oikeutta hakeva

onko teistä oikein olen asumis tuen varassa joka menee kokonaan vuoran antajalle eikä riitä en saa toimeen tuloa kun 8 euroa .kävin kysyyn avusta seurakunnasta ei annettu mitään .nyt kuulin että sellaiset joilla on tulot tonnin kuussa ovat saanneet 70 ostokortin seurakunnasta. ja toimeen tuloa 140 .musta on väärin .vaikka olen työtön niin kyllä mä olen kirkollis veroja maksanut .mutta en tiedä maksanko tää jälkeen..

14

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Töihin vaan!

Mene töihin.

• ja rahat riittää

Niin ja lopeta se kaljan kittaaminen ja tupakan poltto

• en ole koskaan tupakoinnut enkä käytä alkoholia .

• Sossuko elättää
        autoton kirjoitti:

en ole koskaan tupakoinnut enkä käytä alkoholia .

Entä oletko koskaan tehnyt töitä?

• Sossuko elättää kirjoitti:

Entä oletko koskaan tehnyt töitä?

olen kyllä nytkin teksin mutta on työ rajoitteita käsissä jajaloissa

• Suosittelen
    • KeefasG

Kyllähän joka paikassa pitää olla selvitys tuloista. Tulojen mukaan myös maksetaan kirkollisveroa eli jos ei ole tuloa, ei mene maksujakaan. Oletettavasti sinulla on kuitenkin tuloja, kun et ole saanut tukia ja jos ei tuloja ole, et kirkosta eroamalla mitään voita. Tosin en ole kuullut kenenkään muutenkaan rikastuvan millään tavalla kirkosta eroamalla - pikemminkin olen nähnyt ihan muuta.

• Aumolohikiusaus

Kannattaa ostaa auto jos oot autoa ilman.

• Ammattilainen

8 € kuussa? Yrittäjä urani alussa pystyin pistämään rahaa ruokaan sentään 50 mk kuussa. Sillä eli, kun oli tarkka markka.
      Kerran, kun oli ollut puolivuotta tiukkaa, kysyin avustuksia, mutta yrittäjälle niitä ei jaella!
      Laskut maksoin ja maksan ajallaan ja nykyään voin jo kuluttaa 300 € /kk ruokaan ja vaatteisiin! (Tosin summa jaetaan viiden perheenjäsenen kesken.)

Perustappa vaikka yritys, niin ei tarvi turhaan miettiä miten ajan saa kulumaan!

• 2+3

Sulla on varmaan jotain tuloja jostain tms, jos et saa ku 8e rahaa?
      mun tietääkseni toimeentulotuessa katotaan myös muut tulot

• ikkuna hevoinen.

kommentti kirkosta eroamiselle: kannattaa erota kirkosta jos siellä ei käy koskaan ja mitä saa kirkollisverojen maksamisesta? ei mitään. mutta se pitää muistaa että se on jokaisen oma asia. itse erosin kirkosta 20 vuotta ja se ei ole vaikuttanut elämääni. tulot olleet vaihtelevia. mitäs sitten sehän on elämää. ompa kumma, sulla varmaan aika isot tulot jos et saa toimeentulotukea kaupungilta. joku klinkkaa sun asiassa kyllä..............................................hmm.

• 18+15

tarkotin että onko sulla jossain osakkeita, säästöjä tms jos et saa enempää toimeentulotukea?
      Eihän tuo oo mitenkään päin järkevää että selviäisit 8€:lla kuukaudessa.

• dufff beee

minäkin saan 3200€kk sosusta ja kelalta hyvin pärjää.....3 lapsen yh ÄIPPÄ keskusta

• Mussukka....

SYÖMÄÄN, tules nyt Jani Petteri pois sieltä äitin tietokoneelta, puuro on jo valmis...äiti voi auttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4830
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1434
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1342
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1141
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      255
      968
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      957
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    Aihe