Vapaa kuvaus

♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡

Suomi24 Sheriffi / Valvoja/ tai Luotsi

Olen täällä VAIN valvojan ominaisuudessa.
Tämä nickini on rekisteröity 2004.
Suomi24.ssä tai silloisessa cirkus.com jo vuodesta 1999.
Sheriffinä / luotsina olen ollut jo yli 18 vuotta.

Motto:
♡ ♥ Olkaa kilttejä eläimille, koska ne on meidän parhaita kavereita! ♥ ♡

Aloituksia

34

Kommenttia

265

1. Takautuvia+banneja+ei+saa+antaa+aiemmin+tapahtuneista!+Tämän+yritin+vääntää+sinulle+ratakiskonpätkistä+jo,+mutta+se+näyttää+nyt+olevan+aivan+turhaa+yrittää+selittää+sinulle+yhtään+mitään+ja+missään.+Sanoin+myös,+että+jos+on+tarkempaa+kysyttävää,+niin+kysy+ylläpidolta,+koska+ylläpito+on+se,+joka+tutkii+ja+hoitaa+asioita+heistä+itsestä+riippuen+jos+näkevät+tarvetta+ja+siksi+pyytänyt+sinua+lähettämään+vanhempiakin+kuvakaappauksia+ym.+heille+!++LUOTSILLA+VANHENEE+tapahtumat+chatissa+vuorokaudessa+ja+jopa+muutamissa+tunneissa,+eikä+NIIDEN+TAKIA+saa+antaa+ns,+*jälkibanneja*+++Ihan+on+sääntöni+täysin++YLLÄPIDOLTA+SAATUJA+!+Ollut+jo+12,5+vuotta+aina+!+Että+semmosta...Hohhoijjaa...+...ja+goodbye+!
  2. Vastaan+nyt+sinulle+vielä+tämän+kerran+täällä.++-+Löysin+viestisi+(+ihme+ja+kyllä)++ja+ne+eivät+olleet+yksikään+kuvakaappaus++.+Mikäli++se+yksi+*rivi*+siellä+vanhassa++jo+kohta+vuoden+vanhassa+viestissäsi+piti+paikkansa,+niin+MINÄ+tosiaan+OLIN++katsonut+liian+nopeasti+sen+kiireessä+ja+tulkinnut+juuri+sen+viestin+tietyn+kohdan+väärin+ja+sain+täysin+väärän+käsityksen+silloin+tapahtuneesta+!++Luulin+oman+katsomisvirheeni+takia+ensin,+että+se+olit+ollut+sinä,+joka+oli+huudellut+ylellä++rumalla+nimityksellä+julkisesti+tätä+J-rouvaa.++Pahoittelen+sitä+!++-+Asia+on+nyt+jo+hyvin+vanha+++(+2015+loka-marraskuu),+joten+sitä+ei+kannata+enempää+puida+täällä,+eikä+muuallakaan.+Vaan+sen+totean+yhä,+että+luotsi,+kun+ei++itse++ole/ollut+nähnyt,+eikä+edes+ollut+koko+chatissa+siihen+aikaan+(useisiin+päiviin)+kun+tuo+oli+tapahtunut,+niin+minulla+ei+ollut+eikä+ole+yhäkään,+eikä+kenelläkään+muillakaan+luotseilla...+takautuvasti+vastaavassa+tilanteessa,+tai+samantapaisessa+tilanteessa+ei+ole+minkäänlaista+oikeutta+mennä+bannaamaan+jotakin+henkilöä,+jollei++itse+OMIN++silmin+ole+nähnyt,+mitä+chatissa+on+tapahtunut+!!!++ko.rouva+ei+ole+minun+sen+kummempi+*kaveri*+kuin+kukaan+mukaan+täällä+chatissa,++jos+hän+juttelee+minulle+jotakin+joskus,+niin+en+nyt+ole+niin+epäkohtelias+,+että+en+vastaisi+takaisin+myös,++jos+vain+ehdin,+kun+aina+ei+edes+ehdi+mitenkään+vastaamaan+kaikille.++-+Minua+pyydettiin+käymään+nyt+kuitenkin+Vanhimmat+huoneessa+yhä,+vaikka+päätin,+että+en+tule+sinne+enään,+kun+sinne+on+hommattu+*omat+luotsit*+vaikkakin...++kuka+luotsi+hyvänsä+voi...++ja+saa+toimia,+missä+huoneessa+hyvänsä.++(Paitsi,+gay/lesbo+huoneet+)+mielellään+näissä+omaa+sukupuolta+olevat+luotsi,+jos+joutuvat+olemaan+niissä+jatkuvasti+paikalla.++Nyt+ei+enempää+täällä+tekstejä,+nytkin+on+jo+liikaa+vaikka+kuinka+paljon+:D
