Kolmen pilvisen viikon jälkeen itse Aurinko pääsi ajoittain paistamaan.
Mielestäni viikon paras juttu. Kansantiedon mukaan yksi aurinkoinen päivä
vastaa yhdeksää vastaavaa päivää Juhannuksen tienoilla.
Oli se mukavaa...
10
457
Vastaukset
sen auringon. Täällä ei näkynyt. Kiva kuiva päivä oli ja pikku pakkanen. Mustaa on, lunta en ainakaan ikkunasta näe missään :(.
- capt.cöpenick ekj
Kuuran verran sitä lunta on eli maa valkoisena osassa Kaakkois-Suomea.
Tänäänkin Aurinko kaunisti maisemaa. Pysyi silti päivälläkin pakkasella. - norMix evk
capt.cöpenick ekj kirjoitti:
Tänäänkin Aurinko kaunisti maisemaa. Pysyi silti päivälläkin pakkasella.näkyy täältä:
http://www.mtv3.fi/saa2008/hiihto.shtml
Tosin jos maa on paikoin lumessa ja paikoin paljas kuten meilläpäin, niin kummallapuolella lumirajan silloin ollaan? capt.cöpenick ekj kirjoitti:
Tänäänkin Aurinko kaunisti maisemaa. Pysyi silti päivälläkin pakkasella.auringon pilkahduksen mutta se tais olla harhaa. Pilvessä on taivas ollut koko päivän. Ei luntakaan. Ihme kolkka Suomea tämä paikka.
Lumirajasta ei ole hajuakaan. Normixilla taitaa olla ;).
Kynttilöitä olen polttanut, tuikkuja on parvekkeella 8 kpl. Sisällä muutamia. Korvaa vähän tuota auringon puutetta.- capt.cöpenick ekj
norMix evk kirjoitti:
näkyy täältä:
Tosin jos maa on paikoin lumessa ja paikoin paljas kuten meilläpäin, niin kummallapuolella lumirajan silloin ollaan?Lumikartta. Kiitos norMix
norMix evk kirjoitti:
näkyy täältä:
Tosin jos maa on paikoin lumessa ja paikoin paljas kuten meilläpäin, niin kummallapuolella lumirajan silloin ollaan?myös laskemaan egologisen jalanjälkensä !
- Puhurix
mitä! Minä tulin juuri kävelyltä. Aurinko paistoi täydeltä terältä. Kyllä piristi.
ei sada vettä. Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta. Lunta ei ole vieläkään :(.
- mayanna
pakko oli pistää kaamosmasennus hetkeks takataskuun. Tosin se yritti sieltä heti likaisten ikkunoiden varjolla nostaa päätään. Kärpäsenpskt ne ei jätä rauhaan talvellakaan!
oli tosi komea auringonlasku, taivas oli sinivihreä ja auringonlaskunpuolella oli tumman violetin värisiä teräväpiirteisiä pilviä ohuin juovina,kuin abstraktia taidetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565640Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691812- 1141707
- 941546
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos241464Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121291Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3341260Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3431242Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681235