Galleria uudistuu BETA jo koekäytössä

Palautettakin jo tullut

23

1658

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhymä***

Jos minulla on vain keskustelupalstoja varten rekattu nikki, olenko automaattisesti jossain 'kortistossa' kaikkien pällisteltävänä?
      Näkyvätkö piilotettujenkin profiilien tiedot julkisesti?

• ..lupaasi kysymättä...

...on sinut kortistoitu muuttuneeseen treffipalveluun, tuon treffipalvelun kautta voi tehdä hakuja,iän asiunpaka jne. perusteella ja voi ottaa kontakteja toisiin treffiläisiin

Itse pistin wanhan galleriani piiloon, mutta kyllä se tuosta uudesta sutenööripalvelusta löytyy

• tyhymä***
        ..lupaasi kysymättä... kirjoitti:

...on sinut kortistoitu muuttuneeseen treffipalveluun, tuon treffipalvelun kautta voi tehdä hakuja,iän asiunpaka jne. perusteella ja voi ottaa kontakteja toisiin treffiläisiin

Itse pistin wanhan galleriani piiloon, mutta kyllä se tuosta uudesta sutenööripalvelusta löytyy

..tietosuojavaltuutetulla mitään sanomista?

• näkyi

Eilen näkyi muutama piilotettukin kun testasin uutta versiota. Pahinta oli kun kokeilin niin omaa kuin muutamaa muutakin nikkiä ja kaikissa näkyi ilmeinen asuinpaikkakunta ja ikä vaikka ne todennäköisesti oli piilotettua tietoa. Ainakaan itselläni en noita tietoja ollut halunnut julkisiksi.
        Periaatteessa omalla kohdalla tiedoilla ei ollut mitään merkitystä koska asun niin suurella paikkakunnalla ettei anonyymiuteni siitä kärsinyt, eikä nikkini kaiketikaan ole millään lailla kiinnostava ;-) Olen joskus käyttänyt sitä näillä pulina palstoilla eikä se todennäköisesti enää ole edes kenenkään muistissa:)
        Jonkin pienen paikkakunnan anonyymi kirjoittaja ehkä koki paljastuneensa jos joku hänen tietojaan halusi hakea. En tiedä mutta kauhea polemiikki asiasta eilen illalla kehkeytyi.
        Tänään näyttäisi asia korjautuneen, eikä hakutoiminnalla omastanikaan tullut esille kuin nimimerkki, viimeinen sisäänkirjautuminen, jäseneksi liittymisajankohta ja sukupuoli.

• vakilaiffari...
        tyhymä*** kirjoitti:

..tietosuojavaltuutetulla mitään sanomista?

..jos tietosuojavaltuutettu ei reagoisi asiaan

Meillä täällä Ruikonperällä on vain muutama asukki ja nyt Hilima ja muut kyläläiset onkin jo ehtineet minulle soittelee että otapas läskipää se Humprey Bogartin kuva poikkee galleriastas

• ettei koskaan
        näkyi kirjoitti:

Eilen näkyi muutama piilotettukin kun testasin uutta versiota. Pahinta oli kun kokeilin niin omaa kuin muutamaa muutakin nikkiä ja kaikissa näkyi ilmeinen asuinpaikkakunta ja ikä vaikka ne todennäköisesti oli piilotettua tietoa. Ainakaan itselläni en noita tietoja ollut halunnut julkisiksi.
        Periaatteessa omalla kohdalla tiedoilla ei ollut mitään merkitystä koska asun niin suurella paikkakunnalla ettei anonyymiuteni siitä kärsinyt, eikä nikkini kaiketikaan ole millään lailla kiinnostava ;-) Olen joskus käyttänyt sitä näillä pulina palstoilla eikä se todennäköisesti enää ole edes kenenkään muistissa:)
        Jonkin pienen paikkakunnan anonyymi kirjoittaja ehkä koki paljastuneensa jos joku hänen tietojaan halusi hakea. En tiedä mutta kauhea polemiikki asiasta eilen illalla kehkeytyi.
        Tänään näyttäisi asia korjautuneen, eikä hakutoiminnalla omastanikaan tullut esille kuin nimimerkki, viimeinen sisäänkirjautuminen, jäseneksi liittymisajankohta ja sukupuoli.

kannata antaa omia tietojaaN MIHINKÄÄN portaaliin!

• näytä..

olevan merkitystä silläkään onko profiili piilotettu vai ei. Siis ainakin näkyy milloin on viimeksi kirjautunut. Tein omallani taas testin;)

• vanha nikki***
        näytä.. kirjoitti:

olevan merkitystä silläkään onko profiili piilotettu vai ei. Siis ainakin näkyy milloin on viimeksi kirjautunut. Tein omallani taas testin;)

Kertoi sivuni olevan poistettu, näille palstoille hyväksyi kirjautumiseni edelleen.
        Piilotettu profiili mullakin.

