Vapaa kuvaus

♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡

Suomi24 Sheriffi / Valvoja/ tai Luotsi

Olen täällä VAIN valvojan ominaisuudessa.
Tämä nickini on rekisteröity 2004.
Suomi24.ssä tai silloisessa cirkus.com jo vuodesta 1999.
Sheriffinä / luotsina olen ollut jo yli 18 vuotta.

Motto:
♡ ♥ Olkaa kilttejä eläimille, koska ne on meidän parhaita kavereita! ♥ ♡

Aloituksia

34

Kommenttia

265

1. No, jollei tuo pallopää pian poistu, niin se on varmaa, että ei se kyllä tuolla enään jatkakaan! Alkaa mennä ohi asian mitä meidän täytyy sietää ja tuo meni jo henkilökohtaiseksi haukkumiseksi ja ala-arvoiseksi sättimiseksi
    Luotsista ... voi helvetti sentään!

Halloota Arvoisa Ylläpito... pitäisi saada natural *häkkiin* ja pian !?!

KiiitoOoSsss jo etukäteen! :)

Toivoopi,

EvilCat
  2. :D
  3. Kiitos! :)
  4. Emrys-warlock sitten kertoi minulle, että hän yritti nimenomaan omaan toimia teidän uusien tarkennettujen ja vanhojen tarkennettujen ohjeiden mukaisesti, mutta sai koko ajan ristiriitaisia ohjeita teiltä ja siksi hänen mielestään tuli hänestä niin paljon valituksia ja lopulta poistitte häneltä oikeudet monen riemuksi, mutta tämä oli nyt emryksen näkökanta. Eilen hän minulle tuon sanoi ja toivoi, että toimitan asian tänne tietoisuuteen.

Ei sen puoleen yhdessä vaiheessa sain itsekin täysin sekalaisia... "uusia" tiukennettuja ohjeita ja ne todella olivat silloin täysin erinlaisia, kuka milloinkin niiltä sieltä teiltä päin nyt laittoi tulemaan (nimiä mainitsematta)

Meinasi itsellänikin tämän yli 10 vuoden sefuilun / luotsailun jälkeen palaa hihat toden teolla Arvoisan Ylläpidon suhteen, kun ei välillä ollut mikään vaihtoehto hyvä ja tuntui, että kaikki alkoi mennä aivan väärin jatkuvasti yritti tehdä, miten hyvänsä asiat. Sellaista se on, kun sopassa oli monta eri hämmentäjää.

Nyt on sentään tullut jonkinlainen selvyys ja ehkä yhtenäinen ymmärrys tähän chat touhuun ainakin ... ehkä... aika näyttää.

Vaan se kuullosti melko omituiselta, että Teitä Arvoisaa Ylläpitoa ja Asiakkaita täällä tulee kunnioittaa.... tottakai tulee, mutta kyllä minusta myös Ylläpidon kuuluu ja täytyy kestää kritiikkiä, eikä vain meidän Luotsien ainoastaan!

Me sefut / luotsit olemme siis yhä suomi24.n *roskakori* minne voi heitellä, mitä vaan skeidaa ja kuka vaan.
    Ja meidän pitää vain se hyväksyä ja kunnioittaa Ylläpitoa ja Asiakkaita olivat he sitten kuinka inhottavia tahansa (asiakkaat).

Sellaiseen käsitykseen olin päässyt täällä, että voi sanoa asioita suoraan ja epäkohdista myös, mutta ei se ollutkaan sitten enään niin ... ainakaan tämän uuden YP- joukon kanssa, ketä teitä siellä nyt meistä Luotseista vastaa.

Aiemman Ylläpidon kanssa ei koskaan menneet pahasti sukset ristiin ja asiat selvisi aina oikealle tolalle ja kukaan ei arvostellut, tai haukkunut, kuten nykyisin on tapahtunut Luotsein ja Ylläpidon välillä. Hyvin ikävää, hyvin ikävää...

Niin... mistähän mahtaa johtua...
    Aiemmin arvostettiin meitä sefuja / luotsejakin, joskus pikku kiitoksin ja jopa kehuin.

Vaan tämä on vain yksi saitti muiden joukossa ja todellakaan täällä ei ole pakko olla, jos alkaa siltä tuntumaan. Ikäväkseni tuo tunne on hieman jo noussut pintaan omalla kohdallani, enkä ole kuulemma ainoa.

Velkavelho sai täällä / tuolla julkisivun puolella lopulta mahtavan hepulin, mutta toisaalta ymmärrän häntä ... jollakin tasolla.

Jokaisella on oma rajansa ja aikansa.

Loppu kesän jatkoa ystävällisin mielin!

(Kirjoitusvirheiden takia uusinta)
  5. ... unehtu... Stiinalle terkkuja ja mukavaa kesää, kuten kaikille muillekin täällä !

^ ^
    ( 0 0 )

Mjau
  6. Tuohan on ollut aina selvä asia, että suosittelijoiden ilman muuta KUULUISI ohjaa uusi Luotsi alkuun hommassaan, vaan niin ei aina valitettavasti ole ollut ?!

Minä en sinua lkor ole suositellut, mutta ohjeita olet sinäkin saanut alussa pyytämättä minultakin (mistä ensin närkästyit sanoen: " kukahan helvetti se tuokin luulee olevansa" :D ) ja sen jälkeen olet itse tullut minulta kysymään monet kerrat neuvoja, kun sanoin sinulle, että aina saa kysyä ja pitää kysyä!
    Samalla lailla olen sanonut muillekin uusille Luotseille, vaikka en ole heitä tänne suositellutkaan.

Oikein hyvä tuo 6 kk olisikin... onkin selkämpi ajanjakso. SE on todella hyvä ajatus, että nämä uudet Luotsit eivät saisi suosittella muita Luotseiksi, kunnes vuosi Luotsina on tullut täyteen. Tuostahan olikin mainintaa jo aiemmin.

Vaan, kun Ylläpito nyt ottaisi asian omakseen, vaikka tiedän, että heillä on siellä kiirettä sivuston uudistuksien takia. Ei tulisi enään sellaisia floppeja tänne chat-maailmaamme, mitä nyt juuri hiljattain oli.

Vaan ei kaikki halua / jaksa aina olla täällä Luotsin merkillä chatissa, mutta oman siviilinickin roikottaminen 10 huoneessa yhtäaikaa ei ole aivan asianmukaista toimintaa Luotsilta.

Ei tuolla chatissa ole pakko olla tunnollisesti, koska tämä kerta on vapaaehtoista hommaa, mutta ei sieltä nyt pidä ihan kuukausi, tai vuositolkullakaan olla poissa, kuten useat Luotsit ovat.
    Eivät sellaiset valvojat tarvitsisi olla täällä YP.n listoilla edes.
  7. Minulla mielenmuutos tuosta logo-asiasta, EI mitään logoja kuitenkaan, kun ihan sama systeemi, kun nytkin " ulkoisesti ".

Nyt vaan olisi jälleen tällä *kokelasaika* systeemillä ollut TAAS käyttöä, että näin.

Eli Ylläpito päättäisi, jos uusi Luotsi ei ole havaittu asianmukaiseksi, kuten tulee Luotsin olla, niin yksinkertaisesti vain ilmoittaisi asianomaiselle henkilölle, että hänet on katsottu sopimattomasti tehtäväänsä ja poistaa oikeudet sen 5 kk kokela-ajan aikana automaattisesti...

Ettei tarvitsisi mennä *noitavainoksi* ja *nurkkakokouksiksi* esim. Luotsien kesken, että saa jonkun Luotsin oikeudet pois, joka nyt ei sovelukaan oikein tehtäväänsä.

Minä en tuollaisesta touhusta tykkää ja en hyväksy sitä!

Ei tuohon tarvitsisi *ulkoisesti* Kokelas-Luotsille minkäänlaisia erikoistunnuksia, tai merkkejä. Kaikki olisi niin kun ennenkin, mutta YP laatisi tuollaisen säännön, että kaikilla uusilla Luotseilla oli se 5 kk, kuten esim. uudella työntekijälläkin työpaikallaan tietty *koeaika*

Tuo sääntö saattaisi uusia Luotseja tomimaan asianmukaisesti ja sääntöjen mukaan, koska tietäisivät olevansa ensin koe-ajalla ja saattaisivat siinä sitten paremmin kouliintua ko. hommaan, eikä laittaisi heti ranttaliksi, tai eivät olekaan kenties ollenkaan valvomassa huoneita viikkoihin, kuukausiin, tai jopa vuosiin! . Joillakin vain on ollutkin pääasia saada se tähti / ruori, että voi elvistellä sen kanssa ja vain pollottaa huoneessa tekemättä yhtikäs mitään, vaikka tarvetta olisi toimia.

Minusta *kokelasaika* kannustaisi uusia Luotseja yrittämään paremmin ja asiallisemmin hommaansa.