Vapaa kuvaus

♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡

Suomi24 Sheriffi / Valvoja/ tai Luotsi

Olen täällä VAIN valvojan ominaisuudessa.
Tämä nickini on rekisteröity 2004.
Suomi24.ssä tai silloisessa cirkus.com jo vuodesta 1999.
Sheriffinä / luotsina olen ollut jo yli 18 vuotta.

Motto:
♡ ♥ Olkaa kilttejä eläimille, koska ne on meidän parhaita kavereita! ♥ ♡

Aloituksia

34

Kommenttia

265

1. Vie nyt ihmeessä kissasi leikattavaksi! Jos sen jälkeen vielä tekee samalla tavalla ja saattaa jopa tehdäkin ensin, niin toru nyt sitä sitten vihaisella äänellä! Kyllä uskon, että tilanne rauhoittuu sen jälkeen. Meillä on aina kaikki kissat olleet leikattuja ja yksi mitä ei heti leikattu teki tuolleen alussa, mutta tämä kisu elikin jopa 23 vuotiaaksi ja ei olisi vielä silloinkaan kuollut, jollei lääkäri olisi mokannut sen kanssa. Vaan kun Miskakin aikoinaan saatiin leikattua, niin se muualle pissiminen lakkasi lopulta ja kaikki olimme tyytyväisiä. Vika ei ole nyt kissassa vain, sorry vaan... vaan se on omistajassa. Ei se kissasi osaa itse sinne lääkärille mennä. Kokemuksen äänellä voin tämän tässä sanoa, koska kymmeniä vuosia meilläkin ollut kissoja ja on nytkin 2 kpl. Toinen 15 vuotta ja toinen noin 12.v. Vanhimmat elivät tosiaan( 2 kpl.ta) kumpikin 23 vuotiaaksi ja muut noin 16-17.v.

Ylipäätänsä, kun kissan ottaa kaverikseen, niin pitää ajatella, että siinä on ystävä sitten, jopa 20 vuodeksi, joten kannattaa pitää niistä huolta, koska onhan niidenkin elämä arvokas! Eikä heti piikille, jos ilmaantuu jokin ongelma!
  2. Ei ole tainnut mennä jakelu-osastolle, mistä tässä on kyse! Henkilö joka käyttää TAHALLAAN täällä toisen nimimerkkiä ja tämä "kopioitu" nimimerkki on täällä muuten"virallisena "testaajana... saa vain käyttää yksinomaan juuri sitä nimimerkkiä silloin täällä ...JA KYSE ON MYÖS SIITÄ, että henkilö, joka soittaa täällä saitilla suutaan ja uhoilee aivan muuta tuolla näille testaajille, kyllä selviää onko eri hänen nimimerkkien takana aina sama henkilö kyseessä, SIITÄ ON NYT KYSE, eikä muusta. Saahan täällä asiallisesti sanoa mielipiteensä, mutta minä tein tuon viestini kello: 16.39 ja sinä teit ns. mielipide- viestisi vasta kello 17.13. Joten mitenhän olisin voinut tietää, että kirjoitat tänne tuollaisen viestin minun jälkeeni, kun itse viestissäni selvitin, että häirikkö täällä kyllä saadaan selville, vaikka hän käyttäisi eri nimimerkkejä. Ihan kaksi eri asiaa, mitenkäs sinä siitä huolestuit niin kovasti, jollet sitten ole sama henkilö itse noiden kaikkien muidenkin viestien takana. Mutta suomi24 selvittää sen kyllä, joten ole huoleti.

Jos on epäselvyyksiä, tai tunnet jotakin vääryyttä laita ihmeessä menemään tekstiä vain eteenpäin, mutta mietihän noita tekstejä kumpi kirjoitti ensin ja mitä ja milloin! Minä kyllä laitoin ajat sitten jo Ylläpidolle näistä kaikista epäkohdista näytteet menemään ja pyytämään tarkistamaan ko. viestien tekijän tiedot, koska ne tosiaan heiltä myös löytyy.

Ehkä olisi aika lopettaa nyt tämä turhan jauhaminen, koska tämä palsta ei ole tarkoitettu millekään suunsoitolle.

tofuliini, en ole Purinan sheriffi, vaan suomi24 sheriffi :)
  3. Hitsi, kun nauratti tuo *koiran vihaamis juttu* :D Kyllä sinä takuulla osaat sen kuvan lataa vaikka sinne suomi24 proffuun, mikäli haluat paljastaa nickisi. Jos tarviit ohjeita ja tulet siihen tulokseen, että laitat kuvan (kuvia) niin kysy vain ohjeita, niin selostan, miten saat sen tehtyä. Ei se ole vaikea juttu, jos sulla vaan on kuvia koneen kuvatiedostoissa.

Vaan... sekin olisi mukava juttu, jos suomi24 järkkäisi jotenkin tähän yhteyteen kohdan, minne jokainen haluava voisi lataa omien... voisi jo melkein sanoa *julkkis-kisujensa* kuvat, jotka olivat testissä mukana.
    Juoko sun Mosi tosiaan lämmintä vettä? Nämä vaatii aina jääkylmää vettä, tai Emppu. Sille pitää olla aina raikas vesi kipossa, muuten se näyttää tympeeltä, kun se katselee vesikippoa. Yleensä siellä ui aina sein murusia, kun Emppu itse ne sinne aina tiputtelee, siksi joudun vaihtaan 4-5 kertaa koko veden päivän aikana puhtaaksi. Sain eilen illalla Janin juomaan... 1 % ykkösmaitoa. Tiedä, vaikka sen masu sen takia sitten toimikin hyvin aamulla. Voi sitä ihminen olla sitten vähästäkin *onnellinen* kuten siitä, että kissalta tuli kakka *nauraa* :]

Minäpä toivotan Hyvää Viikonloppua Kaikille!

