Saimme palstalaisilta viestin, jossa toivotaan vuoropuhelua ja palstan kehittämistä paremmaksi ja toimivammaksi. Kiitos tästä palautteesta.
Olemme käsitelleet ylläpidon kanssa saamamme kritiikin koskien palstalta tehtyjä viestien poistoja. Asiassa ei ole mitään epäselvyyksiä.
Suomi24 ei ryhdy erotuomariksi palstalla käytyihin väittelyihin. Toivomme että palstalaiset omalla käytöksellään myös itse vaikuttavat palstan ilmapiiriin.
Valitettavasti ylläpidon resurssit ovat hyvin rajalliset. Suomi24:ssä on yli 1900 keskustelupalstaa ja lukuisa joukko muita palveluita. Tästä johtuen emme pysty irrottamaan aikaa laajempaan keskusteluun koskien vain yhtä keskustelupalstaa.
Palstalaiset voivat kuitenkin kertoa miten palstaa voisi kehittää lähettämällä ehdotuksensa keskustelujen kehitysideat -palstalle:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000004&conference=4500000000001139&subcat=1864
Ylläpito seuraa kehitysideoita ja toteuttaa niistä parhaimmat. Vastaavalla tavalla olemme esimerkiksi toimineet koirapalstalla, jossa keskustelu on kuluneen talven aikan käynyt kuumana.
kevätterveisin,
Suomi24:n johto
Palstan kehitysehdotukset
29
2650
Vastaukset
- avecMaria
Jokainen siivoaa oman suunsa ja näppiksensa kaikesta henkilökohtaisesta mollauksesta ja ne jotka siihen eivät pysty, siivoaa ylläpito - ilman viikkojen selvitystyötä jälkikäteen.
Ja painotan että JOKAINEN OMANSA.vaan asiallisten viestien poistamisesta kiusantekotarkoituksessa. Siihen ylläpito ON syyllistynyt.
- avecMaria
Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:
vaan asiallisten viestien poistamisesta kiusantekotarkoituksessa. Siihen ylläpito ON syyllistynyt.
Tuota minun kehitysehdotusta, uskon että se auttaa ;D
Osan/puolen mielestä ylläpito ei ole syyllistynyt mihinkään muuhun kuin työnsä tekoon.
Väärinkäytös syytökset ovat kuule vakava asia liike-elämässä. avecMaria kirjoitti:
Tuota minun kehitysehdotusta, uskon että se auttaa ;D
Osan/puolen mielestä ylläpito ei ole syyllistynyt mihinkään muuhun kuin työnsä tekoon.
Väärinkäytös syytökset ovat kuule vakava asia liike-elämässä.missä olen mollannut?
Toivon hartaasti, että tuo väärinkäytössyytökseni otetaan vakavasti ja tutkitaan pohjamutia myöten.
Vaan eipä taida niin käydä.- avecMaria
Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:
missä olen mollannut?
Toivon hartaasti, että tuo väärinkäytössyytökseni otetaan vakavasti ja tutkitaan pohjamutia myöten.
Vaan eipä taida niin käydä.Tietenkin muistaen että saatat itse joutua syytetyksi, mikäli ilmianto onkin perätön...
Oikein nautittavaa kevättä sinulle sinne Härmän maille! Minulla on erittäin hyvä olla ja nyt lähden vihdoin kotiin täältä istuksimasta.
Päivä taas kannatti lusia. avecMaria kirjoitti:
Tietenkin muistaen että saatat itse joutua syytetyksi, mikäli ilmianto onkin perätön...
Oikein nautittavaa kevättä sinulle sinne Härmän maille! Minulla on erittäin hyvä olla ja nyt lähden vihdoin kotiin täältä istuksimasta.
Päivä taas kannatti lusia.että asioita tulevat sitten penkomaan viranomaiset, ei enää oma porukka.
"Suomi24 ei ryhdy erotuomariksi palstalla käytyihin väittelyihin."
Toivon totisesti, että ei ryhtyisi enää tästä lähtien.
"Asiassa ei ole mitään epäselvyyksiä"
Asiassa on edelleen epäselvyyttä täällä palstalla, josta on poistettu täysin asiallisia avausviestejä. Ette ole tutkineet asiaa.- Mi-yes
Juuri Niin.
Odotin muuten aikoinaan kun soitin Soneralle noin 40 minuuttia puhelimessa, etta saisin jonkun puhelinneidin sielta langanpaahan.
Ei ollut resursseja, sanottiin kun kysyin etta kuinka kestaa niin helvetin kauan. Vaan odotusaika oli kuitenkin maksullinen. Ei jaanyt siihen.
