Vapaa kuvaus

♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡

Suomi24 Sheriffi / Valvoja/ tai Luotsi

Olen täällä VAIN valvojan ominaisuudessa.
Tämä nickini on rekisteröity 2004.
Suomi24.ssä tai silloisessa cirkus.com jo vuodesta 1999.
Sheriffinä / luotsina olen ollut jo yli 18 vuotta.

Motto:
♡ ♥ Olkaa kilttejä eläimille, koska ne on meidän parhaita kavereita! ♥ ♡

Aloituksia

34

Kommenttia

265

1. No ei se nyt sellaista aina ole sentään, mutta maailmassa riittää siellä sun täällä noita lärrejä :) vaan tuo on kyllä omassa lajissaan melkoinen epeli.

Kuule kyllä meillä hauskaakin tuolla chatissa on välillä ... saa nauraa ihan ääneen tässä koneella, niin että silmämaalit valuu poskipäille :]

Ikävää kyllä on, kun tuolleen mollataan ja ei minusta meidän kuulu missään nimessä jatkuvasti joutua tuollaista kärsimään yhden henkilön aiheuttamana oli se sitten chatti, tai keskustelupalsta, joten kyllä se olisi Arvoisan YP.n asia hoitaa nämä pahimmat häiriköt jollain ihmeen konstilla täältä pois. Tässä on mennyt välillä melko voimakkaastikin *työnilo* pois... ja mielessä ollut moneen kertaa se, että en jatka tätä enää pitkään ja alan tekemään vihdoinkin kesken jääneen lasten saturomaanin korjaukset valmiiksi, että saisin sen kansiinkin vielä joskus.

Kaikki jäi aikoinaan siltä osin minulta kesken, kun *eksyin* tänne Suomi24.ään ja kyllä olin pöllönä täällä ensin, kun en tajunnut alussa yhtään mitään, että miten koko chatti edes toimii.

Tämä 10 vuotta *sefuna* täällä on mennyt niin nopeasti, että ei voi edes käsittää! Joten... ei tämä nyt missään nimessä mikään huono paikka ole, tämä Suomi24 ja sen chatti ym. jutut. Niin vain jäin heti minäkin tänne *koukkuun* silloin aikoinaan. Täällä on paljon mukavia henkilöitä ja paljon kaikkea muutakin katseltavaa. Suomen isoin webbisivusto monipuolisine juttuineen, vaikka useat kutsuu tätä... jopa virkamies sisäministeriössä ... muutama vuosi sitten... Suoli24.si. *reps*

Tsemppiä kaikille kollegoille tässä *hommassa* !
  2. leisuressuitlaarry => Töppönen: keneltäkään näistä en oo syytä miksi bännänneet
    leisuressuitlaarry => Töppönen: mutta hirveetä liirumlaarumia on tullu sitäki enemmän
    Töppönen => leisuressuitlaarry: laittaisin vielä lisäksi, tosin hänen mielentilansa vaihtelee
    Inphi:
    leisuressuitlaarry => Töppönen: eise luotsien tehtävä täällä ole liirumlaarua vaan puhua
    Töppönen => leisuressuitlaarry: milltku, kun saa bannin ja sisäänpääsyn jälkeen kysyy syytä banniin, ni siitä saa bannin
    leisuressuitlaarry => Töppönen: kyllä pitää toimia asiallisesti luotsinakin
    leisuressuitlaarry => Töppönen: no sekin vielä

leisuressuitlaarry => Töppönen: ne vaan pönkittää noilla bänneillä heikkoa itsetuntoaan

