Vapaa kuvaus

♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡

Suomi24 Sheriffi / Valvoja/ tai Luotsi

Olen täällä VAIN valvojan ominaisuudessa.
Tämä nickini on rekisteröity 2004.
Suomi24.ssä tai silloisessa cirkus.com jo vuodesta 1999.
Sheriffinä / luotsina olen ollut jo yli 18 vuotta.

Motto:
♡ ♥ Olkaa kilttejä eläimille, koska ne on meidän parhaita kavereita! ♥ ♡

Aloituksia

34

Kommenttia

265

1. ... meilläkin niin lujaa, että ei todellakaan saa välillä nukuttua. Jani-poika on vielä sellainen kaveri, kun se on hyvällä tuulella ja etenkin, kun se tulee välillä yöllä viereen, tai aamulla minua herättämään, niin herätys tapahtuu tassulla paijaamalla mun poskea. Se taas on vähän kenkkua, kun tämä ukkeli kuolaa ihan tajuttomasti ollessaan hyvän tuulinen. Alussa kun kissa tuli meille, niin luulimme ensin minun miehen kanssa, että sillä on joku vika, kun se tuolleen kuolaa, mutta olen kuullut muutamalta muulta henkilöltä, että tuon *merkkinen* kissa *pipopää* (miksi itse sanomme tuon *mallista* kissaa) millä on tuo musta Batman-naamari-kuvio päässä ja musta valkoinen muutenkin, että heidänkin tuollaiset samanlaiset maukut ovat hyvällä tuulella ollessaan kuolanneet tuolleen. Minun täytyykin aina pitää tuon hyväntuulisuus kohtauksen takia yöpöydällä nenuliinoja, että saan pyyhkäistyä kuolat pois sitä mukaan. Vaan kun on aikansa kehrätty ja hurinat loppuneet, niin loppuu myös kuolaaminenkin siihen paikkaan :) Emppu taas ei tule koskaan herättämään noin, korkeintaan nuolaisee minun kättä, jos se sattuu roikkumaan sängynlaidan ulkopuolella. Vaan kun aamulla laitan heille ruokaa ja kipot on tiskipöydällä, niin Emppu tulee siihen viereen lattialle löhömään joka kerta ja laittaa etutassun aina minun jalanpäälle ja yleensä sitten lipaisee nilkasta ystävällisesti :) On ne niin mukavia kavereita vaan!