Vapaa kuvaus

♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡

Suomi24 Sheriffi / Valvoja/ tai Luotsi

Olen täällä VAIN valvojan ominaisuudessa.
Tämä nickini on rekisteröity 2004.
Suomi24.ssä tai silloisessa cirkus.com jo vuodesta 1999.
Sheriffinä / luotsina olen ollut jo yli 18 vuotta.

Motto:
♡ ♥ Olkaa kilttejä eläimille, koska ne on meidän parhaita kavereita! ♥ ♡

Aloituksia

34

Kommenttia

265

1. Moikkelis!

Sellainen ohje on uusi, että kuka hyvänsä luotsi saa tosiaan mennä / olla missä huoneessa hyvänsä, mutta tietenkin ensin tutustua seuraamalla hieman millainen on meno.

Tuosta tapauksesta, mistä Stina puhuit on vaikea sanoa täysin 100% varman päälle mitään, kun en ole itse ollut paikalla, enkä nähnyt tilannetta, mutta uskon ja oletan, että siinä on käynyt niin, että ko.chattari on riehunut muualla, tai siis ollut samaa aikaa toisessakin huoneessa ja käytös saattanut olla, mitä on. Joten tekisin samoin itsekin ja bannaisin häirikön, vaikka hän olisi siirtynyt, tai mennyt karkuun ... sieltä toisesta huoneesta, toiseen. Kuten lkorkin sanoi, niin tuollainen tulee tapahtua ihan muutaman minuutin sisällä, eikä tunteja, tai päivä jälkikädessä, se on silloin väärin, eli niin ei saa tehdä!

Ja ko. luotsilla on voinut olla ( 99% varmasti olikin) siviilinicki toisessa huoneessa, millä hän on samalla seurannut huoneen menoa, missä tämä bannattu oli ensin, tai samaa aikaa. Koska ko. luotsilla on siviilinicki monessa huoneessa yleensä aina yhtaikaa.

Kyseinen luotsi ei takuulla bannaa ketään syyttä, vaikka onkin ex-luotsin suosittelema, siitä olen ihan varma!

... mutta... jatketaan harjoituksia :D
  2. :D
  3. 3 / 14