Ajonesto asia..tärkeä, APUA

Ajonesto pois päältä

Moi.
Merssu E 220 -96 diesel.
Pystyykö ajonestojärjestelmä mitenkään ohita?
Lyhyesti näin on tapahtunut: Ovet meni lukkoon normaalisti kaukosäätinavaimella. Kun piti päästä autoon takaisin, avaimella ei ollut mitään iloa, en saanut ovet auki. Eli piti päästä vänkärinpuolella AVAIMELLA sisään, siis mekaanisesti.(hälytin ei ole kytketty päälle joten pääsen sisään mekaanisesti avaimella, ja mun merssussa on "avainreikkä" vänkkärin puolella)
Koska en saa kaukosäätinavaimella keskuslukitus pois päältä, en pystyy starttamaan autoa. Taustapeilissa vilkkuu punainen ja vihreä valoa, merkki siis sitä että ajonesto on päällä.
Pystyykö sitä ohita miteenkään?
Ohjekirjassa lukee että -hakeutu M-B huoltokorjamoon
ARVOSTAN KYLLÄ TODELLA PALJON JOS JOKU PYSTYY JEESAMAAN.

6

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jönkkäri

Hei Leif,
      toisten autoihin ei saa koskea

• fortuna.

Aattelepa ite, jos joku olisi varastanut autosi ja kyselisi täällä tuollaista? Vastaisitko mitään?
      Eikös ne ajonestot ole juuri tuollaisia tilanteita varten, sisälle on helppo mennä autoon kuin autoon, onneksi käynnistys vaatii jo enempi...
      Tästäkin on täällä taitettu peistä, tosiasiassahan käynnistyksen esto on jo onnistuttu purkamaan edistyneiden rikollisten toimesta.
      Jospa siis yrittäisit ottaa yhteyttä kyseisiin hämärätyyppeihin, tosin homma saattaa olla vaikeaa, kun poliisitkaan eivät ole siinä onnistuneet!

• oletkos kokeillut patterin vaihtoa?

• volvon miäts.

Keskuslukon kaukosäädöllä ja ajon estolla ei ole muuta yhteistä kun että molempien tilpehööverit ovat siellä avaimen sisällä piilossa.

jos olisi minun autoni ottaisin akun miinus kaapelin yöksi irti ja koittaisin aamulla jokos diki henki olisi palannut.

• keikiu lammiko

Katopa siitä manuaalista uudestaan. Yleensähän konehuoneessa on deaktivointi jollakin avaimella tms. Ei sitten varmaan Mersussa ...

• sirkkeli.

"Yleensähän konehuoneessa on deaktivointi jollakin avaimella tms"

Jaa tuollaisesta en ole kuullutkaan! Toivottavasti ei myöskään kukaan autovaras!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7843
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5607
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4871
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4833
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      75
      3604
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2849
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2595
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2468
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2402
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2284
    Aihe