Vapaa kuvaus

♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡

Suomi24 Sheriffi / Valvoja/ tai Luotsi

Olen täällä VAIN valvojan ominaisuudessa.
Tämä nickini on rekisteröity 2004.
Suomi24.ssä tai silloisessa cirkus.com jo vuodesta 1999.
Sheriffinä / luotsina olen ollut jo yli 18 vuotta.

Motto:
♡ ♥ Olkaa kilttejä eläimille, koska ne on meidän parhaita kavereita! ♥ ♡

Aloituksia

34

Kommenttia

265

1. HYVÄ YLLÄPITO OLISI PYYNTÖ !

Olisiko mahdollista saada tänne jonkinlainen järjestys niin, että palsta-luotsit kirjoitttavat ja ottavat kantaa ainoast
    Luotsi
    7
    200
  2. Tiedote Vipeistä!

Sellainen nicki / henkilö, kun pokieh (ent.tanja8) hänelle EI SAA mennä antamaan nyt vippejä takaisin, jos hän pyytää
    Luotsi
    37
    267
  3. Luotsia kaivattaisiin... ja muuta Luotsi asiaa.

Vanhimmat huoneissa ei tätä nykyä ole ketään Luotsia, eikö ketään innostaisi tulla sinne, kun sielläkin välillä vauhti v
    Luotsi
    16
    213
  4. Ehkä ei ole tarkoitus...

... käyttää tätäkin palstaa loppujen lopuksi turhiin viesteihin, missä on muutama, tai yksi sana... selkeää höpö höpö vu
    Luotsi
    10
    97
  5. Konstit on loppu yleisesti ottaen esim. tällaisten suhteen!

Ylläpito asettanut eston larylle jo n. vuosi sitten. Hän pääsee takaisin aina heti, mikään konsti ei häneen tehoa. Välil
    Luotsi
    19
    158
  6. Luotsin kokelasaika?

Moikkelis kaikki kollegat ja Ylläpito! Mitä olette mieltä tällaisesta ehdotuksesta, jotta ei tulisi noita pieleen menn
    Luotsi
    46
    236
  7. Tämä on etenkin Kirkko Cafeseen eston saaneille ja muillekin!

Suomi24 Ylläpidon ohjeistus viesti minulle ja luvalla julkaisen tässä nyt: Hei Noille asiasta jankkaaville henkilölle
    Chat
    4
    161
  8. ONE! on... ONE!

Purina_ONE is best! That`s it! Voe että mie oun tyytyväenen nyt, kun tuommonen sapuska karvahaalareille viimein löytyi.
    6
    340
  9. Jees...

Meillä on ollut nyt kisujen masut kunnossa, eikä ole ollut enään lampaan papanaa, eikä harjanvartta *tuotokset*. Purina
    Uusi Purina ONE -kissanruoka
    1
    206
  10. Moikkelis!

Kiitos Kaikille Kivoille Purina-testin Kavereille (etenkin: raitahäntä, tofuliini
    0
    270
  11. Purina_ONE.lle

EvilCat kiittää mahdollisuudesta, että saimme osallistua kyseiseen Purina-testiin. Kiitos myös vielä siitä huomaavaisuud
    0
    162
  12. Purinasta

Tänään on mennyt jo Janillekin enemmän raksuja, kuin muina päivinä, koska sen masu tuntuu kestävän todella hyvin tuota k
    0
    157
  13. Terveisiä Purinoille :)

Jani ja Emppu on vakaasti sitä mieltä, että kana-raksut ovat ehdottomasti parasta, mitä ovat tähän saakka syöneet raksui
    1
    190
  14. Jippii!

Mikä helpotus taas kerran... Janin lootaan oli aamulla *Posti-Pate tuonut "postia"! Joten Levolac kerkesi auttamaan. Seu
    0
    123
  15. Moro!

Nonni... Janilla jämähti yllättäen masu totaalisesti jumiin, vaikka onkin syönyt Purinaa ja saanut sitä jopa hieman enem
    2
    122
  16. tofuliinille

Voi kisu ressua on sillä kamala olo ollut, kuten ihmiselläkin kun alkaa rajusti oksentamaan. Anna sille vähän vähempi ni
    4
    131
  17. Heippaus!

Nonni... vähiin menee ennen kun loppuu... meinaan nämä testipäivät ja Purinat. Vaan meillä on vielä vajaa 2 pussia ja ih
    0
    104
  18. Tämä teksti ei ole sitten tarkoitettu tosikoille ;)

Minulla ei ole muuta tekemistä Purinan kanssa, kun se... että kuulun yhtenä siihen 30 ryhmään (kiitos siitä) joka valit
    3
    196
  19. Moi!

Maistuu, maistuu ja ei nämä siihen kyllä tunnu kyllästyvän. Minun äidin kissa syö niitä myös todella innolla (kun annoin
    0
    97
  20. Heh...

Niin muuten minäkin annoin yhden pussin Purinaa mun äidille kokeeksi ja kuulemma sen vanha (16.v.) Karvinen-kisu, joka o
    4
    118