jos olet rikas mutta yksinäinen

kissukka

ja haluat hyvää seuraa kiltistä ja rehellisestä yh-äidistä ja kahdesta ihanasta lapsesta matkallesi. Voimme tuoda iloa ja eloa elämääsi ja sinä voit kustantaa kulut. Olen kokkaamistaitoinen, eläinrakas ja hyvää seuraa 44-v. nainen. Espanja ja Kanarian saaret kiinnostaa, Välimeren maat ja Aasia.

20

4216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JUST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

onnenonkija!!! XD

• lehtolainen

Miten pystyt lapses elättämään ja itses jos etsit sellaisia henkilöitä jotka maksaisi matkasi

• ei yksinäinen

Vai pitäisi rikkaan ja yksinäisen ottaa itselleen rasitteeksi keski-ikäinen yh-äiti kahden kakaransa kanssa ?
      Ihan oikeasti hei..

Olisit laittanut otsikkoon Rikas ja Tyhmä, niin rehellisyytesi olisi uskottavampi.

• Rikas nasse setä

Yleensä yksinäiset miehet lähtee lomamatkalle koska sieltä irtoo ns. reissupillua...

jos ottaa yh äipän pentuineen messiin, niin taitaa flaksit tyrehtyä kun känpillä ootteleeppi kokkerska kapusta kädessä?

Joten pitäis saada diiliin sovittua ns seksipalvelut mukaan. 44 vee? pikkasen vanha tietty, mutta onhan niitä hyvässä kunnossa oleviakin nähty...tarttis varmaan kuiten saada koeajaa ja kokeilla tavaraa ennenkuin tekee näinkin ison investointipäätöksen, ei sikaa säkissä...

Että Aasiaan asti? Tietääkös yh äippä mitä sellainen reissu kustantaa? Ei ihan halpa juttu juu ja siellä Thaikkulassa paikanpäällä saa tommoista 20 vee hottistyttöö aika edullisesti koko viikoksi seuralaiseksi. Ne kokkaa hyvät thaisafkat ja ottaa sumppiin aina kun pyytää. Tekee sen hymyssä suin ja niillä on tiukka imu kuin vakuumcliinerillä.

Niin että enpä oikein tiiä...pittää olla kyllä tosi hyvä tawara 44 vee yh-äipällä, että suostun tommoiseen diiliin...

Miten olis Tallinnan matka? :-)

• kissukka

Annat varmasti hyvät kyydit jollekulle mutta minulle annoit hyvät aamunaurut. Nauroin vielä bussissakin aamujumpalle mennessäni. Nytkin muistan hetkeä lämmöllä, tosin ilta on jo pimeä ja on aika vakavoitua. Olet mielestäni aika rivo mutta hauska!

• mariko

Tuo vastauksesi kertoo sinusta kaiken.
        Ajatusmaailmaasi mahtuu vain seksi.Sekin kieroontuneella tavalla ja naista halveksien.
        Kehut miten siellä hot tytöt tekee sitä ja tätä.Alan ammattilaiset osaavat kaikenlaista.Käännetään tämä asia toisin päin.
        Mitä sinä pystyt antamaan naiselle.Ilmeisesti et mitään.Käytät pottana.Nykyään on vessat siihen tarkoitukseen.Voit myös kääntää karvahatun nurin päin ja käyttää sitä,näihin seksi juttuihisi.Osta sekin kirpparilta,tuskin sulla rahaa on.
        Maailma on muuttunut,jos et ole huomannut.
        Nykyään me naiset vaadimme seksi partnerilta sousitukset,nekin mielellään kirjallisena.Niistä myös tulee ilmetä tekniikkn ja kapineen koko.Prinssi nakin kanssa emme ala mihinkään.
        Että silleen.
        Mariko

• mielestäni

Aikamoista mielipidettä ilmassa ja ongelmaisia ihmisiä.

Jos olisin matkailu tuulella ottaisin yhteyttä ainakin tavatakseni.
      Lapset ovat hauskoja usein ja jos osaavat käyttäytyä, niin mikäs siinä.

Ei hassumpaa. Rehellinen reilu ilmoitus.

• Heips!
        Sitä minäkin olen hakemassa, hyvää ja tervejärkistä seuraa. Seksipalvelut eivät ole kyseessä. Tulipa vaan mieleen että matkailuihmiset ovat yleensä mukavia, seikkailunhaluisia ja mieli avoinna. Ei ole mielessäni laittaa lapsia hoitoon ja lähteä hakemaan hömppöseuraa kapakista, eikä iskeä huoltomiestä, eikä yksinäistä treffi-ilmoituksien arvaus-palstoilta. Yksinkertaisesti haen hyvää seuraa aikuisesta miehestä.

• Malaga09
        namajo kirjoitti:

Heips!
        Sitä minäkin olen hakemassa, hyvää ja tervejärkistä seuraa. Seksipalvelut eivät ole kyseessä. Tulipa vaan mieleen että matkailuihmiset ovat yleensä mukavia, seikkailunhaluisia ja mieli avoinna. Ei ole mielessäni laittaa lapsia hoitoon ja lähteä hakemaan hömppöseuraa kapakista, eikä iskeä huoltomiestä, eikä yksinäistä treffi-ilmoituksien arvaus-palstoilta. Yksinkertaisesti haen hyvää seuraa aikuisesta miehestä.

Minustakin ihan reilu yh tarjous. Ulkomailla tosin saa tarkasti katsoa lapsien perään, joten iltarintoa rajoittaa, ja muukin rientoa kohtuudella. Muuten lasten riumua ilo katsella, joten antaa sekin matkasta lisän.

