Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
havana_
profiilit
havana_
havana_
Vapaa kuvaus
Aloituksia
14
Kommenttia
1602
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Suomi24 ei ryhdy erotuomariksi palstalla käytyihin väittelyihin."
Kuten jo eilen mainitsin, tätä tuskin kukaan toivoo. Nimenomaisesti tavoitteena on, että ylläpito pysyisi jatkossa väittelyistä erossa eikä tulisi aina suojelemaan omiaan, mikäli nämä ovat tappiolla asiaväittelyssä.
Suomi24:n ylläpito ei näe nyt sitä, että heitä ei kaivata erotuomariksi osapuolten välille, vaan he ITSE ovat osapuoli tässä asiassa.
Tämän palstan feministit, antifeministit, naiset, miehet ja jopa sovinistit pystyvät vallan mainiosti keskustelemaan keskenään. Meillä ei ole ongelmia. Ylläpidon käytös on se ongelma.
Ramonille terveisiä.
23.03.2006 10:55
Olen kirjoitellut ja myös lukenut viestejä palstalla vuoden ja kahdeksan kuukautta. Ihan tyhjästä en ole väitteitäni temmannut.
Vaikutelmani siitä, että jotain perustavanlaatuista on pahasti vinossa palstan rakenteissa, ei sen yksittäisissä kirjoittajissa, on vain voimistunut matkan varrella.
Kummeksun kummeksujan kantaa. Tunnetko asiaa hyvinkin?
23.03.2006 10:49
ja huomasin eilen, kun se oli poistunut. Se oli mielenkiintoinen avaus, joka tosin oli kysymyksineen kohdennettu vain osalle palstan naisista.
Tarkoitus olisi päästä keskustelemaan muustakin kuin ylläpidon toiminnasta, mutta tietysti jos joltakin kirjoittajalta ei ole palstalla näkyvissä muita viestejä kuin ylläpidon toimintaa arvostelevia, bannaukseen saadaan perusteet.
Sitä odotellessa.
23.03.2006 10:03
missä olen mollannut?
Toivon hartaasti, että tuo väärinkäytössyytökseni otetaan vakavasti ja tutkitaan pohjamutia myöten.
Vaan eipä taida niin käydä.
22.03.2006 15:45
vaan asiallisten viestien poistamisesta kiusantekotarkoituksessa. Siihen ylläpito ON syyllistynyt.
22.03.2006 15:40
"Suomi24 ei ryhdy erotuomariksi palstalla käytyihin väittelyihin."
Toivon totisesti, että ei ryhtyisi enää tästä lähtien.
"Asiassa ei ole mitään epäselvyyksiä"
Asiassa on edelleen epäselvyyttä täällä palstalla, josta on poistettu täysin asiallisia avausviestejä. Ette ole tutkineet asiaa.
22.03.2006 15:39
tarvitaan, jotta syntyy keskustelua. Minua ei haittaa, että olet eri mieltä. Tärkeintä on saada asia selväksi.
22.03.2006 15:33
Minun puolestani voit lainata tuota Z:n ja minun laatimaa versiota (en usko että Zombbarillakaan on mitään sitä vastaan) ja pistää sen omissa nimissäsi menemään.
Olisin mielelläni ottanut nimesi mukaan. Viivyttelyyn en kuitenkaan suostu.
22.03.2006 15:25
Minun väittämäni ovat yleisesti tunnetut, mitä niitä toistamaan.
Mielenkiintoista on se, että nyt kun tarkoitus on lähestyä ylläpitoa JA muitakin tahoja, jotta asiaan saataisiin selvyys, vetoomuksen vastustajat alkavat tilanteen hämmentämiseksi esitellä uutta teoriaa, jonka mukaan antifeministejä pyritään lavastamaan syyllisiksi.
Antifeministejä tiedän paljonkin ja tulen useimpien kanssa ihan hyvin toimeen. En minä syytä Naria, Kurrea, j.pukkilaa tai muita yhtään mistään.
22.03.2006 15:21
ja kiusaamisen edessä tule luovuttaa. Asiat täytyy selvittää.
Jos kukaan ei koskaan tekisi mitään, kun on kurjaa, vaan siirtyisi aina toisten vaivannäöllä aikaansaatuihin parempiin oloihin, olisi lopulta kaikilla kurjaa.
Siksi täytyy taistella, paljain käsin SS:ää vastaan.
22.03.2006 14:50
että otetaan yhteyttä ylläpitoon ja pyydetään heitä keskusteluun. Sopimatonta.
22.03.2006 14:45
sinä olet minulle täysin tuntematon naisihminen :DDD
Oikeasti hulluille ei kannata kommentoida. Ne jätetään omaan arvoonsa.
Joten jättäkää sanomiseni omaan arvoonsa, jos kerran olen hullu.
22.03.2006 14:43
nimittäin salaliittoteorioita.
Esimerkiksi: nämä täysin aiheelliset epäilyt täytyy nyt kiireen vilkkaa leimata salaliittoteoretisoinniksi, koska esimiehet saattavat seurata palstaa.
Siksi tänne ilmestyy uusin nikein näitä leimakirveitä.
Mitä suurta salaliittoa siinä on, kun sanon, että poistopolitiikka on ollut puolueellista ja uskon sen johtuvan siitä, että poistelijana on ollut jostain syystä naisiin katkeroituneita (nuoria?) miehiä, joiden mielestä tällainen toiminta on sitä parasta huumoria. Työpaikkahuumoria. On niitä sovinistisia työyhteisöjä ollut ennenkin. SIINÄ olisi uskomaton teoria, jos joku väittäisi, ettei sellaisia ole.
Ja jos valituksia kantautuu korviin, voi aina kuitata ne sanomalla, että ainahan ne valittaa, se on sitä keskustelupalstojen arkipäivää.
22.03.2006 14:41
havaintoni erään ehdokkaan kirjoitustauosta sheriffijupakan aikoihin tammikuun lopulla oli se korsi kamelin selässä.
Kun nyt pitäisi saada entiselle linjalle myötämielinen sheriffi. Päästäisiin jatkamaan tätä nukketeatteria.
Kiusallisia nämä hetket kun langat sotkeentuvat.
22.03.2006 14:33
tuntuu siltä, että soppaa ollaan sekoittamassa ja esitetään viime hetken uudet salaliittoteoriat. Antifeministiraukkoja kiusataan ja lavastetaan syyllisiksi. "Suunnitelma on ollut huolellinen ja pitkään jatkunut." Hah hah. Nyt vähän rajaa.
2-3 henkilöä. Jos kolme, yhden ei tarvitse välttämättä olla edes henkilökuntaa, vain muuten näiden kahden ystävä. Kivaa sisäpiirihuumoria.
Jokainen palstalla pitkään kirjoittanut tietää, kumpaa kantaa nämä 3 tyyppiä edustavat.
22.03.2006 14:27
kun kirjoitin vehkeilyyn osallistuneiden ja sitä peitelleiden syvästä ystävyydestä ja lojaalisuudesta väärässä paikassa.
Ja olihan se sinunkin hellä huolenpitosi viestien poistajan työn vaikeudesta raskauttavaa. Ei sellaista kannata jättää lasten silmiin.
Mutta koko ketju poistetaan, silloinhan vika täytyy olla avauksessa. Ja sen laitoit palstalle jo eilen.
Onpa hidasta touhua...
22.03.2006 14:23
mihin sinä olet mennyt mukaan niminesi.
Jokaisen täytyy itse huolehtia näistä asioista ja tietää mitä on tekemässä antaessaan tahdonilmaisun.
22.03.2006 14:19
siitä se selviää. Sitten päätät, oletko sen asian takana jota vetoomuksessa esitetään vai et.
22.03.2006 14:12
että sinua ei muka huolita mukaan ja ollaan puolueellisia.
Kyllä huolitaan. Sano vain, niin kirjoitan nimesi alle. Tämän enempää en tästä jauha, tämä on taas niin tyypillistä asioiden hämmentämistä ja pitkittämistä kuin olla voi. Ilmeisesti et itse halua tulla mukaan.
22.03.2006 14:03
Haihtui taas näköjään Mi-yesin Elämää suurempi avaus kuin pieru Saharaan. Olinhan siellä minäkin. Ehkä jommaltakummalta lipsahti taas jotain sopimatonta. Ainaista arvuuttelua tämä.
22.03.2006 13:58
7 / 81