  3. Säännöt+on+hyvin+tiedossa+ja+Ylläpito+on+kehoittanut+tällaisissa+tapauksissa+lähettämään+heille+valitukset.++-+Meille+voi+tietenkin+kertoa+häirinnästä+ym.++jotta+asia+on+meidänkin+tiedossa,+mutta+YP+käsittelee+asian+lopullisesti+ja+heille+tulee+itse+teidän+lähettää,+mitä+olette+tallentaneet.+YP+tarkistaa+asian+oikeuden+itse+tarvittaessa+lokeistaan,+mutta+ei+ala+varmasti+setvimään+esim.+kahden+henkilön+keskinäisiä+riitoja,+ne+saatte+hoitaa+itse+ja+jollei+lopulta+tule+järjestystä+ja+riidat+häiritsee+muita+chattaajia+ja+luotseja+jatkuvasti,+niin+siihenkin+saattaa+lopulta+löytyä+järeämmät+toimenpiteet!+++-+Koko+tämä+asia+on+kohta+lähes+vuoden+vanha,+joten+antakaa+tuon+turhan++jankkaamisen+olla+!+Homma+on+kaikkineen+tiedossa+ollut+jo+2015+Ylläpidolla+lokeineen+(+Myös+Liimataiseen+tekstit+minulle)++ym.+tietoineen+ja+lokeineen+heidän+tarkistettavaksi.++Ylläpito+kyllä+näkee+ihan+varmasti+myös+minunkin+tekstini+chatissa.+HUOM!+--->Tämä+juuri+koskee+sitä+Ylläpitoa+ja+heille+lähettämistä+.+->++"+riittää+kun+ilmoittaa+huoneen,+päivämäärän+sekä+kelloajan+ja+tietystisättäjän+nimimerkin.+"+En+ruve+vääntämään+tätä+enempää+rautalangasta,+jollei+oma+vastaanotto+kerta+toimi,+sille+en+voi+sitten+mitään.++Teistä+tämä+luotseille+veetuilu+on+ilmeisimmin+jotakin+hauskaa+sairasta+huvia+ja+kaivella+yllättäen+iänkaikkisen+vanhoja+omia+riitojanne+tänne+uudelleen.+Minä+en+osallistu+näihin+enempää,+jos+on+valitettavaa,+niin+valittakaa+Ylläpidolle!+Yhtenä+iltana+olen+ollut+vasta+puolen+vuoden+loman+jälkeen+chatissa+jonkin+aikaa+ja+en+ole+kenellekään+sanonut+yhtään+mitään+kummempaa+kenellekään,++kun+sen+*moi*+kuka+lie+minua+sitten+morjenstanutkin.+Olen+jutellut+kollegojeni+kanssa.++Liimatainen+voi+nyt+lähettää+*kopsauksensa+ja+kaappauksensa+Ylläpitoon,+eikä+minulle,+koska+en+minä+tee+niillä+mitään.+Toisaalta+ne+menevät+sinne+sitten+toistamiseen,+mutta+ei+se+haittaa.+T.EC
  4. Päätin.+että+en+vastaa+enään+täällä,+mutta+Herra+Liimatainen+nyt+puhuu+melko+outoja+vanhasta+asiasta.+Lähettelit+minulle+liudan+kopsatttuja+EI+SIIS+KUVAKAAPPAUKSIA...+mitkä+ovat+ainoastaan+luotettavia+!+Tavallisia+kopioituja+tekstejä,+joita+esim.+kuka+hyvänsä+pystyy+vaikka+muuttamaan,+joten+niihin+ei+enään+reagoida,+jollei+halua+ylläpidon+niitä+tarkistavan+!+Valitukset+tuollaisesta+*huorittelu+/+kaupittelu+toiminnasta+tulee+laittaa+ylläpidolle,+eikä+luotseille,+siinä+tapauksessa,+kun+...kuten+minä...+en+ole+ollut+edes+koko+chatissa+silloin,+kun+tuo+tapaus+on+ollut,+niin+en+ole+itse+ko.+henkilöä+siellä+edes+nähnyt,+joka+olisi+*kaupannut+itseään*+,+tai+itse+NÄHNYT+edes,+kun+ole+ollut+silloin+koko+chatissa.+Vaan,+jos+olen+silloin+jotakin+sanonut+asiasta,+mistä+on+nyt+tässä+vaiheessa++kulunut+jo+kohta+8-9+kuukautta,+niin+joka+tapauksessa+chatissa+ei+pidä+ketään+nimitellä+tai+haukkua+jatkuvasti,+eikä+koskaan,+kuten+sinä+teet+jopa++minullekin+täälläkin+taas+kerran,+sekä+välillä+joillekin+chattaajille,+silloin+tällöin.+Huom!+Helposti+voi+tullamyös++väärinkäsityksiä+kiireisessä+tohinassa,+kun+luotsilla+alkaa+ruutu+olla+punaisena,+kun+yksi+sun+toinen+valittaa+yhdestä,+sun+toisesta+henkilöstä+jatkuvasti+!Liimatainen+on+nyt+hyvä+vaan+ja+katsoo+myös+välillä+omaankin+peiliinsä.+Selvittäkää+keskenänne+tämän+Jasmiinin+kanssa+erimielisyytenne+ja+älkää+sekoittako+siihen+meitä+muita,+eikä+luotseja.+Vaan+onko+se+sinusta++niin+mukavaa,+kun+saa++sättiä+ja+haukkua+kaikessa+rauhassa,+meitä+Luotsejakin.++(paitsi+niitä+kaveri-luotsejasi)+Onko+tuo++oikeudenmukaista...+ei+taida+olla.Jasmiini+ei+ole+minun+kaverini,+eikä+edes+selina1.+He+ovat+chattaajia+siinä,+kuten+muutkin+minulle,+mahtoiko+tulla+nyt+selväksi+!+Aikuiset+henkilöt+tappelee,+kun+pikkulapset,+tuota+on+todella+vaikea+välillä+käsittää.+Vielä+ymmärtäisin,+jos+huoneessa+lukisi+*ovella*+Nuoret+tai+lapset,++mutta+kun++siinä+nyt+kuitenkin+on++teksti+*Vanhimmat*Lainaus:*Aika+pitkään+sinulta+on+mennyt,+että+ymmrrät+ettei+sinusta+ole+luotsiksi.+*++<---+Tuosta+päätän+ensimmäiseksi+minä+ja+Ylläpito.Saatte+keskenänne+nyt+hoitaa+asianne+ko.+huoneessa,+minä+en+aio+sekaantua+siellä+teidän+rähinöihin+yhtään+enempää.+Olen+ollut+poissa+täältä+puoli+vuotta+lomalla+ja+heti+kun+tulin,+niin+mieletön+silmille+hyppiminen+alkoi+heti+sinulta+Herra+Liimatainen.+On+tallessa+minullakin+sinun+vanhoja+viestejäsi+jollakin+koneellani+ja+melko+sekavat+olivat+viestisi+silloin+kauan+sitten.+Eikä+ne+ole+niitä+aitoja+tekstejä,+eli+kuvakaappauksia.+Tämän+jälkeen+en+keskustele+täällä,+enkä+muuallakaan+kanssasi+enempää+tästä+ikivanhasta+asiasta.+++Hyvää+kesän+jatkoa+sinulle!
  5. Puolueellinen+en+ole,+koska+kaikki+huoneessa+ovat+samanarvoisia.+Oli+sitten+*tuttu*+tai+tuntematon,+tai+vaikka+toinen+luotsi.++Kyllähän+jotkut+osaavat+provota,+kuten+sinäkin+täällä++nyt,+mutta+jätän+sen+täysin+omaan+arvoonsa.+Nimittelet+itse+täällä+julkisesti+muita+sekopäiksi...+se++kertoo+sinusta+itsestäsi+ja+käytöksestäsi+jo+melko+paljon.++Itse+en+ollut+ko.+huonetta+valvomassa++puoleen+vuoteen...++ja+kun+tulin+tänään+katsomaan+pitkästä+aikaa,+niin+oli+melkoinen+*rähinä+tunnelma*++päällä,+joka+näkyy+ikävä+kyllä+myös+jatkuvan+täällä+kirjoituksissa.++-+Itsellä+ollut+aina+periaate,+että+on+oltava+oikeudenmukainen.+Ei+banneja++aivan+mitättömistä+tilanteista/puheista.+Ensin+tulee+käyttää+muut+meille+Ylläpidosta+ohjeillisesti+annetut+konstit,+vasta+sen+jälkeen+tarvittaessa++järeämpää+toimintaa,++jollei+chattaajalle+muuten+mene+asiat+perille.+Minkähän+takia+aina+pitää+rähjätä+ja++mollata+muita+chattaajia/luotseja...miksi+ei+vain+voi+chattaa+ja+jutella+kaikessa+sovussa.+-++Vaikea+uskoa,+että+tässä+on+kyse+huoneesta,+jonka+nimike+on+*Vanhimmat*+!++-+Enempää+en+tänne+vaivaudu+enään+tästä+asiasta+alkaa+selittelemään+yhtään+mitään,+koska+se++näyttää+menevän+täysin+kuuroille+korville.++Tämä+Luotsin+homma+ei+ole+todellakaan+ole+pakollista+ja+on+vielä+palkatontakin,+eli++ajankulua+vain.++Yli+12+vuoden+jälkeen+sefuna/luotsina+voin,+koska+hyvänsä,+kun+siltä+alkaa+itsestä+tuntumaan,+niin+antaa+nuo+luotsin-oikeudet+pois+ja+voin+sanoa,+että+ei+todellakaan+silloin+tunnu+missään+!++:D+PISTE.
  6. Mitähän se hyödyttää ylipäätänsä nykyisin esim. bannata ketään huoneesta, kun he heti pääsevät takaisin omin konstein muutamassa minuutissa . Ei luotsien resulssit riitä siihen, että nämä " isot lapset * (trollit) pysyisivät poissa. Kyllä meillä on siviilinicki, millä voimme tulla sinne juttelemaan muiden kanssa, kuten muutkin ja näin me välillä teemmekin. Välillä on pakko antaa niitä *näpäytyksiä* pahimmille tapauksille kuitenkin, mutta se on vain pieni toimenpide, mihin nykyisin pystymme. Olisi se helppoa meillä kaikilla, jos näillä ns. trolleilla itsellä järki riittäisi, mutta kun ei. On se sitten hauska veetuilla muille ja kiusata. Hohhoijjaaa...

