Vapaa kuvaus

48-vuotias koululaisten yh-äiti. Maanläheinen ja luontorakas. Mieli avoinna uusille asioille ja seikkailuille. Suosikkibändit/artistit: Rihanna, madonna, Lady Gaga Suosikkileffat: Toscanan auringon alla Lempikirjat: Shapiro Lionel, Kahdet jäähyväiset Vapaa-aikanani: Lapset Katson tv:stä mieluiten: agenttisarjoja En pidä: räntäsateesta ja kylmästä Parhaat matkakohteet: Turkki, Espanja Ruoka & juoma: aasialainen Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Kotiäiti/-isä Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

0

Kommenttia

2

1. Hei!
    Kirjoituksesi on hyvin tuttua mulle. Olet ensimmäinen kohdalle sattunut jolle on tapahtunut samaa kuin mulle, eli katulamput menee pimeeks kohdalla. En myöskään enää hanki kalliita sähkölaitteita koska ne hajoavat alta aikayksikön. Ihmiset myös herkästi skitsahtelevat lähelläni vaikka olen ollut heille hyvä ystävä ja auttanut heitä. Sain kuulla aikuisena suoraan äitini suusta ettei hän aikoinaan halunnut minua, synnytti kuitenkin. Jospa sinullakin olisi niin/ Jos haluat kirjoittaa minulle, niin minulla on nimimerkki. Jos haluat kertoa enemmän vastoinkäymisistä joita olet kokenut, voi olla hyvin samantyyppisiä kuin itselläni. Saatan olla ihminen joka todella ymmärtää sinua. Kaikkea hyvää!