Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kangasniemie
profiilit
kangasniemie
kangasniemie
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
82
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
vähän harmitti kun Henri putosi. En nähnyt ohjelmaa kokonaan, niin luulen. Äänestysksessä oli 5 paria ja Taru Sebastianin kanssa. Tytöistä mielestäni oikea putosi, vaikka tänään hyvin esiintyikin.
10.10.2010 23:38
L'air du temps- Nina Ricci, Aqua de Gio ja Wishful. Wishfulia on kehuttu, vaikka se ei huippukallis olekaan, sain sitä amwayn kautta.
09.10.2010 16:52
minusta juontaja oli hyvä, mutta myös tanssijat saivat aikaan hyviä väreitä. Vielä ei ole erikoissuosikkia, mutta mielestäni oikeat tanssijat putosivat ekassa finaalissa.
29.09.2010 13:41
sekä vaakamiehet että vaakanaiset ovat loukanneet syvimmin, oinaiden kanssa nahistelu on ajanhukkaa ja neitsyiden nalkutus ja nipotus vie hermot.
Helpointa on ollut vesimiehen, ravun ja kalojen kanssa.
Päätelkää kukas se täältä kirjoittelee:D
27.07.2009 13:55
keskusteluun sanomalla, että Amadeus L. osaa laulaa, mutta minun suosikki- laulajat putosivat. En tykännyt Kaija Lustilan esiintymisestä, jotenkin oli yliampuvaa eikä laulu ollut persoonallista. Oma suosikki oli kaveri, joka lauloi ruoste/cmx. Mutta se liittyy sekä laulamiseen että kappalevalintaan ja omaan musiikkimakuuni.
13.07.2009 18:33
tylsä? Se, että on arvaamaton, ei välttämättä ole piriste, mutta koska ei voi arvata, milloin räjähtää tai päänaukominen alkaa, ei ole tylsää, se on ikävää ja hermostuttavaa. Ihan kuin kulkisi miinakentällä.
Lyhyesti muista merkeistä: vesimiesten kanssa asiat sujuu aika hyvin, kalat on hyviä läpänheitto ja keskustelukavereita, härät on mun kohdalla luotettavia, tosin en ole seurustellut härkämiehen kanssa. Kaksoset on läpänheittokavereita kuten ravutkin. Neitsyet on välillä tosi rasittavia, mutta narinan alta löytyy luotettavuuttakin. Vaa'at on hot an cold, suuri kysymys?, skorpionia en tunne, kauriita en tunne, mutta me tulimerkit jousimies ja leijona...ei seurustella, ollaan sattuman oikusta työparina, ja valitettavasti meikäleijona harkitsee korvatulppia,koska jousinainen on non-stopkälättäjä, puhuu vaan negatiivisia asioita,ja varmaan sanois että mä luulen olevani parempi muita, kun mua ei kiinnosta niiden ihmisten asiat koska mä en tunne niitä...Ja voihan se olla, mutta jos joku tietää paremman vastauksen kuin "ai niinkö",jos ei ole po.hlöstä ikinä kuullutkaan? Puhuu päälle, ei kuuntele sitä kertaa, kun yritän sanoa muuta kuin ai niinkö. Saadaan työt tehtyä, mutta vapaalla ei hengailla ja töissä kuuntelen hurjia tarinoita, mitä x,y ja z teki toisilleen :D
13.07.2009 18:03
lahjoitus:Gucci eau w parfum (kaveri oli hankkinut ja ei ollut hänen juttunsa, itse en ole käyttänyt ,mielestäni juhlava/arvokas tuoksu)
Eau de Gio
Wishful
Moroccan rose
Tresure(tippa jäljellä, en hanki enää vaikka ok onkin)
Kiinnostaa:
Ocean lounge
Moschinon Glamour
Bruno Bananin Magic woman
Incanto bliss??? Salvatore Ferragamo
Chloe ja YSL Printemps...
Näistä oli Me Naisissa arviot ja siksi Moroccon rose tuli ostettua. Oli niin hyvin kuvailtu arvioinneissa, että uteliaisuus heräsi.
13.07.2009 17:36
juuri Body shopista Moroccon rose tuoksun, suihkugeelin ja body lotionin. En ole ennemmin ruusutuoksuja käyttänyt. Itsekin olen Wishful tuoksua joskus käyttänyt, ihan ok.
01.07.2009 17:44
on tänään tilannut misurasta mekon kesän juhliin.
03.06.2009 16:53
tykkään että "Kari" on tosi hyvä näyttelijä ja osaa olla komediaakin ilman turhaa sähläämistä
07.05.2009 11:27
ole varma löytyykö Stuntmanilta mieleistäsi mallia, itse olen löytänyt mieleisiä mielestäni rock-henkisiä vaatteita ja ihan ok kokoakin.
02.05.2009 11:11
Rosa tanssia, mutta perfektionistia on ikävä katella, varsinkin kun se itkee vanhoja heiloja tai tuomaripisteitä ja jos ei päänsilitystä tule, niin on kuin maansa myynyt. Luulin että 2008 Merja Larivaaran putoaminen viime vuonna olis diivailun huippu,vaan no jaa. Jos kehitys tanssissa on mitta, niin yllättäen minusta Satu Tuomisto on kehittynyt,jive oli oikeasti viihdyttävä
22.04.2009 18:45
palvelu oli asiallista ja ystävällistä, melko nopeaa ja vaate mieluinen :D
17.04.2009 20:00
kuulevinani Satun sambassa samoja elementtejä kuin Kat da Lunan run the show hitissä? Ehkä jotain kansanmusiikkia ollut alun tein
07.04.2009 10:26
mukava tietää miten valistsit ja löysitkö mieleisen asun. Neuvoja minäkin kaipailen juhlatyyliini :)kesähäät on tiedossa
11.03.2009 20:26
en digannu sen saundista...voi olla että oli teknisesti virheetöntä laulamista, mutta vihloi korvia
02.03.2009 15:03
(Molemminpuolinen)kunnioitus, huumorintaju ja lojaalius,nekin molemminpuolin. Rakkautta, jos sellaista on, en voi luvata, mutta pitkälle päästään jos noi kolme löytyy. Jopa eron jälkeen eikä totisesti erottu ystävinä eikä kolmannen osapuolen takia. Kunnioitukseen kuuluu mm. tilan ja vapauden antaminen toiselle,sitä on ollut vasta nyt kun aikaa erosta on ja ollaan silti tekemisissä aika paljon, koska ei olla haluttu pilata elämiämme katkeruudella kuitenkaan. Molempien luonteilla se olis voinu olla hyvinkin lähellä
28.01.2009 15:53
jotain: Mario Winans/P.Diddy I don't wanna know, muisteluun ja tanssahteluun vaikkapa Britney Spearsin Do something. Karaokessa ehdottomasti Volga :D
13.12.2008 14:49
tämä olla voicen soittolista? No joo, osa kappaleista sai menojalan vipattamaan eli hyvää viikonloppua kaikille!
12.12.2008 14:56
muistakaa kuinka Antti Tuiskun kävi, tais jäädä kolmanneksi ja levyt myi kuitenkin parhaiten?
11.12.2008 13:38
1 / 5