Tuli vaan mieleen.
Lisaksi on yllapidolle kerottava etta voitte hyodyntaa mainostamista paremmin. Vai? Ainakin tulee semmoinen fiilis. Palkatkaa sitten silla fyrkalla joku virolainen raukka naita ketjuja vemppaamaan. Pikkupalkalla. Kohtapuolin saapuu. - palstalaisista
viestiä. Kaikki emme sentään ole siihen sekaantuneet.
- Mi-yes
Varmaan oli vaikuttava. Varmaan on kahvitauolla huumorin aihe kun kerrotaan "jorojukasta" ja muiden tekemasta viestista.
Terveisin,
"Jorojukka"
"Nari Sare"
"Harman Vapaa Nainen"
"Pukkila"
Jne..
PS. Mutta HVN ei siina mitaan. Anna palaa vaan. Huvittavaa kuitenkin nuo nimmarit. Mutta eihan se nyt sen huonommaksi ketaan muuta..vai..
Vai mita. Pukkila! - mariamagda
Mi-yes kirjoitti:
Varmaan oli vaikuttava. Varmaan on kahvitauolla huumorin aihe kun kerrotaan "jorojukasta" ja muiden tekemasta viestista.
Terveisin,
"Jorojukka"
"Nari Sare"
"Harman Vapaa Nainen"
"Pukkila"
Jne..
PS. Mutta HVN ei siina mitaan. Anna palaa vaan. Huvittavaa kuitenkin nuo nimmarit. Mutta eihan se nyt sen huonommaksi ketaan muuta..vai..
Vai mita. Pukkila!Ja nämä juoru-ukot ovat taas miehiä..
- j.pukkila
..näkeekö joku vielä palstalla viestin, jossa joku oli tutkinut raamatun näkemystä sukupuolisuudesta..??
..siinä oli viimeksi kaksi vastausta avaukseen..
..nyt en näe viestiä enää missään, olenko tullut vanhaksi vai onko nuss ollut asialla..??
..viesti oli mitä asiallisin..
..onko joku uskonnollinen kiihkoilija vetänyt herneet..??
..voisi tuo ylöspito nyt edes pukahtaa, jos ei muuhun ole aikaa eikä resursseja, koska viesti ei ollut rekisteröityneen kirjoittama, joten hän ei viestiä ole ymmärtääkseni voinut itse poistaa..- mariamagda
Oliko sese jossa väitettiin mm. miehen ruumiin olevan naisen oma naimisiin mentyä? Uskonnollisissa jutuissahan monet ohjeet ovat vain miehille..
Itse sitä etsiskelin mutten huomannut, en tosin muistanut otsikkoa. - j.pukkila
mariamagda kirjoitti:
Oliko sese jossa väitettiin mm. miehen ruumiin olevan naisen oma naimisiin mentyä? Uskonnollisissa jutuissahan monet ohjeet ovat vain miehille..
Itse sitä etsiskelin mutten huomannut, en tosin muistanut otsikkoa...en muista kirjoittajaa enkä otsikkoa, mutta sisällön kuvauksesi sopii..
j.pukkila kirjoitti:
..en muista kirjoittajaa enkä otsikkoa, mutta sisällön kuvauksesi sopii..
ja huomasin eilen, kun se oli poistunut. Se oli mielenkiintoinen avaus, joka tosin oli kysymyksineen kohdennettu vain osalle palstan naisista.
Tarkoitus olisi päästä keskustelemaan muustakin kuin ylläpidon toiminnasta, mutta tietysti jos joltakin kirjoittajalta ei ole palstalla näkyvissä muita viestejä kuin ylläpidon toimintaa arvostelevia, bannaukseen saadaan perusteet.
Sitä odotellessa.
- I.Loyola
"Vastaavalla tavalla olemme esimerkiksi toimineet koirapalstalla, jossa keskustelu on kuluneen talven aikan käynyt kuumana."
Joo, feminatsismipalstaa ja koirapalstaa kannattaa toki muotoilla samalla tavoin...- molemmilla palstoilla
haukutaan, hau hau...
"Suomi24 ei ryhdy erotuomariksi palstalla käytyihin väittelyihin."
Kuten jo eilen mainitsin, tätä tuskin kukaan toivoo. Nimenomaisesti tavoitteena on, että ylläpito pysyisi jatkossa väittelyistä erossa eikä tulisi aina suojelemaan omiaan, mikäli nämä ovat tappiolla asiaväittelyssä.
Suomi24:n ylläpito ei näe nyt sitä, että heitä ei kaivata erotuomariksi osapuolten välille, vaan he ITSE ovat osapuoli tässä asiassa.
