Vapaa kuvaus

Olen varttunut ja virttynyt tekniikan ihminen, joka on ehtinyt olla jo hyvin monessa mukana. Olen kiinnostunut hyvinkin erilaisista asioista, mutta fysiikan ja matematiikan ongelmat ovat aina haasteellisia, vaikka toisaalta kieli ja sen käyttäminen on myös kiintoisaa. Noita persoonallisuusosion vastuksia pitäisi osaltani kohtuullisesti laventaa, sillä nuo standardivastaukset eivät minulle sovi lainkaan. Minulle voit lähettää sähköpostia osoitteeseen vanha.jaara@suomi24.fi. Vastaan, jos vain ehdin. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

5

Kommenttia

376

1. Siirtyvä lämpöteho kasvaa, kun ilmavirtauksen vuoksi pinnan lämmönsiirtokerroin suurenee. Ympäristön lämpötila ei tietenkään muuksi muutu. Näsäviisaille lisäykseksi vielä, että ilman lämpenemiseen virtauksen vaikutuksesta ei riitä hirmumyrskynkään nopeudet; tarvitaan suihkukone, jonka siivet todella lämpenevät riittävän suurella nopeudella lennettäessä.
  2. Koska on kyse erittäin yleisestä seoksesta, olen varma, että hiilidioksidi-vesiseoksen olotilapiirroksia on tehty useita sekä teoreettisesti että kokeellisesti. Täytyy vain etsiä jokin näistä käsiinsä.