Tiedoksi

Laitoin vetoomuskirjeen menemään.

Jos joku haluaa siitä kopion sähköpostiinsa, saa sen ilmoittamalla osoitteensa. Tähän mennessä sähköpostinsa ilmoittaneille se jo menikin kopiona.

Olisin toivonut vielä muutamia nimiä mukaan, mutta kauempaa en enää viitsinyt odottaa. Kiitos allekirjoittaneille.

Toivotaan, että päästäisiin keskusteluun ylläpidon kanssa.

12

974

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avecMaria

Ei minulle ainakaan.

• Minun puolestani voit lainata tuota Z:n ja minun laatimaa versiota (en usko että Zombbarillakaan on mitään sitä vastaan) ja pistää sen omissa nimissäsi menemään.

Olisin mielelläni ottanut nimesi mukaan. Viivyttelyyn en kuitenkaan suostu.

• avecMaria
        Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:

Minun puolestani voit lainata tuota Z:n ja minun laatimaa versiota (en usko että Zombbarillakaan on mitään sitä vastaan) ja pistää sen omissa nimissäsi menemään.

Olisin mielelläni ottanut nimesi mukaan. Viivyttelyyn en kuitenkaan suostu.

Pitäisikö minun nyt alkaa pohtia miksi en kelvannut lainkaan mukaan? Johtuuko se kenties siitä, että edustan palstalla toista näkemystä ja näkemykseni palstan riidankylväjistä ovat myöskin poikkeavat omistasi?

Oliko se se juttu, mikä ei sallinut viivytystä, eikä nimeäni yhteisen edun nimissä tehtävään vetoomukseen?

• avecMaria kirjoitti:

Pitäisikö minun nyt alkaa pohtia miksi en kelvannut lainkaan mukaan? Johtuuko se kenties siitä, että edustan palstalla toista näkemystä ja näkemykseni palstan riidankylväjistä ovat myöskin poikkeavat omistasi?

Oliko se se juttu, mikä ei sallinut viivytystä, eikä nimeäni yhteisen edun nimissä tehtävään vetoomukseen?

tarvitaan, jotta syntyy keskustelua. Minua ei haittaa, että olet eri mieltä. Tärkeintä on saada asia selväksi.

• mariamagda

Kuule, mitä tuolta aiempaa luin, niin sinä itse et selvästikään halunnut nimeäsi listaan.

• kummeksuja

Eikö tuossa yllä ja alla ole ylläpidolta asiallista tietoa. Ei kai ne muutama erheellinen sieluntuotos niin maailmaamullistavaa voinut olla, että tällainen show pitää pistää pystyyn? Jotain realistisuutta tähän hommaan.

• Hertha

Sanottaisiinko sitä "showksi", jos asialla ja ainakin aloitteentekijöinä olisivat miehet?

• kummeksuja
        Hertha kirjoitti:

Sanottaisiinko sitä "showksi", jos asialla ja ainakin aloitteentekijöinä olisivat miehet?

Ei sillä sukupuolella ole niin väliä vaikka mielelläsi tunnut niin ajattelevan.

• Olen kirjoitellut ja myös lukenut viestejä palstalla vuoden ja kahdeksan kuukautta. Ihan tyhjästä en ole väitteitäni temmannut.

Vaikutelmani siitä, että jotain perustavanlaatuista on pahasti vinossa palstan rakenteissa, ei sen yksittäisissä kirjoittajissa, on vain voimistunut matkan varrella.

Kummeksun kummeksujan kantaa. Tunnetko asiaa hyvinkin?

• kummeksuja
        Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:

Olen kirjoitellut ja myös lukenut viestejä palstalla vuoden ja kahdeksan kuukautta. Ihan tyhjästä en ole väitteitäni temmannut.

Vaikutelmani siitä, että jotain perustavanlaatuista on pahasti vinossa palstan rakenteissa, ei sen yksittäisissä kirjoittajissa, on vain voimistunut matkan varrella.

Kummeksun kummeksujan kantaa. Tunnetko asiaa hyvinkin?

että oikeasti joku näkee näin paljon vaivaa jonkun turhanpäiväisen nettipalstan vuoksi. Oletko lukenut noita avauksia viime aikoina? Ei täällä mitään asiaa kukaan kirjoita.

• Tuska
        kummeksuja kirjoitti:

että oikeasti joku näkee näin paljon vaivaa jonkun turhanpäiväisen nettipalstan vuoksi. Oletko lukenut noita avauksia viime aikoina? Ei täällä mitään asiaa kukaan kirjoita.

No ei kirjoitakaan kun ne poistetaan. Kuka nyt viitsisi enää nähdä sen kummemmin vaivaa?

Palstalla liikkuu tyyppejä, jotka huvikseen (ilmeisesti) pyytävät poistamaan viestejä, ja ylläpito poistelee niitä ilmeisesti sen kummemmin asiaan perehtymättä. Tai sitten ylläpito itse aktiivisesti ilman oyyntöä poistelee. Asia ei ole selvinnyt, kun eivät suostu vastaamaan suoraan.

Poistisyyksi riittää vaikka että mainitsee nimeltä jonkun palstalaisen tai linkittää lähteen.

Epäilyksiä on ollut myös sisäpiirivitsistä, mutta se tuskin koskaan selviää onko näin.

• härm.vap.nai

oletko kenties jonkun feministi ryhmän palkoilla vai kuinka sinulla on aikaa kirjoitella näitä sinun tuotoksiasi tänne päivisin? ihan oikeasti kiinnostaa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2814
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2385
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2033
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe