Vapaa kuvaus

♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡

Suomi24 Sheriffi / Valvoja/ tai Luotsi

Olen täällä VAIN valvojan ominaisuudessa.
Tämä nickini on rekisteröity 2004.
Suomi24.ssä tai silloisessa cirkus.com jo vuodesta 1999.
Sheriffinä / luotsina olen ollut jo yli 18 vuotta.

Motto:
♡ ♥ Olkaa kilttejä eläimille, koska ne on meidän parhaita kavereita! ♥ ♡

Aloituksia

34

Kommenttia

265

1. tofuliinille

Voi kisu ressua on sillä kamala olo ollut, kuten ihmiselläkin kun alkaa rajusti oksentamaan. Anna sille vähän vähempi ni
    4
    131
  2. Jippii!

Mikä helpotus taas kerran... Janin lootaan oli aamulla *Posti-Pate tuonut "postia"! Joten Levolac kerkesi auttamaan. Seu
    0
    123
  3. Moro!

Nonni... Janilla jämähti yllättäen masu totaalisesti jumiin, vaikka onkin syönyt Purinaa ja saanut sitä jopa hieman enem
    2
    122
  4. Jees...

Emppu popsii yhä Purinoita ja voi ihan hyvin ja Janille aion ostaa sitten näitä kana/riisiä, kun... ja jos niitä on saat
    0
    121
  5. Heh...

Niin muuten minäkin annoin yhden pussin Purinaa mun äidille kokeeksi ja kuulemma sen vanha (16.v.) Karvinen-kisu, joka o
    4
    118
  6. Mukavaa viik.lop.alkua kaikille!

Hyvin on sujunut raksujen syönti Empulla ja sillä on suorastaan himo niihin. Sen masu tuntuu hyvin kestävän tuota nyt jo
    6
    116
  7. 11.3-10

Ei muutoksen merkkejä, eikä kyllästymistä Purinaan, mutta Emppu yrjösi tänään kostean ruuan, mitä popsi. Annoin sen tila
    0
    114
  8. Heippaus!

Meilläpäin ei taivaalla aurinko näyttäytynyt, vaikka tavallaan, kun aamulla tuossa jääkaapin oven edessä istui ja odotti
    0
    113
  9. Heh :)

Kävipä metkasti vielä tänään tässä illalla, kun tuli tuttava ihan yllättäen käväseen ja hänellä oli koira mukana, sellai
    3
    110
  10. Heippaus!

Nonni... vähiin menee ennen kun loppuu... meinaan nämä testipäivät ja Purinat. Vaan meillä on vielä vajaa 2 pussia ja ih
    0
    104
  11. Ehkä ei ole tarkoitus...

... käyttää tätäkin palstaa loppujen lopuksi turhiin viesteihin, missä on muutama, tai yksi sana... selkeää höpö höpö vu
    Luotsi
    10
    97
  12. Moi!

Maistuu, maistuu ja ei nämä siihen kyllä tunnu kyllästyvän. Minun äidin kissa syö niitä myös todella innolla (kun annoin
    0
    97
  13. Janista...

En ole nyt sitten eilisen aamun jälkeen enää antanut Janille Purinoita, koska se masu meni hirveään kuntoon niistä, mutt
    0
    76
  14. Mjauu...

Nonni ja eikun raksut maistuu, ei muutosta Janin suhteen niiden kanssa, se oikein himoitsee niitä... mutta tänään kävi e
    0
    63