Entinen näyttää jo vetelevän viimesiään, jotenka UUTTA PUHETTA kehiih!
Juorurinki II
25
1198
Vastaukset
- -maikkuliini-
aktiivisille kanssa keskustelioille tänään :)
- tällaisen aloituksen
voisi tehdä vaikka any Matti.:)
muuten uudestaan henkiin,mutta mukavahan se on,että on paikkoja mihin kirjoittaa..:)
Ihanaa,että täällä on nyt elämää..;)- -Maikkuliini-
kansalaiset. Tänään uudet kujeet :)
-Maikkuliini- kirjoitti:
kansalaiset. Tänään uudet kujeet :)
varmaan jotenki hurahtanu tänään,kun tossa terassilla ollessani sain naurukohtauksen..ja ihan yksin olin..:¤
Toivottavasti kukaan ei nähny..:¤
Tuli vaan ihan tyhmä ajatus päähän ja siitä se lähti...- -maikkuliini-
mii-su kirjoitti:
varmaan jotenki hurahtanu tänään,kun tossa terassilla ollessani sain naurukohtauksen..ja ihan yksin olin..:¤
Toivottavasti kukaan ei nähny..:¤
Tuli vaan ihan tyhmä ajatus päähän ja siitä se lähti...saan välillä kunnon naurukohtauksia, ihan sellasia että vedet valuu silmistä :D
Uskallatko mii-su kertoa sen tyhmän ajatuksen? ;) -maikkuliini- kirjoitti:
saan välillä kunnon naurukohtauksia, ihan sellasia että vedet valuu silmistä :D
Uskallatko mii-su kertoa sen tyhmän ajatuksen? ;)Laitoin maksapihviä ruoaksi..Kuvittelin sit,että jos siitä meniski kaikilla massu kuralle ja vessan edessä olis jono,jossa jokainen pitää peffastaan kiinni ja ruikuttaa..:)
- -Maiggu-
Tuli eilen illalla mieleen sinusta pieni runo.
Mil-lanN, sua alta Sil-laN, katselen, Päi-viN, ÖiN ja Il-laN.
:)- -Maiggu-
mistä sinun nimimerkkisi voisi juontua. Etu- ja sukunimestäsi? Jos olen oikeassa, asia ok.
Runollisen kaunis :) - -Maiggu-
kaunis nimi on :)
- Taika-Nainen
minusta näyttänyt mitenkään vetelevän viimeisiään :) Mutta onko tässäkään ketjussa meheviä juoruja...pitääpä yrittää kahlata ketju läpi.
- -Maiggu-
vain näyttää välillä loppuvan kesken :)
- Taika-Nainen
-Maiggu- kirjoitti:
vain näyttää välillä loppuvan kesken :)
siksi siis uusi avaus, mä vähän ihmettelinkin :)
Me ei olla vissiin vielä "tavattukaan"*kättelee*, olen kirjoitellut joskus aiemmin tälle palstalle,mutta ollut nyt kappaleen aikaa poissa täältä. Huomasin kun kurkkasin tänne, että täällähän oli sellaiset sembalot meneillään että oksat pois ja pala latvaakin. Mistäs sinä olet tänne tiesi löytänyt?
Mun piti jo lähtä koneelta mutten malttanutkaan. :) - -Maiggu-
Taika-Nainen kirjoitti:
siksi siis uusi avaus, mä vähän ihmettelinkin :)
Me ei olla vissiin vielä "tavattukaan"*kättelee*, olen kirjoitellut joskus aiemmin tälle palstalle,mutta ollut nyt kappaleen aikaa poissa täältä. Huomasin kun kurkkasin tänne, että täällähän oli sellaiset sembalot meneillään että oksat pois ja pala latvaakin. Mistäs sinä olet tänne tiesi löytänyt?
Mun piti jo lähtä koneelta mutten malttanutkaan. :)Heissulis vei sinulle Taika-Nainen!
Olen tuo maikkuliini alkuperäiseltä nimeltä, mutta sitten vaihdoin nasevanpaan nikkini, ja nyt olen Maiggu. Itseasissa uteliaisuus teki mulle tepposet ja päätin kurkata Lifestyle-palstalle ja sitten se vain vei mennessään.
Joo, tänään päivällä osittain paloi hihat pois, mutta sheriffi onkin poistanut ne huonot viestit.
Nyt on rauha maassa :) Mukava kun vierailet tälläkin palstalla. Tule toistekin.
Lähettäisin norMixille terveisiä kauttasi. Veisitkö ne perille?- Taika-Nainen
Mariet kirjoitti:
Mukava kun vierailet tälläkin palstalla. Tule toistekin.
Lähettäisin norMixille terveisiä kauttasi. Veisitkö ne perille?olen monta kertaa ajatellut käydä teitä moikkaamassa ja nyt sitten tein tuumasta totta. Mitä sun elämääsi kuuluu, odotteletko lumia että pääset laskettelemaan ?
Kyllähän mä voin norMixille terkut viedä Sinulta, toki. Käynkin laittamssa hetimiten ettei unohdu.
Kauheata kun olen tehnyt lähtöä koneelta jo kohta tunnin ja yhä tässä naputtelen :) Taika-Nainen kirjoitti:
olen monta kertaa ajatellut käydä teitä moikkaamassa ja nyt sitten tein tuumasta totta. Mitä sun elämääsi kuuluu, odotteletko lumia että pääset laskettelemaan ?
Kyllähän mä voin norMixille terkut viedä Sinulta, toki. Käynkin laittamssa hetimiten ettei unohdu.
Kauheata kun olen tehnyt lähtöä koneelta jo kohta tunnin ja yhä tässä naputtelen :)olen selvitellyt kesästä lähtien. Ei olla exän kanssa pidetty kiirettä aikaisemmin talon tyhjentämisen kanssa. Kaikki asiat onneksi hoitui sopuisasti.
Selkäkin prakas talvella ja sitä olen kuntouttanut. Toivottavasti on kunnossa kun ja jos sitä lunta tulee. Mäkeen on alkaa olla taas hirveä hinku.
Entäpä sinun elämääsi, kaikki hyvin? Oletko saanut lisää lapsenlapsukaisia?- Taika-Nainen
Mariet kirjoitti:
olen selvitellyt kesästä lähtien. Ei olla exän kanssa pidetty kiirettä aikaisemmin talon tyhjentämisen kanssa. Kaikki asiat onneksi hoitui sopuisasti.
Selkäkin prakas talvella ja sitä olen kuntouttanut. Toivottavasti on kunnossa kun ja jos sitä lunta tulee. Mäkeen on alkaa olla taas hirveä hinku.
Entäpä sinun elämääsi, kaikki hyvin? Oletko saanut lisää lapsenlapsukaisia?ei ole nyt tullut lisää lapsukaisia, mutta omatkin ovat vielä niin nuoria että eiköhän niitä vielä vuosien varrella lisääkin siunaudu :)
Aivan kohtuullisen hyvin elämä soljuu, entisissä uomissaan pitkälti. Kaikenlaista pikkukremppaa tietenkin ollut, mutta sehän kuuluu elämään eikä onneksi mitään isompia huolia ole nyt ollut.
Kävin viemässä terkkusi eteenpäin :)
tällasen juorun. Eihän kukaan muu saa tietää tästä lemmenleikistäni ;))).
http://www.youtube.com/watch?v=mLvrhpx1koc
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa862650En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361819- 101704
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3711622Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181572Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681427- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201029