Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
vilppuko
profiilit
vilppuko
vilppuko
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No, kylläpäs täällä on asiantuntevia kommentteja.
Vuodesta 1996 alkaen Corolloissa on elektroninen käynnistyksen esto järjestelmä.
Ja sitä ei normi-rosvo ajamalla pihalta vie.
Ehkä alkuvuoden malleista se vielä puuttuu? Silloin jo edellä mainittu lukitustanko on oiva keino vaikeuttaa varkautta.
21.11.2012 12:30
En tiedä onko tästä apua, mutta ajonesto EI toimi siitä napista.
Kun käännät virrat päälle, auto lähettää singnaalin jonka avaimessa oleva passiivinen (ei patterin takana) siru peilaa koodattuna takaisin, ja nyt vasta lähtee virrat polttoainepumpulle.
Onko useampia avaimia? Kokeile vara-avaimella.
29.03.2012 14:49
Hyvä Kokoomuslainen,
Menisit itse sinne kurssille, kun et tunnu tietävän asioista ainakaan minua enempää.
Olenhan toki maksanut YELliä, sekä vakuuttanut toimintani keskeytyksen varalta, mutta jos toiminimi keskeyttää toiminnan kolmeksi kuukaudeksi, niin ei mitään työttömyyskorvausta voi saada. Kokeile itse. Ja tämä "ennakoitava, hyvissäajoin järjestettävä asia" tuli tietooni n 2 kk. ennen sulkemista. Että järjestä siinä nyt sitten 3 kk. toimeentulo perheelle.
19.08.2011 17:49
Verottaja EI OLE veljeni. Pummis itse rahansa, en minä tästä saa muuta kuin kalliin miehen maineen. Asiakkaalle hinta on kuitenkin vajaa neljänneksen kalliimpi kuin ilman. Sitäpaitsi mitä "arvonlisävero" edes tarkoittaa?
-Verotetaan jotain, että sen arvo lisääntyisi? Aivan älytön tasavero, joka vain lisää tuloeroja.
19.08.2011 16:27
no, ohnan siinä ajonesto...
14.03.2011 16:54
oletkos kokeillut patterin vaihtoa?
14.03.2011 16:52
Ole varovainen irrottaessasi sirua, jotkut on lasikuorisia. Helpoiten sirun saa siirrettyä tyhjään ajonestoavaimen kuoreen, jossa on kolo sirulle valmiina.
Voit myös teettää uuden ajonestoavaimen, jyrsintä uudesta avaimesta ja ajoneston koodi vanhasta.
Kannattaa muuten olla vara-avainkin, ettei ainoan avaimen hävittyä tai hajottua tartte hinauttaa autoa merkkihuoltoon.
-Suutarille siis, ja äkkiä! :)
29.09.2010 07:31
Suutari tekee mekaanisen kopion avaimesta ja elektronisen kopion avaimesta. Auto luulee että uusi avain on se vanha. Ei vaikuta mitenkään entisten avainten toimintaan, mahdolliset ylimääräiset avaimet maailmalla käynnistävät vielä auton. Käsittääkseni punaisenkin avaimen kopio toimii uutena opetusavaimena.
04.09.2010 13:11
55e, Vantaalla!
Merkkihuollossa varmaankin pystytään poistamaan vanhat avaimet järjestelmästä ja koodaamaan uudet. Mutta tohon hintaan saat kopion 1995-2001 malleihin, 2007-> vaan maahantuojalta maltaita maksamalla.
02.09.2010 18:31
1 / 1