseen saadaan,siis vaikka velallinen häviäisi jutun. perintätoimisto ei voisi kasvattaa summaansa tolkuttomaksi(siis oikeuskulut tulisivat tietty). nythän tilanne on se, että kuluja kasvatetaan monilla kirjeillä ennen kuin lähetetään käräjäoikeuteen. tämä kaikki koskee siis normaalia vakiasunnossa asuvaa velallista, ei kadoksissa olevia. muuten taitaa olla samat kulut etsinnästäkin?!! omaa kokemusta ei ole muta läheisiä kyllä yritystoiminnan epäonnistuttua.
30.05.2011 15:08
hyvä, että olet löytänyt tasapainon raskaan työsi kanssa. jatka saman malliin....minä olen vain vapaaehtoinen, en jaksaisi sinun työtäsi
16.03.2011 23:22
ota pankilta ns takautuva myynti asuntoosi ja tai mökkiisi. eli asut asunnossa mutta pankki omistaa sen kunnes myyt tai saat maksettua lainasi.edellyttää tietenkin, että asunto/mökki on nyt velaton.
11.06.2009 17:33
1 / 1