Ihmetyttää, että ne 20 muuta trollia, vaan miksi tämä jasmiini on peräti ykkösenä listalla... hmm. Kyllä siellä miehissäkin löytyy melkoisia persoonia ja todella vastenmielisiä jutuiltaan, joille itse kyllä antaisin pysyvän kiellon päästä mihinkään Suomi24 chattiin, kuten joskus on ollutkin Ylläpidonn toimesta, siis ei meidän luotsien / sefujen . Se ei vaan enään onnistu.

Jos niin vaivaa nuo trollit, niin ilmoittakaa suoraan Ylläpidolle. Heidän tehtävä on tehdä toimenpiteitä AINOASTAAN todella hankalissa tapauksissa , mitä me emme pysty tekemään. Kyllä me saamme suun suljettua hetkeksi, tai heitettyä häirikön ulos huoneesta, tai sitten se banni, vaan nekään ei nykypäivänä enään toimi, kuin pikku hetken. Semmosta se on, kun tekniikka edistyy ja laki kiristyy.

Silti... mukavia chattailuja kaikesta huolimatta !
  7. No, kyllä melko tarkalleen tiedän, mitä teen ja miten toimia, milloin missäkin tilanteessa, mutta en todellakaan, jonkun pelkällä kuulopuheen kertoman perusteella mene ketään bannaamaan, tai ota vippiä sillä perusteella pois, mitä myös jatkuvasti moni tulee tietyistä henkilöistä minulta pyytämään, että " se, ja se teki niin ja niin, et ota siltä kruunu pois, et se ei ansaitse kruunua"
    Samoja pyyntöjä ja valituksia tulee teistä tietyistä henkilöistä, tietyiltä henkilöiltä jatkuvasti, myös chatpostiini. Todella kyllästyttävää ja lapsellista.
    Onko koskaan teillä jatkuvasti valittavilla käynyt mielessä, siis todellakin käyttää sitä RUKSIA niihin, keiden kanssa ette halua rähjätä! Ilmeisesti ette.

Tottakai meille luotseille saa kertoa, mutta aina samoista asioista samaa jankutusta vuodesta toiseen, vaikka tuo iki ihana ruksikin on olemassa!

Olen ollut seuraavan kerran 12 vuotta täysi pian täällä sefuna ja luotsina ja toiminut vuosikausia lähes, joka päivä muissa huoneissa ja hyvin kauan nuorison huoneissa, mutta täytyy tapani mukaan jälleen kerran sanoa suoraan... että missään muissa huoneissa ei ole ollut oikeastaan koskaan, niin lapsellisia joitakin henkilöitä, mitä löytyy vanhemmat huoneista. Ei edes vanhoissa nuorten huoneissa missä ( ikä 9-20 vuotta)... niin kukaan nuori ei tuolla lailla käyttäytynyt, mitä te jotkut jatkuvasti kiinaatte ja sätitte toisianne vanhimmat huoneessa milloin mistäkin asiasta melkein pakkomielteisesti.

Chat huoneiden tulisi olla mukava rupattelupaikka, eikä jatkuvien riitojen, haukkumisten ja trollaamisten ilkeilypaikka.

Enempää en vastaa, enkä jatka tätä asiaa.