Itse 40v katson kävelyseuraa/juttuseuraa matkaseuraa ja ettei tarvitsisi yksin mennä ravintolaan/tapaksille/kahvilaan syömään. Ei sex seuraa. Ainakin täällä Fuengirolassa 30-40 kyppisiä tosi vähän joista seuraa. Savuisissa kapakoissa en viihdy. Sää ihan mukava 18-21.

t. malaga09

• kissukka
        Malaga09 kirjoitti:

Minustakin ihan reilu yh tarjous. Ulkomailla tosin saa tarkasti katsoa lapsien perään, joten iltarintoa rajoittaa, ja muukin rientoa kohtuudella. Muuten lasten riumua ilo katsella, joten antaa sekin matkasta lisän.

Itse 40v katson kävelyseuraa/juttuseuraa matkaseuraa ja ettei tarvitsisi yksin mennä ravintolaan/tapaksille/kahvilaan syömään. Ei sex seuraa. Ainakin täällä Fuengirolassa 30-40 kyppisiä tosi vähän joista seuraa. Savuisissa kapakoissa en viihdy. Sää ihan mukava 18-21.

t. malaga09

Hei!
        Olen käynyt Fuengirolassa. Löysin itseni englantilaisten seurasta. Pubissa ehkä kannattaa käydä kääntymässä vaikkei sinne jäisikään. Englantilaiset ovat aika seurallisia. Suomalaisten rinkinkin siellä toimii. Siellä oli joku suomalainen kahvila(kardemumma? saattaapi saada hyviä vinkkejä ja juttuseuraa kivoista suomalaisista. Letkoisaa oleskelua sinulle!

• olemallina

Tee yksin mitä ihmeellisempiä ehdotuksia kenelle tahansa, mutta lapset ottaa mallia vanhemmasta. Mikähän tulevaisuus on edessä heillä.

• kissukka

tai muita tärkeitä asioita. Lapset ovat fiksuja ja filmaattisia niinkuin olen itsekkin. Hyvin pärjätään ja tulevaisuus on valoisa. Tuleekohan sitä lunta ihan oikeesti?...

• sinullesinulle
        kissukka kirjoitti:

tai muita tärkeitä asioita. Lapset ovat fiksuja ja filmaattisia niinkuin olen itsekkin. Hyvin pärjätään ja tulevaisuus on valoisa. Tuleekohan sitä lunta ihan oikeesti?...

mihin osoitteeseen sinulle voi kirjoittaa ?

• kissukka
        sinullesinulle kirjoitti:

mihin osoitteeseen sinulle voi kirjoittaa ?

voisitko laittaa oman sähköpostiosoitteesi. Haluan ottaa yhteyttä vain jalat maassa tyyppeihin,en esim. täyspervosikaan tai toisella planeetalla ihmettelevien olioiden kanssa. Jos olet normaaliälyn omaava ja kiva ihminen, niin laita sähköpostiosoitteesi, lupaan vastata pian.

• sinullesinulle2
        kissukka kirjoitti:

voisitko laittaa oman sähköpostiosoitteesi. Haluan ottaa yhteyttä vain jalat maassa tyyppeihin,en esim. täyspervosikaan tai toisella planeetalla ihmettelevien olioiden kanssa. Jos olet normaaliälyn omaava ja kiva ihminen, niin laita sähköpostiosoitteesi, lupaan vastata pian.

moi... täyty tehdä uusi osoite ,eli siis
        hienoloma@hotmail.com

• lapsirakas varakas
        kissukka kirjoitti:

Tässäpä toinen tarjouksestasi kiinnostunut lapsirakas ja seuraa kaipaava matkamies ( En ole etsimässä sexiseuraa, vaan pelkkää mataseuraa).
        Minulle voit kirjoittaa myös sähköpostiini suoraan os: matkamies61@suomi24.fi

• ehdotuksestasi kiinnostunut

kiinnostunut.
      kiinnostuin tuosta matkaseuratarjouksestasi. Olen lapsirakas ja asiallinen matkamies, vailla seuraa ja ajankulua matkoillani. Saattaisimme saada jotain aikaiseksi, kunhan kirjoittelet ajatuksistasi tarkemmin minulle omaan sähköpostiini os: postipoxi10@suomi24.fi.

En ole etsimässä sexiseuraa vaan nimenoman matkaseuraa ja keskusteluseuraa.

• huolestunut2

varo jos miehet onkin kiinnostunu lapsistasi!!!

• Kissukka

Puhut asiaa. On syytä testata kaveria joka vastaa viestiin. Ja testien jälkeen vielä laittaa apinasuodattimeen ja sen jälkeen vielä testata ja vasta sen jälkeen harkita edes tapaamista, ja jos tapaamiseen asti pääsee niin ehdottomasti ilman lapsia. Sen jälkeen aloittaa uudelleentestaus ja suurennuslasilla tarkastelu ja tutustua matkaseuralaiseen kunnolla ennen matkalle lähtöä ihan ajan kanssa.

• rhw rth 5426jk
        Kissukka kirjoitti:

Puhut asiaa. On syytä testata kaveria joka vastaa viestiin. Ja testien jälkeen vielä laittaa apinasuodattimeen ja sen jälkeen vielä testata ja vasta sen jälkeen harkita edes tapaamista, ja jos tapaamiseen asti pääsee niin ehdottomasti ilman lapsia. Sen jälkeen aloittaa uudelleentestaus ja suurennuslasilla tarkastelu ja tutustua matkaseuralaiseen kunnolla ennen matkalle lähtöä ihan ajan kanssa.

jo tulee vanhalle sämpylälle hintaa. tyhmä ei oo se ketä pyytää, vaan se ketä maksaa. . .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      47
      5957
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      615
      2390
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1191
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1058
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1033
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      54
      1006
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      62
      965
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      915
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      789
    Aihe