Vapaa kuvaus

♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡

Suomi24 Sheriffi / Valvoja/ tai Luotsi

Olen täällä VAIN valvojan ominaisuudessa.
Tämä nickini on rekisteröity 2004.
Suomi24.ssä tai silloisessa cirkus.com jo vuodesta 1999.
Sheriffinä / luotsina olen ollut jo yli 18 vuotta.

Motto:
♡ ♥ Olkaa kilttejä eläimille, koska ne on meidän parhaita kavereita! ♥ ♡

Aloituksia

34

Kommenttia

265

1. Veit sanat suustani! Olen tuosta kaikesta täysin samaa mieltä kanssasi!

Itseä harmittanut jo niin paljon, että mielessä käynyt jättää koko homma sikseen.
  2. Olen tuolla jo aiemmin sanonut, että POIS koko ikäryhmät nimikekin jo, kun siinä ei ole mitään järkeä loppujen lopuksi ja se ei toimi täällä. Ei ole mukava välillä edes udella ihmisten ikiä noilla ns.seurantanikeillä. Sanoin jo aiemmin, että olkoot vaikka 18 - 100 asti kaikki sekaisin. Kyllä jokainen osaa mutettaa henkilön kenen kanssa ei halua puhua!

Ei Suomi24 voi rajoittaa kenen kanssa kukakin haluaa jutella, seurustella, tai mennä vaikka vihille saakka ... jos sikseen. Tapaamiset, vaikka sitten tämän chatin kautta on jokaisen oma asia. Jos joku on niin hölmö / uhkarohkea, että lähtee omin nokkineen tapailemaan ventovierasta henkilöä, joka voi sitten osoittautuakin vaikka jopa murhamieheksi - tai naiseksi, niin se vastuu on jokaisella chattaajalla itsellään.

Poikkeus on huone 16-21 huone!!!

Joten poistakaa nimikkeet "Ikäryhmähuoneet huoneet"! Tehkää niiden tilalle erinlaisia nimikkeitä omaavia huoneita, missä voi olla sitten kuka haluaa ilman kummempia rajoituksia.

Ikärajoitus niihin vaikka, että "Ei alle 18 vuotiaille!

Minä tajuan sen, että sääntö EI OLE uusi vaan se on nyt tiukennettu, mutta kaikki menee tällä tapaa suoraan sanottuna päin per...äsintä!

Selvästi chattaajia on vähentynyt... jo nyt!

P.S

Kiitos siitä Ylläpidolle, että laitoittesilloin nuo ikärajanumerot huoneiden oville, kuten minäkin ehdotin teille, mutta ei ne siltikään auttanut asiaa, eikä auta vastaisuudessakaan, koska koko tuo rajoitus on aivan tuhoon tuomittu juttu!
  3. Voe voe kaikki olisi niin helppoa ja yksinkertaista, jos todellakin kaikki noudattaisivat ohjeita, mitä saamme, mutta kun on paljon luotseja, jotka eivät edes vaivaudu tulemaan tänne valvomaan chattia kuukausiin / vuosiin , niin he eivät tunnu sitten tietävän nykyisestä suuntauksesta yhtikäs mitään ja sekoittavat vain pakkaa ja taas on kaikki ihan persiillään. Tulevat vain tänne arvostelemaan ja suorastaan haukkumaan luotseja, etenkin niitä uudempia nappinokkia (ei tinappi) ;) ... jotka tuolla hiki hatussa ovat yritääneet noudattaa niitä, niin ihmeteltyjä (kansan keskuudessa) ja asetettuja s24 sääntöjä.

Hyvä asia se, että huoneiden ulkopuolelle tuli ne tarkat ikä- haitarit, mutta nekään ei auta meitä, kun kansa valittaa, vinkuu, haukkuu ja haistattaa meille päivät / illat pitkät.

Itse olen yritttnyt nyt tehdä ohjeiden mukaan koko ajan samoin, kun muutama kollegani täällä. Vaan hukkaan menee ja sama noidankehä sen kun jatkuu, joten olen tullut vakaasti siihen tulokseen, että ihan sama, minkä ikäiset (kunhan on 18 täyttänyt) chattaavat keskenään tuolla sikin sokin.

Ei tätä kukaan jaksa kauaa, kun koko aika pitää jauhaa samat lauseet heille, ketä ei saa huoneissa olla. Ei mitään järkeä koko touhussa.

Tulee vaikutelma, että Suomi24 päättää, ketä saa seurustella / jutella keskenään ja sehän ei oikeasti kuulu kenellekään, kuka tahtoo olla kenenkin kanssa.

Aatelskaa nyt, jos Sauli Niinistö ja Jenni Haukio olisivat olleet täällä chattaamassa (on voineet ollakin) ja aina, kun Sale ois tullut moikkaan Jenniä tonne 30+ huoneeseen ... 60+ huoneesta, niin Sale ois paiskattu pihallle...aijai... ei olisi silloin syntynyt nykyistä presidentti-pariakaan ;)

Loppu diagnoosi: En kannata ikäryhmä-huoneita! Kaikki vaan sekaisin keskenään tuota tiettyä 18 vuoden ikärajaa noudattaen. Seurustelkoot, tai chattailkoot, vaikka virtahepojen kanssa , et JOoOoooo... o.
  4. Moikkelis!

"Pahakatti" tässä eli EvilCat ja oikeasti en siis todellakaan ole mikään pahakatti : vaan suorastaan aivan hirveä *nauraa* ... ja toimin enimmäkseen 16+ ja 22+ huoneissa, sekä joka puolella siellä, missä on sekasorto päällä.
    Kissa-ihminen olen ja harrastan moottoripyöräilyä aviosiipan kanssa. Vielä vuoden tauko harrastukseeni ja avot sitten tien päälle tukka hulmuten.
    Tykkään Muumi limusta ja myös hyvistä juustoista ja pizzoista. Kylmä maito ja laku on kanssa aika nami, namia.