Vapaa kuvaus

harrastan käsillä tekemistä esim askrtelua... Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

10

Kommenttia

16

1. kissan korva punkki

elääkö kissan korva punkki huonekaluissa ja asunnossa jossa ei edes oo käynnyt
    Lemmikit
    0
    44
  2. laivareissuun

etsin kaveria laivareissulle 50-60v miestä /naista. yksin enlähde oisi helsinki -tallinan päiväristeily tai mini risteil
    Matkaseuraa
    0
    96
  3. risteily seuraa

hei kaipaisin seuraa risteilylle kimppa kyytinä roi -turku lähtö 21,4 satamasta lähtee laiva 8,45 satamassa pitää olla 0
    Matkaseuraa
    2
    660
  4. kyytiä vailla

oisin menossa rovaniemi -turku satama lähtö päivä oisi 15,8 laiva lähtee 16,8 klo 8 KIIRE
    Kimppakyydit
    2
    279
  5. koskikadun pizza ja hampurilaispaikka

onko kukaan muu huomannu mien lapinkantaravintola pitää pikkaa auki ihan miten sattuu nyt auki 14-21 ja yhtä äkkiiiä tul
    Rovaniemi
    1
    165
  6. oikeutta hakeva

onko teistä oikein olen asumis tuen varassa joka menee kokonaan vuoran antajalle eikä riitä en saa toimeen tuloa kun 8 e
    Rovaniemi
    14
    295
  7. ihmetyttää

olen yrittänyt 3 kk päästä hoitoon kun masennus vaan pahenee ei vaan ole päässyt heitteellekö masennusta sairastavat on
    Masennus
    0
    34
  8. ihmettelen

miksi karaoke ravintola veijo on niin kalliit sisään pääsymaksu .mihin maksu perustuu roissakaan ei 2 paikassa ole edes
    Kuusamo
    3
    260
  9. pulassa

hei olen uudessa suhteessa ja mulla on uusi mies ja hänellä myös lapsia niikun mullakin.nyt kuitenki miehen murkku ikäne
    40 plus
    2
    373
  10. epämieluisa

hei olen löytänyt kumppani sovimme hyvin yhteen . mutta hänen tytön mielestä olen epä mieluisa koska hän ei saa tehdä mi
    40 plus
    2
    286