Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kun Kuukkis on täällä vieraillut. Olis niin mukava jos kävis joskus kirjoittamassa ja kertoisi mitä heille tuijottavan jäniksen kanssa kuuluu.
03.01.2009 20:13
Kiitos samoin sinulle oikein hyvää, mukavaa ja onnellista alkanutta uutta vuotta.
Repii joka suuntaan :). Onneksi joulu oli tuossa välissä. Harmi vaan kun se loppui kesken. :)
03.01.2009 20:10
heh, vähän tuo ois hauskaa. :)
Tulis vaan sitä lunta.
Kait ne pullot on muovipulloja? Nehän vois täyttää vedellä, sais paremman vauhdin.
Nyt suihkuun...hiekat on pestävä hiuksista ja niskasta pois.
30.12.2008 20:35
Meillä oli neppiskisat muksujen lempparileikkejä. Autoja oli paljon. Näköjään neppareita on vieläkin kun sinäkin oot äskettäin niillä kisaillut.
30.12.2008 20:08
viedään heti kauha takaisin saunaan ettei ehdi tulla toruja. Piilotetaan se tänne mun pyhämekon alle ettei teillä kukaan huomaa kun viedään se takaisin.
*puistelee hiekasta pyhämekon helmoja*
ollaan menossa kohta mummin syntymäpäiville.
30.12.2008 20:02
neppaile sä tällä autolla mä kauhon sillä aikaa hiekkakakkuja. Mä en ookkaan koskaan ennen saanu tälläsella kauhalla leikkiä.
30.12.2008 19:27
mull on tällänen neppis, muovinen pikkuauto. Sitä neppaillaan sormella hiekkaradalla ja katsotaan kenen neppis voittaa.
Tulkaa neppaileen. :)
30.12.2008 19:04
sen lahjasi. Hyvä kun tuli perille :).
Älä sie hyvä mies mee minuu monistamaan, on vaan yksi ainoa tämmönen Mariet :).
30.12.2008 18:30
ei sada vettä. Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta. Lunta ei ole vieläkään :(.
28.12.2008 12:29
pakko laittaa sulle linkki pörssikolumnisti Erkki Sinkon haastattelusta Talouselämässä.
Naurattaa nuo Sinkon kommentit. :)
http://www.talouselama.fi/sijoittaminen/article199394.ece
25.12.2008 21:33
kinkkua vielä jäljellä. Poitsu kävi tänään ja hänen oli tarkoitus viedä loppukinkku itselleen mutta unohti kun oli kaikkee muuta tohotusta kun oli tyttöystävä mukana ja hänen siskonsa pikkutyttärensä kanssa. Poitsu keräsi eiliset lahjansa mukaan, muut asiat unohtui. Täällä siis paljon kinkkua vielä jäljellä. :)
25.12.2008 21:19
auringon pilkahduksen mutta se tais olla harhaa. Pilvessä on taivas ollut koko päivän. Ei luntakaan. Ihme kolkka Suomea tämä paikka.
Lumirajasta ei ole hajuakaan. Normixilla taitaa olla ;).
Kynttilöitä olen polttanut, tuikkuja on parvekkeella 8 kpl. Sisällä muutamia. Korvaa vähän tuota auringon puutetta.
25.12.2008 21:10
sinulle tunnelmallista Joulupäivän iltaa sekä sitä Rauhallisen Iloista Uutta Vuotta 2009. :)
Kylläpä meitä hemmotellaan kauniilla joulumusiikilla. Tv.stä tulee just nyt Tomi Metsäkedon, Katri-Helenan ja Arja Korisevan konsertti. Radioasemat muisti eilen ja tänään montaa kertaa yhdellä suosikkikappaleellani - "Rakkaus on lumivalkoinen". :)
Mukavia loppuvuoden päiviä Wiljamille!
25.12.2008 20:21
sen auringon. Täällä ei näkynyt. Kiva kuiva päivä oli ja pikku pakkanen. Mustaa on, lunta en ainakaan ikkunasta näe missään :(.
24.12.2008 23:43
safkan hakua. Kinkut voi loppua kesken :).
Ihan hirvee ryysis on kaupoissa ollu.
Mä hain eilen 6 kilon kinkun. No en mä sitä yksin syö, annan poitsulle ainakin puolet :).
Tänään meinasin käydä ostamassa vähän kalaa. Jonot vaan oli niin pitkät että juoksin kaupan läpi ulko-ovelle ja siitä kotiin. Jos huomenna aamulla olis heti kahdeksalta ostoksilla, ehtis ennen ruuhkia ulos.
22.12.2008 23:04
on siellä jo jouluhommat voiton puolella.
Olen pari iltaa lahjoja paketoinut, alkaa se puoli olemaan valmista.
Jouluiloa ja joulutähden taikaa sinulle norMix. Tavataanhan sitten joulun jälkeen jos et joulun aikaan ehdi palstoille.
18.12.2008 21:40
Siis jos liikkuvan auton kojetaululla tyttökalenteria selailet. Mut jos parkkipaikalla sitä ihastelet se on ok :).
Meinasin laittaa sulle tähän tyttökalenterin kansikuvan mutta jos olet liikenteessä pellithän siinä olis kohta rytissy. En mä sellasta halunnut.
Iloista Joulunaikaa Jermuksille.
18.12.2008 21:33
vielä kumipuku kans päälle :). Olis täydellinen paljuvarustus. Pakko varmaan joskus hankkia palju ja tää varustus. Lahjaasi siellä sitten muistelen ja yritän selvitä naurukohtauksesta :D.
16.12.2008 22:35
kuulostaa siltä että pidit lahjastasi ;).
Joulua en ole vielä kovinkaan paljoa valmistellut. Tämä joulu tulee olemaan erilainen kuin ennen. Vietän joulun yksin. Poitsu kyllä käy aattona mutta menee sitten tyttökaverinsa perheen luokse jatkamaan aattoiltaa. Tytär jää Tampereelle poikakaverinsa kanssa.
Tänä jouluna ei tarvitse kauheesti stressata, mitä nyt vähän lahjojen kanssa. Lähden perjantaina käymään tyttären luona ja vien joulupaketit heille. Kummityttö kävi tänään hakemassa oman pakettinsa. Poitsulle täytyy vielä jotain keksiä.
Entä omat jouluvalmistelusi? Onko jo paremmalla puolella?
16.12.2008 22:20
Näin kyllä, toteutan sinulle tuon hemmottelu-hierontalahjan itse. :)
Asetan lämpimiä kiviä kehollesi ja saat hetken rentoutua sängyllä nauttien kivistä huokuvasta lämmöstä.
Hieron hennon hyväntuoksuisella aromaterapeuttisella öljyllä niskaasi, selkääsi, jalkojasi ja jalkapohjiasi. Tunnen ettet malta rentoutua, kehosi on hieman levoton. Anna kuitenkin lihastesi rentoutua käsieni alla. Lopulta tunnen kuinka lihaksesi antavat periksi, vaivut uneen...
Silitän vielä selkääsi, olkavarsiasi, sinä vain et tunne sitä. Nuku vielä hetki ja kerää voimia uuteen arkeen ja unohda maalliset murheet jos niitä sinulla on.
Kun heräät olet täysin virkistynyt ja rentoutunut.
Kiitos paljon tulevasta rekiajelusta ja Tapanintansseista. Lahjaksi haluan vielä rekiajelulle ja tapanintansseihin myös lahjanantajan. ;)
15.12.2008 23:09
7 / 93