Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
jauheliha purkkihernariin.
Sinappista hernekeittoa maistoin kerran poitsun lautaselta mutta ei ollut minun makuun. Tai sit siinä oli sitä liikaa. Poitsu pursutti aina reilusti :).
04.12.2008 20:15
Nää vesisadeviikot ottaa jo niin päähän. Tämän viikon olen lomalla ja mitäs täällä muuta sataa kuin vettä taivaan täydeltä joka ikinen päivä grrrrrrr....
Lunta please.
04.12.2008 20:09
on pieniä possunlihan palasia, vähän sipulihakkelusta ja meiramia. Poitsu ja exä pursotti aina sinappia reilusti lautaselle. Itse en koskaan oppinut moista juttua :).
Siitä on aikaa kun viimeksi olen tehnyt hernaria. Sitä tekis kyllä mieli. On mulla kaapissa kaks hernekeittopurkkia. Sekin on hyvää :).
04.12.2008 19:51
chatkustelen keskustelupalstoilla. Ei ole tullut chattailtua chathuoneissa.
Chatkustelu palstoilla on helpompaa, ei ole niin sidottu tietsikkaan. Välillä voi pyrähtää askartelemaan muutakin.
09.11.2008 13:30
ajan kanssa. Ryhmäjumppaan olen menossa. Sitä ennen olen hetken kuntosalilla mistä sitten siirryn jumppatunnille. Toivottavasti siellä on kellot oikeassa ajassa. Sit mä vasta sekaisin olen jos sielläkin kellot vanhassa ajassa :).
26.10.2008 10:25
En ole vieläkään kelloja kääntänyt. Käännän joskus päivällä. Tuntuu kivalta kun onkin yksi tunti päivässä lisää. Todennäköisesti siirrän kellot kun tulen jumpasta kolmen jälkeen. Kello onkin silloin vasta kaksi. :)
26.10.2008 10:02
Minä kävin myös kirjoittamassa vieraskirjaasi.
Näin sitä opin minäkin uusia asioita kun saa palstakavereilta apua. :)
26.10.2008 09:42
Siis onko kaikki rek.nimimerkit myös treffipalveluissa? Hih, tästähän tulee jännää :)...
Vaikka ei mulle taida treffikumppania helposti löytyä. Täytän ens vuonna 90-v. Ei taida papat minua täältä löytää :(.
Tai sit laitankin nuoremman miehen treffihakuun ;).
26.10.2008 09:40
tätä uutta galleriaa. Tämän tapaista galleriaa on ilmeisesti kaivattukin. Siis että sinne voi laittaa viestejä ja kirjoittaa vieraskirjaan puumerkkinsä. Pääseeköhän vierailijat lukemaan toisten viestit mitä galleriaan on kirjoitettu?
25.10.2008 17:36
joskus neljänkymppin kieppeillä. Jos vuodet tätä tahtia viuhuu ei mene kuin luikaus kun ole Paula Koivuniemen ja Katri-Helenan ikäinen.
25.10.2008 16:47
että sinäkin tykkäsit. Minä ainakin nautin reissusta ja seurastasi. Jään odottamaan seuraavaa kertaa... ;)
Kuuba on kummitellut mielessäni ties kuinka kauan. Siellä olisin halunnut käydä. Taitaa kyllä tässä elämässä jäädä vaan haaveeksi.
Virtuaalimatkailu on kivaa. Ehtii nähdä paljon ja käydä monessa paikassa. Monta upeaa kohdetta ehdittiin nytkin nähdä.
Oli piristävä viikko.
*rutistaa matkakumppaniaan*
17.10.2008 09:11
Olihan hauska, riemukas ja elämystäyteinen lomamatka ja niin miellyttävä matkaseuralainen ;).
Kiitokset ikimuistoisesta lomareissusta :).
Jälleen löysit minulle uuden finkkujen kappaleen. Oikein mukava oli tanssia kanssasi kotimaisenkin latinmusiikin tahdissa. :)
16.10.2008 20:13
Sadut on satuja ja satujen kuuluu päättyä onnellisesti :).
