Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
huomaavainen herrasmies olet.
06.10.2008 23:58
täällä tintin kanssa vielä valvotaan.
Upea ruska on ollut etelässäkin. Lehtiä on kyllä tullut jo paljon alas. Pohjoisen ruska kiinnostaa, sen haluaisin vielä nähdä.
Oliko sielläpäin kova tuuli viime yönä? Säätiedotuksista illalla kuuntelin että jossainpäin myrskysi oikein kovastikin.
Tiedän Souvarit. Hyvä orkesteri. Olen käynyt pari kertaa heidän keikallaan. Heillä on yks tosi hyvä kappale, hitsi kun en muista nimeä. Kerron jos tulee mieleen. Lappiaiheinen se oli.
06.10.2008 23:56
Täällä on hyvä vähän juoruta :). Mulla ois pari hyvää juorua itsestänikin :). Mut en mä voi kertoa.
Olen mä suutahtanut pari kertaa ja sanonut ystävälleni etten enää ikinä kerro hänelle asioitani.
06.10.2008 21:51
olen aika varovainen kertomaan omista asioistani mutta tämän ystävättäreni kanssa puhutaan paljon ja silloin lipsahtaa :). Hän itse kertoo todella tarkkaan omat asiansa. Hän onkin sanonut että on liian avoin. Minä en hänen asioitaan kerro eteenpäin.
06.10.2008 21:48
vaan kovasti paljon viestin viejälle :).
Tosi mukavaa nähdä norMixiakin.
On hää sellanen herrasmies että tuli ihan henk.kohtaisesti kiittämään terveisistä :).
06.10.2008 21:34
on todella mukavaa ja vahvistaa vatsa- ja selkälihaksia. Bailatino on toinen hyvä kehon liikkuvuutta vahvistava tanssi. Nuo tanssit vaan taisi koitua mun kohtaloksi. Tuli yliliikkuvat nikamat. Toistaiseksi ei voi tanssia. Ihmettelinkin jo viime syksynä miksi tanssituntien jälkeen pari yötä selkä oli kuin tulessa eikä kyljellään lonkan päällä voinut nukkua. Olis pitänyt samalla harrastaa kuntosalia tehokkaammin. Olin tosi laiska käymään siellä. Nyt on lonkat ja selkänikama rapistuneet ja tulehdusnestettä täynnä.
Tämmönen sairaskertomus mulla :).
06.10.2008 21:26
on ollut. Lauantaina kävelin värikkäässä luonnossa. Sihtailin olisko ollut suppilovahveroita mutten löytänyt yhtään. Niitä ois kiva saada. tekis mieli suppilovahveropiirakkaa.
06.10.2008 21:11
Kun luen vaikka leivänpaahtimen ohjetta mitä siinä sanotaan heitän sen nopeesti takaisin laatikkoon kun tuntuu että kokeilemalla on helpompi ottaa laite käyttöön :).
Täytyy kyllä sanoa että ohjeesta oli kesällä apua kun ostin lattialla seisovan tuulettimen. En saanu sitä aluksi sammumaan kuin nykäisemällä johdon seinästä. Pakko oli lukea ohje. Helpostihan sen laitteen sai sitten suljettua kun malttoi lukea ohjeet :).
06.10.2008 21:05
usein yöllä sukat jalassa kun rasvailen jalkapohjiani. Rasvaan usein kun haluan että jalkapohjat pysyy pehmeinä.
Talvella jos on kylmää nykäisen sukat yöksi jalkaan. Mulla menee varpaat aina peiton ulkopuolelle ja tuntuu ikävältä kun varpaat palelee :).
05.10.2008 23:15
sait ajatuksen laittaa Rakkaus on lumivalkoinen-linkin sinne? Tykkäätkö sinäkin siitä kappaleesta?
Se on hieno sävellys ja siinä on upeat sanat. Olli Lindholmin esittämänä aivan mahtava. Onneksi Olli voitti Iskelmä Finlandia palkinnon. Kun hän tuota kappaletta Nokialla lauloi olin aivan jähmettynyt paikoilleni.