Tämän palstan feministit, antifeministit, naiset, miehet ja jopa sovinistit pystyvät vallan mainiosti keskustelemaan keskenään. Meillä ei ole ongelmia. Ylläpidon käytös on se ongelma.
Ramonille terveisiä.- Utelias
Ramonille terveisiä? Miksi, mitä? Miksi tässä yhteydessä juuri Ramonille terveisiä?
- mitä puhui
Utelias kirjoitti:
Ramonille terveisiä? Miksi, mitä? Miksi tässä yhteydessä juuri Ramonille terveisiä?
huonon häviäjän narinaa.
- mariamagda
Tiedustelisin nyt vain, että olisiko asiallista mielestänne aloitus "vaimokannan vaihto" poistaa asiattomana naisia halventavana?
Vai onko se mielestänne kovinkin hauska juttu siellä?
Eli jos minä laitan vastaavan miehistä, niin SE kyllä poistetaan. Näin on ennenkin käynyt. Esimerkkinä "kaikki naiset ovat huoria" -aloitus.
En viitsi painaa asiatonviestinappuloita, kun ne mitä ilmeisimmin eivät kuitenkaan toimi.- mariamagda
Siis aloituksen otsikko oli "vaimokannan keski-ikä".
- rusalka
mariamagda kirjoitti:
Siis aloituksen otsikko oli "vaimokannan keski-ikä".
mielestäni se on surkea aloitus ja tyhmä. Saa nähdä miten kauan se tuossa seisoo. Todennäköisesti juttu loppuu siihen, kun joku riittävän kiperin sanankääntein tulppaa sen. Niin kävi aiemmin tuolla piilopulloissa.
- mariamagda
rusalka kirjoitti:
mielestäni se on surkea aloitus ja tyhmä. Saa nähdä miten kauan se tuossa seisoo. Todennäköisesti juttu loppuu siihen, kun joku riittävän kiperin sanankääntein tulppaa sen. Niin kävi aiemmin tuolla piilopulloissa.
Kävinpä lukemassa heti tuon "piilopullo"-jutun, kun olen jättänyt väliin.
Sanelmalta noita mainioita vastineita tulee kuin pyssyn suusta.
Oli siinä yksi hyväkin juttu, se kun se viina menee väärään kurkkuun. Sitä vain en ymmärrä, miten siinä aina väärä MIES tulee humalaan. Minulla ainakin on myös kurkku. Mites sinulla, löytyykö sinulta kurkkua? Ja se hymiö tähän.
Ja miehet siinä vaan kertoivat olevansa alkoholisteja. - rusalka
mariamagda kirjoitti:
Kävinpä lukemassa heti tuon "piilopullo"-jutun, kun olen jättänyt väliin.
Sanelmalta noita mainioita vastineita tulee kuin pyssyn suusta.
Oli siinä yksi hyväkin juttu, se kun se viina menee väärään kurkkuun. Sitä vain en ymmärrä, miten siinä aina väärä MIES tulee humalaan. Minulla ainakin on myös kurkku. Mites sinulla, löytyykö sinulta kurkkua? Ja se hymiö tähän.
Ja miehet siinä vaan kertoivat olevansa alkoholisteja.Minä kirjottelen tänne kaikenlaista, sitten onneks niitä saa poistettua kans...
Löytyy oma kurkku :)
- yksinkertainen
palsta, jolle pitää rekisteröityä tällaisen avoimen palstan lisäksi.
- mariamagda
Palstalla on selitetty miten poistaa pitää aloituksia koska eivät kuulu tänne palstalle. Nyt tuo "vaimokannan keski-ikä" vaan pysyy palstalla, vaikka siitä on tehty poistopyyntöjä eritavoin.
Voiko viestien poistaja nyt selittää miksi näin on?
Jos aloitus mielestänne on asiallinen, niin enpä pitäisi Suomea kovin tasa-arvoisena maana.- Kurre_Orava
Yleensä nuo lähtevät yön aikana, joten äläpä vielä hätäile. Kattele huomenna tai maanantaina onko tapahtunut mitään.
- mariamagda
Kurre_Orava kirjoitti:
Yleensä nuo lähtevät yön aikana, joten äläpä vielä hätäile. Kattele huomenna tai maanantaina onko tapahtunut mitään.
että aamulla olisi ollut poissa. Mutta ilmeisesti ylläpidon pojjaat eivät vielä ole nauraneet asialle tarpeeksi.
Itse luulen, että tämä on siellä pienen miesryhmän vitsipalsta. Ainahan miehet tuppaa töissä asiakkaita naureskella takanapäin.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889