• tylyppö
        ettei koskaan kirjoitti:

kannata antaa omia tietojaaN MIHINKÄÄN portaaliin!

mutta on siinä keksimistä ettei vaan satu varastaan kenekään henkilöyttä. Noo pitää keksasta niin tuulesta temmattuja ettei ikinä :D

• Yxitypy

olen kaikki henk.kohtaiset tiedot sinne valehdellut.
      Syntymäajankin olen näköjään laittanut 1990 :=))

• Hyi

Että valehdellut, voi voi;(
        Eikö siellä ohjeissa tai jossain sanota että tarkista henkilötietojesi oikeellisuus ;-)

• yxitypy evk
        Hyi kirjoitti:

Että valehdellut, voi voi;(
        Eikö siellä ohjeissa tai jossain sanota että tarkista henkilötietojesi oikeellisuus ;-)

ohjeita. Tarviiko niitä noudattaa, se onkin eri asia :=))

En voi uskoa, että kaikki on sinne oikeita tietoja itestään laittanut. Miksihän lie mun mielessä ei moinen ajatus ees käynyt silloin kun rekisteröidyin.

Noudattiko suomi24 lupaamiaan ehtoja? Eipä näkynyt noudattavan.

• soveltaa
        yxitypy evk kirjoitti:

ohjeita. Tarviiko niitä noudattaa, se onkin eri asia :=))

En voi uskoa, että kaikki on sinne oikeita tietoja itestään laittanut. Miksihän lie mun mielessä ei moinen ajatus ees käynyt silloin kun rekisteröidyin.

Noudattiko suomi24 lupaamiaan ehtoja? Eipä näkynyt noudattavan.

itselle sopivammaksi:)
        Uskoisin harvemman ihan oikeita tietojaan käyttäneen...toivottavasti.
        Ihan niinkuin sanoit,
        ei suomi24 noudata niitä ehtoja, miksipä kukaan muukaan ;)

• Kyllä mä kirosin ku näin ton homman!! :/

Kävinpä sitten pistelemässä oikeen kunnon väärennökset sinne..:/

Mikä oikeus niillä on mua tuputtaa tollaseen paikkaan! Kysyn vaan!! :/

GRRRR..Mä oon nii vihanen..:/

• tavisten tavis

Yksissä kansissa: Humbuuk!
      Onks kukaan mun kaa? :D

• sun kaa

..mee väsää galleria ja asettaudu kerjuulle, kyl joku sutkin huolii ;)

• tavisten tavis
        sun kaa kirjoitti:

..mee väsää galleria ja asettaudu kerjuulle, kyl joku sutkin huolii ;)

Millaseen törpäkköön sä kerjäät?
        :)

• Minulla on kaikkee
        tavisten tavis kirjoitti:

Millaseen törpäkköön sä kerjäät?
        :)

Stetson johon laulelemalla satelee fyffee ;)

• tätä uutta galleriaa. Tämän tapaista galleriaa on ilmeisesti kaivattukin. Siis että sinne voi laittaa viestejä ja kirjoittaa vieraskirjaan puumerkkinsä. Pääseeköhän vierailijat lukemaan toisten viestit mitä galleriaan on kirjoitettu?

• Taika-Nainen

kaikki vierailijat näkevät kaiken vieraskirjoihin kirjoitetun :/ Siinä mielessä outo toiminto.
        TOKI kaikkien vierailijoitten on oltava rekkautuneina, puskista ei vieraskirjoihin pääse huutelemaan :D
        Mä en oikein ole lämmennyt tuolle uudelle gallerialle, veisivät treffeihin sen, eikä kattamaan kaikkia rekkautuneita.

• Taika-Nainen

kävin kirjoittamassa vieraskirjaasi. Kyllä mahtaa teksti näkyä kaikille kävijöille ?

• Taika-Nainen kirjoitti:

kaikki vierailijat näkevät kaiken vieraskirjoihin kirjoitetun :/ Siinä mielessä outo toiminto.
        TOKI kaikkien vierailijoitten on oltava rekkautuneina, puskista ei vieraskirjoihin pääse huutelemaan :D
        Mä en oikein ole lämmennyt tuolle uudelle gallerialle, veisivät treffeihin sen, eikä kattamaan kaikkia rekkautuneita.

Siis onko kaikki rek.nimimerkit myös treffipalveluissa? Hih, tästähän tulee jännää :)...

Vaikka ei mulle taida treffikumppania helposti löytyä. Täytän ens vuonna 90-v. Ei taida papat minua täältä löytää :(.
        Tai sit laitankin nuoremman miehen treffihakuun ;).

• Taika-Nainen kirjoitti:

kävin kirjoittamassa vieraskirjaasi. Kyllä mahtaa teksti näkyä kaikille kävijöille ?

Minä kävin myös kirjoittamassa vieraskirjaasi.

Näin sitä opin minäkin uusia asioita kun saa palstakavereilta apua. :)

Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      53
      2139
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1680
    3. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      370
      1489
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1474
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1454
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      69
      1324
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1034
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      992
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe