Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mdk.mdk
profiilit
mdk.mdk
mdk.mdk
Vapaa kuvaus
Aloituksia
147
Kommenttia
2529
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Toinen silmä puurokupissa, toinen TV:n ruudussa (Suomi-Ruotsi lätkämatsi) punastun aivan kun kehut meitä naisia!
Emme ole tottuneet sellaisiin kohteliaisuuksiin viime aikoina, mutta olen ainakin omasta puolestani iloinen jos palstojen henki säilyisi hyvänä ja uudet tulokkaat löytäisivät täältä yksinäisiin iltoihinsa ja päiviinsä virikkeitä ja tuntisivat olevansa hyväksyttyjä.
Itse olet esimerkillinen mies, oikea gentlemanni, naisten suojelija.
Vuosi sitten emme voineet kuvitellakaan että viettäisimme yhteistä pikkujoulua täällä!
Joten sen kunniaksi kannattaa kohottaa glögimukit!
Hyvää pikkujoulua! Kippis!
14.11.2004 20:45
Tulin ajoissa että saan hyvän paikan mistä voi seurailla illan tapahtumia ;-)
Kaikki näyttää niin jouluiselta, tuikkuja sekä ulkona että sisällä. Komeat kuuset myös. Laitan olkitähteni oksalle ja siirryn ottamaan glögiä.
Kaksoissisareni on vetä...tulossa myös, pikkuhiljaa...
14.11.2004 20:04
täällä eteläisellä Ruotsin itärannikolla on aurinkoinen, muutama plussa-aste. Sopiva lenkkeilysää. Yöllä on pakkasta ja tiet liukkaat aamutunteina.
Sieltä Espanjasta kai ne tuuliset säät liikkuvat sitten tänne pohjoiseenkin. Toivottavasti matkan varrella sen verran laantuu, ettei sepalukset käänny selkäpuolelle!
Pitelehän hatun reunoista kiinni!
Ja tule illalla pikkujouluun!
14.11.2004 15:26
Aamulenkilläni poikkesin tavanomaisesta reitistäni jokea kohti johtavaan rotkoon, jonka pohjalla on tammien, pyökkien ja vaahteroitten reunustama polku.
Silmiini osui ryhmä omituisia sieniä. En ole koskaan nähnyt sieniä, joilla olisi kolme hattua päällekkäin!
Alimmaisen hatun reunat olivat kääntyneet alaspäin. Sen päällä oli hattu, jonka reunat olivat ylöspäin ja muodostivat ikäänkuin pienen vadin tai kulhon. Kulhon pohjalla oli pyöreä, herkkusienen tyyppinen sieni!
Kotiin tultua katsoin heti sienikirjasta ja näin että se oli aika harvinainen Kaulusmaatähti (Geastrum triplex).
Ei ruokasieni, mutta ei myrkyllinenkään.
Kannattaa poiketa joskus tavallisilta poluiltansa, ei koskaan tiedä mitä löytää. Aivan kuin elämässä.
14.11.2004 12:48
tulevia pakkasia ajatellen, kun säästän lämpökuluissa, on ehkä tuon roomalaisen kaikkivaltiaan makutuomari/juhlien järjestäjän
(arbiter elegantiarum) Kajus Petroniuksen ajatelma
"Lämmin viini vastaa vaatturia".
Kuinka monta lämmintä glögiä vastaa toppahousuja?
14.11.2004 10:53
permannolle minäkin! Häivyin koko Suomi24:ltä kun klikkasin höyhenen perässä takaisin palstalle!
Kaunisääninen tipu, ihan kuin minä!
14.11.2004 10:42
mikä polle! Lähti omin turpinsa treenikiekalle!
Normaalit kilpakierrokset eivät ole pitkiä, mutta sitäkin nopeampia. Treenit ovat sitten eri juttu ja 10 km kiekka normaalia.
Ehkä polle harjoitteli "autostarttia"!
Ravihevosen "valmentaminen" on vähän samanlaista kuin jonkun yleisurheilulajin harjoitteleminen.
Nopeus, voima, kestävyys ja rytmiikka ovat ne asiat joita hiotaan.
Jos hevonen stressaantui liikenteestä niin kesti varmaankin enemmän kuin 8 minuuttia ennenkuin pulssi oli normaali. (Jos hevosen lepopulssi ei ole tasoittunut normaaliksi 8 minuutissa, on rasitus ollut liian kova.) Toivottavasti ei sattunut mitään onnettomuutta.
13.11.2004 23:04
kun saa 100 kruunulla 6 pakettia, niin minä kuljen edestakaisin auton ja kaupan välillä :-) Menen vaan eri kassan läpi...
13.11.2004 15:14
johon vastasin, on tässä yläpuolella (Poisto) :-)
13.11.2004 15:03
Sisareni ei alentuisi puhumaan savon murretta, ei ikinä! Mutta hän kyllä osaa piikitellä että huono suomenkielentaitoni on teeskentelyä, olenhan asunut naapurimaassa vaan n 40 vuotta, itseltään hävisi savon murre muutamassa kuukaudessa!
13.11.2004 14:57
niin samanlaiset siskot? :-)
Minun siskoni kulkee perässä oikomassa sohvan pintaa, jos siihen jää kuoppa, pöyhii tyynyt, oikoo maton rimpsut... ;-D
13.11.2004 13:38
kun olen ollut huomaavinani että joittenkin tekisi mieli aloittaa riitely, mutta se ei nyt vaan onnistu näillä näkymillä.