[Ilmeisesti sataa vettä, mutta sehän vaan tietää kevään ja kesän tuloa]

P.S poistin viestini, kun testasin, että pystyykö tänne laittamaan sellaisen 'kimallekuvan* ja se ei onnistunut jäi vain pelkkä koodi tuohon, niin poistin koko hoidon. Muuten oli sama teksti, kuten tässä nyt :)
  4. Niin minäkin annan muuta ruokaa, nämä raksut on tuohon kaiken muun lisäksi piste i-päälle! Ne on kissan *nameja* joista on hyötyä kissalle monella eri tavalla ajan myötä, kun ne niitä popsivat. Jollei sinun kisut ollenkaan tykkää raksuista, niin ei sille voi mitään, koska tässä nyt oli sitten kuitenkin tarkoitus testata vain, tämä uusi raksu, eikä muita Purinan tuotteita, mitä näkyy loppujen lopuksi olevan kaupoissa pilvin pimein.
    Hyvä juttu, jos äitisi kissa syö niitä. Niin syö minukin äidin kissa *Karvinen* kun annoin heille myös kokeeksi yhden pussin näistä saaduista. Kuulemma aikovat ostaa jatkossakin näitä raksuja, kun Karvis tykkäsi niistä.

Kenkkua, kun sulla meni pieleen testi, mutta ainakin Nöpö on edes tyytyväinen :)

Mukavaa Kevättä teille!
  5. Meillä myös tuo Emppu piilottaa jöötingit ym. niin perusteellisesti ja sutii myös iät ajat tuolla laatikollaan... se vissiin pelkää, että "vihollinen" löytää ne muuten :) Emppu on tyttö nimestä huolimatta oikeasti Emilia. Jani on, kun valtava pehmeä karvabaskeri (musta-valkoinen ) kun se on matalana lattialla, mutta se on niin hurjan mukava ja ihmisrakas ja älyttömän viisas. Eikä ole Emppukaan tyhmä. Nuo selvästi ymmärtää, mitä niille puhuu ja mehän puhutaan niille aina :) Tuossa juuri pari tuntia sitten Jani kökötti niiden raapimispuu-mestalla... sanoin sille, että "kuules poika... mees nyt välillä kokeileen, että joko se masu toimisi". En meinannut uskoa korviani, kun minuutin päästä kuulin sen rapistelevan kissanhiekalla kylppärissä. Tulosta ei vielä tullut, mutta se ymmärsi, että pyysin sen mennä edes kokeileen, jos vaikka tulisi. Mun mies sanoo Jania *Bibikseksi* en kyllä tajua, mistä se tuon lempinimen on sille keksinyt :) Emppu on aika tomera tyttö. Aina kun sitä hieman rapsuttaa, tai silittää se alkaa välittömästi pestä itseään. Jos jompaa kumpaa alkaa harjaamaan, niin toinen tulee välillä ihan unenpöppöräisen näköisenä jonottamaan omaa harjausvuoroaan. Alussa ei Emppuun saanut edes koskea saatikka harjata. Emppu on alkujaan stadin pimatsu, joka muutti omistanjansa vanhemmille sellaiseen hienostotaloon ja talon rouva ei halunnut pitää Emppua, koska kissasta lähti karvoja... onneksi me näimme ilmoituksen lehdessä, missä luki, että kissa annetaan hyvään kotiin. Soitimme ja haimme Empun meille, muuten se kuulemma olisi joutunut tappo-piikille, vain tämän rouvan kissankarva kammon takia! Nainen suri heti minun ja mun miehen vaatteetkin, kun näki, että olimme kummatkin pukeutuneet mustaan ja Emppu on vitivalkoinen. Mietin vaan silloin, että talo oli niin hieno, kuin linna, jopa heti eteisessä oli kenkien pesu-allas ym. viritykset. Kissa oli itse aivan likainen ja täynnä matoja, koska nämä olivat syöttäneet sille aina perkaamattomia järvikaloja, etenkin ahvenia. Putsasimme Empun, mikä oli kovan työn takana, koska se oli silloin vielä niin agressiivinen ja madot häädettiin ja lopulta se oikein alkoi haluamaan itse tuota harjaustakin. Alussa se kävi lujaa ranteeseen kiinni, jos yritti harjata. Emppu on ollut meillä vuodesta -97 ja on nyt noin 15-16.v. Silloin kun veimme Empun sieltä hienosto linnasta, niin tämä talon isäntä jäi mieleen, kun hän oli niin ystävällinen ja lempeä. Häneltä tuli kyyneleet, kun Emppu lähti :(. Jälkeenpäin 2-3 vuoden aikana aina Joulun aikaan lähetimme ihan tämän miehen takia Empulta terveiset kisun valokuvan kera tälle talon isännälle. No... nyt on siinäkin talossa toiset asukkaat ja tiedä onko entiset edes hengissäkään enää. Jäi niin mieleen, kun siinä talon ulkoven yläpuolella oli komea laatta ja siinä luki N****nLinna. En voi tuohon laittaa kokonaan sitä nimeä. Oli siinä talossa *linnassa* jopa yksi pyöreän mutoinen tornimainen huonekin.

Jopas tuli tarinaa taas :) Mutta PURINA on hyvä sapuska!!! Se jää myös meille vakituiseksi ruuaksi, kuten minun äidillenikin!