05.10.2008 23:09
Selkävaivat on todellinen kansansairaus. Tuskin löytyy ihmistä ken ei selkävaivoista jollain tapaa kärsisi.
Toivotaanko oikein kunnon talvea, paljon lunta ja sopivasti pakkasta :). En tehnyt minäkään kuin pari reissua mäkeen viime talvena.
Laudalla laskettelen mutta ajattelin ens talvena kokeilla myös suksia. Tuntuu että siitä on hirveän kauan kun suksilla olen viimeksi laskenut.
Tänä kesänä liikunta oli entisen vanhan kodin tyhjentämistä. Että se olikin rankkaa. Monen monen vuoden ajan tullut kerättyä ja säilöttyä tavaroita kun tilaa oli. melkein koko kesä siinä meni. Pari viikkoa ehdin pitää niinsanottua lomaa.
Pohjoiseen haluaisin joskus kesäaikaan ja tietty se ruskakin oli mahtavaa nähdä. Jospa vielä tässä elämässä senkin sais kokea.
05.10.2008 23:00
On se sellanen rehellinen ystävä joka pitää mut ajan tasalla mitä on minusta milloinkin kertonut.
Joskus kyllä suutun ja sanon etten enää koskaan kerro mitään asioitani hänelle. Noo joku päivä taas kerron jotain. Mut ihan turha hänelle on sanoa että älä kerro kenellekään :).
05.10.2008 22:45
Olet ollut karkuteillä, senkin.
Aaahh... vai sellainen on rakastettava nainen. Mielenkiintoista... :).
05.10.2008 20:04
Kiva nähdä sinuakin pitkästä aikaa. Taikis toimittikin terveiset tosi nopeesti perille :).
Kyllähän minä vanhat rakastettavat palstakaverit aina muistan ;). Ei he muistoista koskaan häviä.
Nykyään ravaan liikuntasalilla ja fysioterapiassa kun selkä alkoi temppuilla. Käyn selkäjumpassa, venytysjumpassa ja kuntosalilla.
Taikikselle kerroin että selkä pitää saada kuntoon ennen talvea. Mäkeen on päästävä.
Kuinka sun kesä meni? Olitko lomamatkalla?
05.10.2008 20:01
on mulle kauhistuksia. En jaksais millään niitä selata läpi. Jos vehje vielä tuollasen ohjeen sisältäisi palauttaisin sen juoksujalkaa takaisin kauppaan.
Taidankin jatkossa kaivaa ohjeet paketista aina esille ennen tavaran ostoa, pääsee palautuksesta helpommalla.
05.10.2008 19:37
rakastettavia miehiä, onhan heitä. Joka mäessä ja mutkassa teihin törmää :).
Rakastettavia naisia, onko heitä? Minkälainen on rakastettava nainen?
05.10.2008 19:29
olen selvitellyt kesästä lähtien. Ei olla exän kanssa pidetty kiirettä aikaisemmin talon tyhjentämisen kanssa. Kaikki asiat onneksi hoitui sopuisasti.
Selkäkin prakas talvella ja sitä olen kuntouttanut. Toivottavasti on kunnossa kun ja jos sitä lunta tulee. Mäkeen on alkaa olla taas hirveä hinku.
Entäpä sinun elämääsi, kaikki hyvin? Oletko saanut lisää lapsenlapsukaisia?
05.10.2008 19:14
tällasen juorun. Eihän kukaan muu saa tietää tästä lemmenleikistäni ;))).
http://www.youtube.com/watch?v=mLvrhpx1koc
05.10.2008 19:07
Mukava kun vierailet tälläkin palstalla. Tule toistekin.
Lähettäisin norMixille terveisiä kauttasi. Veisitkö ne perille?
05.10.2008 19:02
ompas täällä juoruttu oikein urakalla :). Eihän näitä juoruja ehdi kaikkia lukemaankaan.
Olen ollut monesti juorujen kohteena, ystävättäreni jopa usein ilmoittaa minulle mitä hän minusta on kertonut ja kenelle :). Olenkin päättänyt etten ihan kaikkea enää hänelle kerro mitä elämässäni tapahtuu.
05.10.2008 18:56
12 / 93