Vapaa kuvaus

Satumaa Rakkautta Illan tango meille soi se ajatukset mieleen toi voisitko se olla Sinä rakkauteni, lähellä siinä En tiedä nyt mitään vain kun sinut tanssiin sain katsoin silmiin, punaistuin ja Sinuun heti ihastuin Huulesi punaiset hehkui vartalot yhteen kietoutui hiukset kiinni toisissaan nyt tätä hiljaa tanssitaan Tunnen sykkeesi kuuman päähäni tulleen huuman kestäisi vaan tätä kauan Sinun kanssasi olla haluan Illan ja yön aamun ja päivän viikon ja vuoden koko loppuelämän Suosikkibändit/artistit: Finlanders, Yölintu, Baseballs, leevi&leavings, anita hirvonen, Kari Tapio Suosikkileffat: romanttiset -ja seikkailuleffat Vapaa-aikanani: lavatanssit, runoilu, Karaoke, nettipokeri, lenkkeily, ristikot, kalastus ........ Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kanarian saaret, Tukholma Katson tv:stä mieluiten: Kotimaiset sarjat, Uutiset Kotieläimet: ei En pidä: epärehellisistä ja valehtelevista ihmisistä Ruoka & juoma: monipuolinen ruoka, maito, siideri ja viini Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: kirvesmies Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Email: seppoyli@suomi24.fi

Aloituksia

59

Kommenttia

219

1. Runo ihanalle naiselle

On hän nainen punatukkainen kaunis ja niin ihanainen tahdon monesti Sinua silittää vieressäni tyytyväisenä pitää Sinut
    Rakkausrunot
    9
    12626
  2. Aamun erotiikkaa

Viime yönä unta näin rakkaani vieressä olla sain nukuttiin ihan lähekkäin iho ihoa vasten näin Kysyin joko herättäis hi
    Rakkausrunot
    6
    455
  3. Suudelma aurinkossa

Aurinko paistoi korkealta niin kuvittelin että oot vieressä siin lämpö Sinun poskiasi kuumotti kovin punaisena mulle heh
    Rakkausrunot
    10
    377
  4. Nainen niin ihanainen

Sinun punaiset hiuksesi säihkyvät silmäsi pieni siro nenäsi naurava suusi kuumat huulesi kiehtova vartalosi pikku kätöse
    Rakkausrunot
    9
    368
  5. Rakkauden haaveita

Yksinäin oon koneen ääressä Sinä olet mun mielessä ajatuksissani haaveissani Milloin sut nään viereesi jään kuiskaten
    Rakkausrunot
    8
    353
  6. runo saaresta

nyt ilta tummentuu esiin tulee myös kuu saaressa tääl ollaan nuotiolla istutaan paistan sulle makkaraa kun hiillos viel
    Rakkausrunot
    4
    348
  7. Kevään Rakkaus

Kevät aurinko naamaa lämmittää Sinun vierelläsi minua jännittää haluatko kuulla puron solinaa katsella yhdessä kevään tu
    Rakkausrunot
    11
    341
  8. Naisen silmät

Sinun silmäsi kun näin haaveisiin minä jäin voiko olla totta tämä vierelläsi seison minä Saisin kosketella Sinua voi on
    Rakkausrunot
    6
    332
  9. Ihastunut

Minä löysin sinut ystäväin voi että mietteisiin jäin mulla tunne huumaava jo heti tavattua Olen niin iloinen mies lähel
    Runot
    4
    332
  10. Rakkautta etsimässä

Etsien tiellä käy rakkautta ei vaan näy oisko se lähellä vai toisella tähdellä Uneksin nyt itsekseni vaan että kanssasi
    Rakkausrunot
    6
    324
  11. Kaipaus

Katselen ulos pimeyteen katulamppujen loisteeseen miettien missä olet mitä nyt teet Ikävöin, kaipaan yhdessä oloamme he
    Rakkausrunot
    6
    323
  12. Rakkaani saapui

Katselin ikkunasta ulos räntäsateessa omas talos siellä Sinä kävelit ulkona aivan sateen kastelemana Pyysin sisään Sinu
    Rakkausrunot
    10
    294
  13. rakkauden huumaa

tuli takassa loimuaa rakkaus vaan roihuaa siinä kahden ollaan ei koske pollaan iskee se sydämmeen myöskin käteen varpai
    Kirjallisuus
    3
    290
  14. kuka viereeni jää

Iltayöstä nukkumaan menen tiedän kyllä viereen kenen on minulla vain tyyny seuranain tyhjää paikkaa nyt katsellessain
    Rakkausrunot
    9
    286
  15. runo kuusi

aamuyöllä minä heräsin viereltäni sinua hamusin tyhjä paikka siinä oli vain mutta tää uni oli mielessäin näin unen naine
    Rakkausrunot
    8
    257
  16. Sinua Sinua ajattelen

Nyt täällä sisällä yksin pyörin Sinua mielessäni mietin miten ihanalta tuntuukaan viereesi tulla nukkumaan Tuntea Sinun
    Rakkausrunot
    0
    250
  17. Intohimoa pääsiäisenä

Nyt loppui arjen työ tuli meille pääsiäisyö sain Sinut vierellein nyt hellästi hyväilen Suukottelen kuumia huuliasi pos
    Rakkausrunot
    4
    239
  18. Naisen ääni

Kun kuulen äänesi illoin ajattelen Sinusta silloin miten hellä pehmeä seksikäs äänesi kaikuu minun sisimmäs Voi elää ta
    Rakkausrunot
    3
    236
  19. Eroottista haaveilua yöllä

Katselen ulos pimeään katulamppujen valot nään näin keskiyön aikaan Sinua nyt täällä haikaan En saanut halauksiasi suuk
    Rakkausrunot
    4
    233
  20. Eroottista viikonloppuhuumaa

Yksin nyt tätä iltaa vietän koneen ääreen istumaan jään ootko Sinä siellä milloin saan kertoa sulle silloin Kuinka oon
    Rakkausrunot
    7
    231