Vapaa kuvaus

♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡

Suomi24 Sheriffi / Valvoja/ tai Luotsi

Olen täällä VAIN valvojan ominaisuudessa.
Tämä nickini on rekisteröity 2004.
Suomi24.ssä tai silloisessa cirkus.com jo vuodesta 1999.
Sheriffinä / luotsina olen ollut jo yli 18 vuotta.

Motto:
♡ ♥ Olkaa kilttejä eläimille, koska ne on meidän parhaita kavereita! ♥ ♡

Aloituksia

34

Kommenttia

265

1. :( yhyy...

Tänään aamulla Jani alkoi oksentamaan ja sitä ennen hän sai melkoisen yskäkohtauksen. Jonkin ajan päästä Jani ravasi hie
    40
    771
  2. ONE! on... ONE!

Purina_ONE is best! That`s it! Voe että mie oun tyytyväenen nyt, kun tuommonen sapuska karvahaalareille viimein löytyi.
    6
    340
  3. Eipä...

..mitään uutta länsirintamalla, kun raksut maistuu, eikä oksentelua ole onneksi ollut vieläkään ja itse en tietenkään to
    6
    335
  4. Moikkelis!

Kiitos Kaikille Kivoille Purina-testin Kavereille (etenkin: raitahäntä, tofuliini
    0
    270
  5. Tiedote Vipeistä!

Sellainen nicki / henkilö, kun pokieh (ent.tanja8) hänelle EI SAA mennä antamaan nyt vippejä takaisin, jos hän pyytää
    Luotsi
    37
    266
  6. Melkeen protestoin.

Emppu jatkaa hyvin mielin ja vatsoin yhä innokkaana PurinaOnen naudanliha raksuja. Janin tekee niitä kamalasti mieli, mu
    4
    238
  7. Luotsin kokelasaika?

Moikkelis kaikki kollegat ja Ylläpito! Mitä olette mieltä tällaisesta ehdotuksesta, jotta ei tulisi noita pieleen menn
    Luotsi
    46
    236
  8. Luotsia kaivattaisiin... ja muuta Luotsi asiaa.

Vanhimmat huoneissa ei tätä nykyä ole ketään Luotsia, eikö ketään innostaisi tulla sinne, kun sielläkin välillä vauhti v
    Luotsi
    16
    212
  9. Jees...

Meillä on ollut nyt kisujen masut kunnossa, eikä ole ollut enään lampaan papanaa, eikä harjanvartta *tuotokset*. Purina
    1
    206
  10. HYVÄ YLLÄPITO OLISI PYYNTÖ !

Olisiko mahdollista saada tänne jonkinlainen järjestys niin, että palsta-luotsit kirjoitttavat ja ottavat kantaa ainoast
    Luotsi
    7
    200
  11. Tämä teksti ei ole sitten tarkoitettu tosikoille ;)

Minulla ei ole muuta tekemistä Purinan kanssa, kun se... että kuulun yhtenä siihen 30 ryhmään (kiitos siitä) joka valit
    3
    196
  12. Terveisiä Purinoille :)

Jani ja Emppu on vakaasti sitä mieltä, että kana-raksut ovat ehdottomasti parasta, mitä ovat tähän saakka syöneet raksui
    1
    190
  13. Moikkelis!

Eipä mitään uutta länsirintamalla. Tilanne ihan hyvä ja raksut maistuu ja Janinkaan masu ei ole mennyt enään noista pien
    2
    175
  14. Purina_ONE.lle

EvilCat kiittää mahdollisuudesta, että saimme osallistua kyseiseen Purina-testiin. Kiitos myös vielä siitä huomaavaisuud
    0
    162
  15. Tämä on etenkin Kirkko Cafeseen eston saaneille ja muillekin!

Suomi24 Ylläpidon ohjeistus viesti minulle ja luvalla julkaisen tässä nyt: Hei Noille asiasta jankkaaville henkilölle
    Chat
    4
    161
  16. Konstit on loppu yleisesti ottaen esim. tällaisten suhteen!

Ylläpito asettanut eston larylle jo n. vuosi sitten. Hän pääsee takaisin aina heti, mikään konsti ei häneen tehoa. Välil
    Luotsi
    19
    158
  17. Purinasta

Tänään on mennyt jo Janillekin enemmän raksuja, kuin muina päivinä, koska sen masu tuntuu kestävän todella hyvin tuota k
    0
    157
  18. Hyvä safka juu!

Minä en kyllä ole ainakaan vielä huomannut sellaista, että esim. karvanlähtö olisi jotenkin vähentynyt tai turkki alkanu
    0
    150
  19. Jeps...

Hyvin sujuu ja tänään uskaltauduin antamaan ihan pikkusen Janille uudelleen Purina Onen naudanliha raksuja. Täytyy vielä
    10
    148
  20. Heips...

No niin, nyt pyhäaamuna annoin ison kipollisen purinaa "karvanaamalleni", siis aviomiehelleni ja kyllä kelpasi partakin
    1
    143