Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sä oot tosi taitava. *ihailee*
Mä osaan heittää vaan kahta palloa niin että saan ne vielä kiinni.
25.08.2007 22:13
Jippiii...pari Koukkula/Väänänen pääsi edustamaan Suomea Lontooseen. Äänestin heitä.
Heidän esityksensä aivan jähmetti paikoilleen.
Jussi Väänänen on niin jumalaisen näköinenkin että huh huh. Hänen käsivarsilleen kun pääsisi. Siis tanssimaan.
25.08.2007 22:10
aika paljon jos kerron mistä on kiitosta tullut :).
Olen paljon joutunut mm. opettamaan uusia työntekijöitä ja he ovat esimiehelle kertoneet että olen sympaattinen, iloinen ja kärsivällinen 'opettaja'.
25.08.2007 19:00
töissä olen kyllä saanut paljonkin kehuja ja kiitosta. Esimiehiltä ja työkavereilta.
25.08.2007 18:40
En osaa piirtää. Taiteilijaa minussa ei ole.
Lauluääntä ei ole. Karaokeen ei ole asiaa.
Jotain ruokaa osaan laittaa. Mikään hyvä kokki en kuitenkaan ole.
Tarinoiden kirjoittaja en ole, kirjailijaa minusta ei tule.
Voi kehveli sentään, en keksi tähän hätään mitään kehumista.
Sulla on hieno taito kun osaat piirtää.
25.08.2007 17:57
Ei ole tullut moiseen asiaan paneuduttua. Kai sekin pitää jossain välissä hoitaa. Olen ajatellut uutta digitelevisiota. Ovat vaan niin kalliita.
25.08.2007 17:28
on hotteja. Asettavat itsensä monille vaaroille alttiiksi hoitaessaan tehtäviään ja pelastaessaan ihmisiä ja eläimiä. Kuinka he uskaltavatkaan kaahata niin lujaa painavilla paloautoillaan. Jarrutusmatkatkin on ihan eri luokkaa kuin tavallisilla kuorma-autoilla. He näkevät elämän kirjon laidasta laitaan, syntymästä kuolemaan ja kaikki siltä väliltä. Kunto pitää olla todella hyvä. Sammutuksissa savusukeltajilla on painavat happilaitteet, suojavarusteet ja paloletkut ja ne päällä pitää kiivetä moniakin kerroksia.
Asfalttimiehet on myös hotteja. Mikä ilo he ovatkaan silmille ruskettuneine paljaine ylävartaloineen tien päällä.
Miesten näkökannasta veikkaan että sexyin ja hotein ammatti lienee sairaanhoitaja ja lentoemäntä.
Kaiken yllämainitun lisäksi, kaikkien ammattikuntien panos on tärkeää. Heitä kaikkia tarvitaan teki he mitä tahansa. Muuten nämä rattaat ei pyöris.
25.08.2007 17:14
samat uutiset ja jäin hölmistyneenä kuuntelemaan mistä ne tuon kyykytysjutun on sinne uutisiin plokanneet.
Ootko sinä meidän uus sefu?
25.08.2007 16:46
En usko että kukaan on kateellinen.
Ymmärsin Taikiksen jutut ihan huumorilla.
25.08.2007 16:41
jäin usein kiinni. Esim. murkkuikäisenä kokeilin tupakanpolttoa. Kerran isä löysi tupakka-askin takin taskustani. Ei kylläkään heti sanonut mitään. Lievästi sanottuna pelästyin kuollakseni kun huomasin että aski olikin kotona kadonnut taskusta. Palaveri isän kanssa sujui hyvässä hengessä.
Tansseihin tuli karattua monta kertaa.
Pikkutyttönä niijasin vieraille ja sanoin nätisti päivää.
Romanttinen ja haaveellinen olen.
25.08.2007 16:34
Sinut tunnen pitemmältä ajalta ja siksi olen saanut sinusta mielikuvan tulisieluisena ikiliikkujana. Näen sinut punatukkaisena, tulta ja tappuraa sisältävänä elämän nautiskelijana :).
25.08.2007 11:23
Taikiksen persoonassa näen järjestyksen, reilun pelin ja vahvan ihmisen. Myös loistava sovittelija johon liittyy kommunikointikyky.
Yllättäjä romantiikan ja erotiikan alueella.
25.08.2007 11:16
tästä herrasta saa mielikuvan että naisia kohtaan on huomaavainen herrasmies. Kuuluu samaan 'sarjaan' Jermun kanssa. Tykkää sanailla ronskisti miesten sarjassa, naisia kohtaan pehmeämpi :).
Jermu, Jugde ja Badmynttis palstan pehmoja ;).
25.08.2007 11:08
heh... vai testaan jatkuvasti viehätysvoimaani :). Kaikkensa tässä yritänkin ;).
Flirtti kuuluu palstaelämään, se on harmitonta ja piristävää. Muidenkin leikkimielistä palstaflirttiä seuraan lämmöllä. Sen kun vaan muistaisimme että se on leikkimielistä eikä siitä kannata kenenkään närkästyä tai olla mustis.
Flirtti pitää kuulua jokaisen elämään reaalissakin. Se on hyvänmielen tuomista itselle ja toiselle.
25.08.2007 10:55
mitähän tuohon nyt vastais ;)))...
Ei minulla tyttöjen välistä flittiäkään vastaan mitään ole, mutta silti mieluummin urosten kanssa ;)...
25.08.2007 10:35
ei ole minullekaan tärkeä. Lisäsin vaan loppuun arvuutteluja muutaman sefun sukupuolesta. Sefu voiskin pysyä arvoituksena.
Kirjoittajien sukupuoli kyllä kiinnostaa sitäkin enemmän ;).
25.08.2007 10:26
kiinnostaa yhtä paljon kuin kirjoittajien tekstitkin. Niinpä toivon että jos sukupuoli ei selviä rekatusta nikistä se selviäisi galleriasta. Olen satavarma että niin haluaa muutkin, uskotelkoon mitä muuta tahansa ;).
Sefujen Varjoissan, Controlin ja Zamion sukupuoli on edelleen epäselviä. Arvaan kuitenkin että ovat naispuolisia. Zamiota luulin aluksi miespuolikseksi.
25.08.2007 10:11
*nipistää leuasta* ilman lirttiä ;)
Nastaa nähdä sua.
Voi sinuu, oot menny polttamaan nenäsi täällä Suomen helteessä.
*sipaisee aurinkosuojavoidetta Jermuxin nenuun*
21.08.2007 21:04
Pitänee pikkuhiljaa sitäkin miettiä, tässä kun oon vasta marjastamassa käyny.
Pikkupikku tonttupuku täytynee hankkia, punainen pikku hamonen ja turkisreunainen tonttulakki. Pukkia tuskin jouluna näkyy, mutta tonttuna voin tanssahdella.
20.08.2007 00:15
moniin ongelmiin :).
Mulla menis sormi suuhun jos joutuisin digikamerasta kuvia siirtämään koneelle ja niitä muokkaamaan, esimerkiksi punasia silmiä poistamaan.
Liittäminen sähköpostiinkiin tuottaa ongelmia. Piti yks maksukuitti verkkopankista lähettää sähköpostissa. Puhelimessa sain ohjeet kohta kohdalta. Näitä teknillisiä kikkoja oppii pikkuhiljaa koko ajan lisää.
19.08.2007 23:56
30 / 93