15.10.2008 23:13
Jos söisin nyt vähän säästöön ja sitten lopetan syömisen.
No ei mitään lamaa tule. Taantumaan mennään mutten usko mihinkään 90-alun lamaan. Siitä on varmasti opittu niin paljon.
Ihmisten pitäis vaan jatkaa maltillisesti hankintojaan niin talouden rattaat jatkais pyörimistään.
Tankin kävin ottamassa äsken täyteen. Siellä se on bensa säästössä, ajelen niin vähän.
Säästän kuukausittain rahastoihin. Tällä hetkellä siellä ei ole kyllä mitään otettavaa.
15.10.2008 15:40
Voi taivahan vallat miten sykähdyttäviä maisemia.
Täytyy oikein välillä henkäistä syvään kun katselee noita Etelä-Amerikan jylhiä maisemia ja kuuntelee sun kanssa El condor pasaa :). Ihana kappale. :)
15.10.2008 15:28
Huh mihin sä mua vietkään...
Ja mitkä karnevaalit - kauniita ihmisiä ja paljon paljaita pyllyjä. :))
Seuraavaksi nautitaan Kuubassa cuba libret ja käydään katsomassa allaolevia "nähtävyyksiä". Silmänruokaa ja menevää musiikkia.
Jummi sentään ompa tää piristivää käydä sun kanssa virtuaali kiertomatkoilla :).
http://www.youtube.com/watch?v=PSyoe0L_97A&feature=related
Ja sitten jatkoille yökerhoon...
Vitsi...nyt mä ihan villiinnyn :)
http://www.youtube.com/watch?v=Kp_ZDQX6bN8&feature=related
15.10.2008 15:16
haluat. Huhheijaah...siellä olis näkemistä :). Silmäthän siellä putoo miesten päästä. Paljaita tisuja pilvin pimein ;). Ei siinä mitään kyllähän minäkin niitä voisin katsella :).
Miltäs kuulostaisi Kuuba? Salsan ja rumban rytmejä kapeilla kujilla. Siinä olis tunnelmaa.
Olen minä sitä sättiä joskus vuosia sitten pari kertaa kokeillut. Vähän vaikeeta se oli, pitäis olla tosi nopee kirjoittamaan. Systeemikin on muuttunut sen jälkeen moneen kertaan. Tämä kone ei taida edes päästääkään sinne.
Voishan sitä kyllä joskus opetellakin jos palomuuri ei estäis.
Nyt hyvät yöt sinne jonnekin. Ja hyvää tiistaiaamua myös. Nyt alkoi loppuviikko.
14.10.2008 00:04
Taikakuun kappale tämä "Palavat sydämet" :).
Mulla piti olla Taikakuun levy, en löytänyt hyllystä. Tais jäädä exälle.
Nyt vien sinut latinorytmeihin. Tämä on yksi suosikeistani. Ou jee chachachaa...
http://www.youtube.com/watch?v=sKpMjTkjS2k&feature=related
13.10.2008 23:44
Käyppä ostamassa B-vitamiinia. Osta sellasta jossa on ne kaikki B-vitamiinit. Kuulostaa siltä että tarvitset niitä.
13.10.2008 22:04
sitten hyvä asenne tulevaan kaamokseen. Yritän ottaa ajatuksistasi opikseni. Kiitos painavista sanoistasi. Annoit ajattelemisen aihetta.
Lunta saa tulla oikein mielellään. Se vaan piristää. Marraskuu on mulle pahin. Ja vielä jos vettä lotistaa koko kuukauden ei mikään oikein jaksa innostaa. Joulukuu on taas ihan kiva. Tulee jouluvalot ja muutenkin ympäristö herää elämään.
Tammikuu on toinen ikävä kuukausi. Vettä satanu monena vuonna peräkkäin. Helmikuun puoliväli on aina sellanen kick-off aika. Siitä alkaa kevään lähtölaskenta. Valoisa aika lisääntyy hetki hetkeltä.
13.10.2008 22:02
10 / 93