leisuressuitlaarry => Töppönen: ei siinä mitään muuta luotsi ja niiden hovi hyökkää yhen kimppuun että sais tämän ihmisen rikottua
    leisuressuitlaarry => Töppönen: se lähinnä niiden tapa toimia
    leisuressuitlaarry => Töppönen: sitte ne keksii jälkeen päin selityksiä niiden toimilleen
    Töppönen => leisuressuitlaarry: se on aika yleistä. mut on onneks muitakin
    leisuressuitlaarry => Töppönen: ikinä oo tuu selityksiä muutenko jälkeenpäin keksittynä mitä ne o keskenään miettineet että mitä sanotaan
    leisuressuitlaarry => Töppönen: se tosi noloa
    Töppönen => leisuressuitlaarry: ja sit on aina selityksenä heidän sisäiset säännöt. säännöt joita tavalliset sättääjät ei saa nähdä
    Töppönen => leisuressuitlaarry: se on ihan jehova tai stasi-juttua
    leisuressuitlaarry => Töppönen: esimerkiksi noin
    leisuressuitlaarry => Töppönen: pahimpii o noin hovilaiset jotka rääkyy sääntöjä kun oma etu eli vaikka kruunu sitä tarvii

Töppönen => leisuressuitlaarry: mietippä jos oikeassa elämässä poliisit sais tehdä sulle mitä vain, koska heillä on säännöt. niistä ei voi valittaa, koska ne on sisäisiä sääntöjä
    leisuressuitlaarry => Töppönen: ne niinko puuttuu luotsin työhön mutta niitä ei bännitä
    leisuressuitlaarry => Töppönen: vaikka luotsin työhönhä ei saa puuttua
    leisuressuitlaarry => Töppönen: seki on aika erikoista
    Töppönen => leisuressuitlaarry: siks mä olen joskus harkinnut alkavani luotsiksi

leisuressuitlaarry => Töppönen: sitte kans perustellaan luotsin päätöksiä siks että joku luotsi on ollu niin ja niin pitkän aikaa luotsina

Töppönen => leisuressuitlaarry: mut on hyviäkin luotseja. useimmat ovat

leisuressuitlaarry => Töppönen: eihä se kerro mitään luotsihan voi toimia välillä hyvin ja välillä huonosti tai silti käyttää väärin valtaansa pieneen osaa käyttäjistä jotka ei valita tai ei edes pysty valittamaan

Töppönen => leisuressuitlaarry: marie_jo tulee ekana mieleen

leisuressuitlaarry => Töppönen: jokainen luotsi joka ruorinsa menettää on surullinen tapaus

Töppönen => leisuressuitlaarry: valta turmelee

leisuressuitlaarry => Töppönen: mutta ollaan tultu siihen pisteeseen ettei kaikki luotsit ole ansainneet ruoriaan

leisuressuitlaarry => Töppönen: ilman ruorien uusjakoa ei tämä sätti voi jatkua
    Töppönen => leisuressuitlaarry: se on vaan ikävä totuus, että valta, vaikka vaan luotsin valta, se tekee ihmisestä vallanhimoisen

leissuressuitlarryy => lkor: etsikkö kikkeliä?
    leissuressuitlarryy => lkor: vai ihan kimppaa?

leissuressuitlarryy: luotsi katos
    leissuressuitlarryy: se vissiin noita seksin vihaajia
    leissuressuitlarryy:

leissuressuitlarryy => pervomies1: pokaa toi luotsi
    leissuressuitlarryy => pervomies1: aattele jos saisit suihkuttaa spermaa sen silmille

leissuressuitlarryy => lkor: tykkäisitkö jos pervomies suihkuttais spermaa sun naamalle?
    leissuressuitlarryy => pervomies1: ehkä se suostuu kohta
    leissuressuitlarryy => lkor: olisiko sinusta pervomiehen kassin tyhjentäjää?
    leissuressuitlarryy => lkor: vastaa nyt vai oletko seksinvihaaja?
    leissuressuitlarryy => lkor: vai kenties uskis joka harrastaa seksiä vaan avioliitossa
    leissuressuitlarryy => pervomies1: mä koko ajan yritän houkutella sitä
    leissuressuitlarryy => pervomies1: oota kohta se varmaan suostuu
    pervomies1 => leissuressuitlarryy: huomaan
    leissuressuitlarryy => pervomies1: se miettii kovasti
    leissuressuitlarryy => pervomies1: en tajuu miks noin paljon miettii kun ois kuumaa nektaria tarjolla
    leissuressuitlarryy => pervomies1: jumalten nektaria
    pervomies1 => leissuressuitlarryy: niinpä =)

Jatkuu...
  3. * Ylläpitoa pitää kunnioittaa, asiakkaista pitää kunnioittaa* kuka sitten pitää meidän Luotsien puolta ja edes vähän myös arvostaisi meitä ... ei kukaan !?!

Alla näyte, joka on sieltä *kiltimmästä* päästä vielä:

leisuressuitlaarry => Töppönen: lkor etsii ihan selvästi seksijuttua kun siellä seksibaarissa vierailee
    leisuressuitlaarry => Töppönen: sinne vaan pokaamaan lkoria kun seuraavan kerran menee eikä se voi bänniä seksihuoneessa saa puhua seksistä ihan vapaasti
    Töppönen => lkor, leisuressuitlaarry: kiva tietää. sit pyydän ikorilta peppua
    Töppönen => leisuressuitlaarry: en mä sano tohon mitään

Töppönen => lkor: niin et saiskos
    Töppönen => lkor:

leisuressuitlaarry => Töppönen: eilen koitin sitä pervomiehelle pimpata mutta lkor meni sanattomaksi

leisuressuitlaarry => Töppönen: pervomies oli kyllä aika innoissaan

leisuressuitlaarry => Töppönen: eipä tarvii ihan laillista se o seksihuoneessa jutella seksijuttuja
    leisuressuitlaarry => Inphi: ootko taas ilkeilly muille käyttäjille

Töppönen => leisuressuitlaarry: tietysti on. ja on iha laillista täälläkin jutella seksiasioita
    leisuressuitlaarry => Inphi: niinkun tapanasi on
    leisuressuitlaarry => Töppönen: ainaki nuo luotsit koittaa siitä bänniä
    Töppönen => leisuressuitlaarry: liialliset tuhmuudet sit mieluummin sekspaariin
    leisuressuitlaarry => Töppönen: tosiaan kaikesta ne yrittää

leisuressuitlaarry => Inphi: tai seurailla toisia käyttäjiä huoneesta toiseen että pääset vinoilemaan
    leisuressuitlaarry => Inphi: miksi toimit näin?
    leisuressuitlaarry => Inphi: ois ihan kiva tietää käytöksesi perusta
    Töppönen => leisuressuitlaarry: minä olen aina ollu sitä mieltä, et kyllä seksi kuuluu elämään, ja siitä voi keskustella muuallakin kuin seksivonkaamishuoneissa
    leisuressuitlaarry => Inphi: vai kissako kielen vie
    leisuressuitlaarry => Töppönen: joo joilleki kuuluu ja joillekki ei

Töppönen => leisuressuitlaarry: no jooo, mut jotkus sefut näkee heti, et jos puhut seksistä niin bannia
    leisuressuitlaarry => Töppönen: se o vaan kansan rajottamista turhaan jos ei saa luonnollista

leisuressuitlaarry => Töppönen: eine kuitenkaa pahaa tee seksi pitää ihmisen ja mielenterveyden kunnossa
    pleasuresuitsaitlarry => riter86: turha vinoilla

Inphi => leisuressuitlaarry: vittuaks siinä möliset

leisuressuitlaarry => Töppönen: silloin oot onnistunut sättäillessä ettei luotsi provoa sua

Töppönen: sitten olen onnistunut kun luotsi provoaa mua

leisuressuitlaarry => Töppönen: ne se pysyy vaan hiljaan jossain omissa tilassa eikä häiritse ihmisiä suotta

leisuressuitlaarry => Töppönen: mua ne ainaki provoaa et sais syyn bänniä
    leisuressuitlaarry => Töppönen: nykyään ne menny aika hiljasiks
    leisuressuitlaarry => Töppönen: ja hyvä niin

leisuressuitlaarry => Töppönen: ei niiden jatkuvaa provoomista jaksa ja niiden hovia kuten esim luotsien haaremi inphiä

Töppönen => leisuressuitlaarry: se hovi on kyllä lievästi sanoen ärsyttävää
    leisuressuitlaarry: sellasta se o

leisuressuitlaarry => Töppönen: no perseennuolijoita aina riittää kun heikko ihminen kaipaa turvaa

leisuressuitlaarry => Töppönen: sitähän se kai loppupeleissä on vaan

leisuressuitlaarry => Töppönen: onhan noissa sefuissa mätämunia

leisuressuitlaarry => Töppönen: tulee taas kuuma päivä
    leisuressuitlaarry => Töppönen: niin ja provotakseen muita ja kehittäessään vaan riitaa

leisuressuitlaarry => Töppönen: no mädimmät mun mielestä emrys evilcat ja lkor

leisuressuitlaarry => Töppönen: ihan suoraan uskallan sanoa mielipiteeni sitähän ei voi kieltää

leisuressuitlaarry => Töppönen: siinä o bännikolmikko
    Töppönen => leisuressuitlaarry: muita noita en tunne, mu emry on vihan kohde

Jatkuu...
  4. :D
  5. Tarkempi ajattelu ja asiohin syventyminen sai minut poistamaan täältä pari viestiäni.

Terkkuja vaan kaikille!

T. Katti
  6. Täytynee sanoa, että kyllä tuo Teinihuone on nyt harvinaisen turvallinen, kun siellä ei kerta ole ketään :)

Ikävä kyllä turvattomuus on nyt siirtynyt näiden nuorten osalta muihin huoneisiin heidän mukanaan.

Joten heidät pitää saada takaisin sinne, mistä on turvallista aloittaa chattaaminen!

Vaan... hyvä asia on minusta kuitenkin tämä uudistus, mutta kaipaa nyt TODELLA Ylläpidon taholta hieman *hienosäätöä" !!!

Teinihuoneeseen selkeästi "ovelle" taas että huone on tarkoitettu VAIN 16-20 vuotiaille!

Muiden huoneiden "oville" näihin ikäryhmän huoneisiin PITÄÄ laittaa, että: " Ei alle 18 vuotiaille!

HUOM!

Olisiko Ylläpito hyvä ja korjaisi nyt mahdollisimman PIAN tuon asian, niin että Mannerheimin Lastensuojeluliittokin olisi varmasti asiasta tyytyväinen, sekä monet tunnolliset nuorten vanhemmat !

On se ihmeellistä, kun chatissa saa yhä pyöriä tällaisia johanloverman henkilöitä pedolfiilejä / pedofiili pahimmasta päästä. Äijä ei ole sentään vielä ketään tainnut paloitella ja polttaa ja laittaa autonsa takaluukkuun, kuten Jammu Siltavuori aikoinaan teki. Vaan tuohan on vain ajan kysymys, koska täältä käsin saattaa käydä niin!

Minulla on kanttia sanoa näitä asioita tästä epäkohdasta täällä tuon yli kymmenen vuoden kokemuksellani chatissa nuorison / lasten parissa, kun olen heitä täällä sen ajan valvonut ja yrittänyt *suojella* ... jopa poliisinkin avustuksella noilta ko. sairailta sekopäisiltä tyypeiltä.

Mahtaako Arvoisalla Ylläpidolla, joka on vastuussa meistä... itse Luotseista... olla yhtä pitkä kokemus ja tietämys kenties siitä, mitä kaikkea yhdessä viattoman näköisessä chatissa / chat-huoneessa saattaa tapahtua?!

Itse nostan *hattua* näille kollegoilleni, ketä tunnollisesti jaksavat täällä valvoa huoneita ja pitää yhteyttä myös Ylläpitoon, kun tulee ongelmia!
    Sillä kaikkihan se on pois meidän omasta vapaa-ajastamme, mitä täällä olemme.

Kiitos!