Viime vuonna asetin Roskakorin pystyyn. Tarkoitus oli, että sen otsakkeen alle voisi kirjoittaa mikä milloinkin pännii. Ja kun kori tulisi täyteen roskaa niin pyytäisimme Ylläpitoa tyhjentämään sen.
Mutta silloin leviteltiin roskat ympäriinsä, niinkuin todellisuudessakin näkee.
Olisikohan nyt kokeilun arvoinen juttu jos avattaisiin sellainen ketju, mihin saisi purkaa sydäntään, kirjoittaa mikä ottaa kupoliin, ehkä se helpottaisi jos saisi vapaasti vuodattaa sappeansa, mutta "kiltit" ketjut saisivat olla rauhassa?
Mikä lapselle nimeksi? Valitusvirret? Ottaa pannuun? Voi itku -!
13.11.2004 13:35
Tuolla lenkilläni katselin taas samaa maisemaa, jonka joka päivä näen.
Ihailuni kohde on aina järvi, jonka ilme muuttuu päivittäin. On kuin maisemalla olisi kasvot.
Välillä tyyni, rauhallinen ja lempeä. Joskus pieni iloinen vire pinnassa, joskus vihainen jopa raivokas valkoisine vaahtopääaaltoineen, välillä usvan peitossa kuin hämyisessä saunassa. Erilaiset valaistusolosuhteet antavat taas oman sävynsä maisemani kasvoille.
Tänään oli maisemani virkeä ja iloinen, myöhäissyksyisessä auringonpaisteessa.
13.11.2004 12:49
kuin että olisi rivi pulloja ja joutuisi niitä
virittelemään että saisi noin puhtaan "halijallaa lallal lein" ilmoille!
13.11.2004 12:39
punaviiniglögi 15 % Systembolagetista (ruots. Alko) on parasta valmista glögiä.
Lämmitetty glögi ja siinä rusinoita, aah - miten lämmittävää! Piparkakkuja lisäksi, että tulee kiltimmäksi.
13.11.2004 11:23
kaikki ovat tervetulleita! Tietääkseni minulla ei ole ollut muita kuin yksi "kiistakumppani", sillä varauksella että nimettömänä esiintyneet rakit eivät ole saaneet pelkkää päänsilitystä. :-)
13.11.2004 11:19
on netillä.
Siellä on myös Nyyssiväittelyn opas, jonka soveltaminen on parin vuoden aikana saanut täydellisen kaaoksen aikaan.
Olet oikeassa että Nyyssiväittelyn opas ei ole hyvä tekele. Se mitä olen kirjoittanut siitä, on satiiria. Toivottavasti myös mennyt perille.
Meitä on muutama palstalainen, jotka otimme yhteiseksi asiaksi, että palstoille uskaltaisivat kaikki tulla, ei riitelemään vaan kaikessa sovussa keskustelemaan, hulluttelemaan, viihtymään. Tästä tavoitteesta tietää myös Ylläpito.
Asioista voi olla eri mieltä, mutta ei sen takia tarvitse haukkua toisia tolloiksi ja tyhmiksi.
Tilaa täällä on varmasti kaikille. Sinullekin.
Niillekin, jotka rakastavat riitelyä, löytyy varmasti sopivia palstoja että voi päästellä paineita ja aggressioitaan. Uskoisin että vanhenevat ihmiset eivät kovin paljon sellaista "keskustelua" kaipaa.
Jos minun kirjoituksiani ei ole poistettu, niin ei ilmeisesti ole ollut aihetta poistaa.
13.11.2004 10:52
Olin kuntosalilla. Välineitä pitkin seinän vierustoja, käytävä välillä. Istuin penkissä, missä vahvistetaan torsoa kiertoliikkeen ja painojen avulla.
Vastapäätä, käytävän toisella puolella, oli mies mahallaan penkin päällä, paino kinttumutkassa, potkaisi painon taaksepäin tasaisin väliajoin.
Joka kerta kun hän potkaisi niin hänen shortsinlahkeestaan pulpahti "pallerot" esille :-)
Mihinkäs minä silmäni pistin, pallerot oli siinä kuin tarjottimella silmieni korkeudella puolentoista metrin päässä!
Mies nousi penkiltä hikisenä, pyyhki hikeä otsaltaan ja sanoi: - Huh, huh!
- Huh, huh! vastasin ja huiskutin kädelläni kasvojani ja suu oli varmaankin korvasta toiseen.
Mitä tästä pitäisi miesten oppia? Joo, että eivät ratko verkkohousuja shortseistaan pois, sipulitkin pidetään pussissa!
13.11.2004 10:31
tuohon yksitoikkoiseen nikkilistaan liitettäisiin Miiruska?
Jos olet seurannut palstoja niin olet ehkä huomannut että Ylläpito on alkanut pitää huudinpitäjiä aisoissa. Siitä olemme kiitollisia ja toivomme enemmän rauhallisissa ja ystävällisissä merkeissä käytyjä keskusteluja. Aikaisemmin se oli täysin mahdotonta.
13.11.2004 00:05
enkä tule olemaan palstan sheriffi.
13.11.2004 00:00
121 / 127