Yksinäin oon koneen ääressä
Sinä olet mun mielessä
ajatuksissani
haaveissani
Milloin sut nään
viereesi jään
kuiskaten
halaillen
suudellen
Yön syliin vaipuen
aamun koittoon nousten
päivään yhteiseen
iltaan ihanaan
Tunnetko sydämeni sykkeen
lämpimään syliini vieden
Sinua nyt ihastelen
hiuksiasi silittelen
hellästi suutelen
Rakkausko roihuaa?
tunnetko samaa?
ajatteletko minua?
haluatko kulkea
yhteistä polkua
onnen maahan?
Oottamaan jään
mitä vastaatkaan
ehkä sut saan
loppuelämään
Rakkauden haaveita
8
352
Vastaukset
- pörröinen
Kaunis! =)
T: pör sydän särkyneenä, yllättäen.kiitoksii pörröiselle kun kävit jättämässä jälkesi tänne, jospa se sydänkin korjautus sulla aikaa myöten.
- pörröinen
runosakari kirjoitti:
kiitoksii pörröiselle kun kävit jättämässä jälkesi tänne, jospa se sydänkin korjautus sulla aikaa myöten.
Juu, ei mulla hätää ...mutta tästä aiheutuneesta syystä tykkäsin valtavan paljon runostasi! ;-) (Kunhan halusin selventää)
- bella_bambino
itkettää kun elämä pilalla. isä ahdistellu, kamalan suuri ihastus ja siltä pakit, tunne elämä täysin paskana. sitten kaveritkin jää, ja on yksin, eikä pysty itkemään kun kylmyys valtaa sut kun koetkin jotain hyviä tunteita.
ja helvetti kukaan ei osaa auttaa.
ainoo mikä auttas ois kaverit ja kumppani..- kokemusta on
Pala palalta sisältä päin eheytys tapahtuu. Voi olla että parempi apu eheytykseen on joku muu kuin kaverit tai kumppani. Joku neutaraali elämäsi ulkopuolinen ammattiauttaja. Älä epäröi hakea apua, et menetä mitään, päinvastoin saa apua itsesi kokoon kasaamiseen.
Kyllähän se aika haavat parantaa, ystävät kuuntelee ja tukee, kumppani on vieressäsi ja rakastaa, jos rikki menneitä elämän palasia yhteen sovittaa. Toivon että löydät onnesi ja saat elämäsi raiteilleen.
- pörröinen
Todella ikävää! Minä suosittelen myös puhumista ihan ammatti-ihmisille. Tottakai kaverit on hyvä juttu myös, mutta aina ei kaverit riitä. Itsekin eronneena tiedän, että vaikeissa tilanteissa ystävyys punnitaan, harva jaksaa seistä rinnalla tukemassa! Kyllä niitä nyt taas pörrää ympärillä, kun ne pahimmat vaikeudet on jo koettu!
Älä lannistu kuitenkaan, kirjoitukseni sävystä huolimatta, vaan rohkaisen hakemaan apua, saat sitä kautta varmasti neuvoja minne voit mennä puhumaan murheistasi (erilaisia ryhmiä?) ja sitä kautta takuulla löytyy hyviä ystäviä, jotka jaksavat seistä rinnallasi tukemassa, kokeneet vaikeita hekin! Aika parantaa haavoja ja vahvistaa!
Rohkeutta! - bella_bambino
pörröinen kirjoitti:
Todella ikävää! Minä suosittelen myös puhumista ihan ammatti-ihmisille. Tottakai kaverit on hyvä juttu myös, mutta aina ei kaverit riitä. Itsekin eronneena tiedän, että vaikeissa tilanteissa ystävyys punnitaan, harva jaksaa seistä rinnalla tukemassa! Kyllä niitä nyt taas pörrää ympärillä, kun ne pahimmat vaikeudet on jo koettu!
Älä lannistu kuitenkaan, kirjoitukseni sävystä huolimatta, vaan rohkaisen hakemaan apua, saat sitä kautta varmasti neuvoja minne voit mennä puhumaan murheistasi (erilaisia ryhmiä?) ja sitä kautta takuulla löytyy hyviä ystäviä, jotka jaksavat seistä rinnallasi tukemassa, kokeneet vaikeita hekin! Aika parantaa haavoja ja vahvistaa!
Rohkeutta!kiitos teille kaikille :) puhumassa käyn sairaanhoitajan kanssa,kai se hiukan auttaa, mutta ahdistunut olen hänenkin kanssaan, kuten nykyään lähes kaikkien kanssa. hänhän vain yrittää kanssani ratkoa ongelmiani, ei osoita empatiaa. sitä kaipaan :).
se on kumma juttu että yhtenä päivänä mikään ei suju ja ihmiset vaikuttavat kylmiltä ja ikäviltä, sitten toisena päivänä kun oma olo tuntuu paremmalta, yhtäkkiä tapaakin jonkun kenen kanssa juttu luistaa, vaikka vähän ahdistaisikin samalla, ja ihmiset kehuvat kauniiksi, tuntee itsensä hyväksi siitä johdosta eikä ajattelekaan että heillä olisi vain pahat mielessä tai ahdistu kehuista, ja huomaa täällä palstalla että oikeasti, toiset haluavat rohkaista :) joten kiitos...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121