Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stu75
profiilit
stu75
stu75
Vapaa kuvaus
Aloituksia
42
Kommenttia
312
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
katras penneleitä hoidettavaksi :)
Onnea vaan pentulaatikkoon ja sen äärelle!
Samaa mieltä muuten kanssasi siitä, että kyllä koiraihmiset tarpeen tullen puhaltavat myös joukolla siihen yhteenkin hiileen!
Hienoa!
08.04.2008 10:38
hiton rasittavaa, jos joutuu kaiken perään kirjoittamaan vakuuttelun siitä ettei ole just sille tai sille v***uilua...vaikkakin sekin näyttää olevan yhtätyhjän kanssa :)
Samoin ärsyttää jatkuvat vihjailut siitä, että joku kutsuu esim. minut palstalle pitämään jonkun "puolia"...
Vaikken todentotta pidä aina kaikkien tyylistä kirjottaa, niin siltikään en ole heitä vastaan jonkun puolesta taikka päinvastoin. Mielipide asiaan syntyy, jos on syntyäkseen ihan muista syistä kuin siitä "minkä puolen" olen joskus MUKA valinnut!
18.02.2008 11:50
suihkepullo vaikka fairy-pulloon. Pese pullo kunnolla ja laita vettä tilalle :)
Vesitujaus siitä on paljon inhottavampi kokemus, kun sumutepullon kanssa.
Mutta ensin kielto, sitten vasta tujaus...
Koira kannattaa kyllä ehdottomasti opettaa rauhottumaan sisällä, ensin vaikka häkkiin tai portin taakse. Samoin opettaisin kontaktin ottoa koiralle vaikka alkuun ruokakupin avulla. Rauhallinen istuminen ja katsekontakti ennen ruuan antoa.
Jokseenkin tuntuu, että koira saa aina lopulta tahtomansa huomion reuhomalla.
24.01.2008 10:28
kovin tuttu juttu!
Eläinlääkäriin mars...jos aikaa mennyt jo useempi tunti, niin oksettaminenkaan ei taida auttaa. Turun päiv. eläinlääkärikin (uman linkki)neuvoo aivan varmasti.
Toivottavasti ei nyt hullusti käy :(. Tsemppiä!
27.12.2007 23:31
osanotto teille.
"Vaan ylitse kaikkien kyynelten
tuhat muistoa meitä lohduttaa.
Ne tallessa päivien menneiden
- tuhat muistoa kultaakin kalliimpaa."
23.12.2007 10:07
on niin totta :)
Viimeksi meillä oli kameran linssissä "houkuttimena" käytetyn metwurstin rasvaa.
17.12.2007 00:32
ja onnekasta uuttavuotta sinulle myös! :)
15.12.2007 21:43
paljon onnea vaan,
paljon onnea Lilli...paljon onnea vaan! :)
15.12.2007 17:20
ja kasvattajalle sitten megasuper onnittelut enemmän kuin paikallaan!!! :)
Onnea hienosta menestyksestä!
15.12.2007 17:18
ainakin luulet tietäväsi.
Mutta ihan aikuisten oikeesti, ethän sinäkään voi VARMUUDELLA tietää, että kuka minkäkin viestin vaikka kirjoittaa....varsinkaan jos kys. kirjoittaja ei tee sitä rekatulla nimimerkillä :)
Sitä sanoisin kyllä pelkästään "luulemiseksi".
Siitäkään sulla on tuskin hölkäsenpöläystäkään hajua mitä palstan ulkopuolella tapahtuu kaikkien täällä kirjoittelevien kesken, eikä muuten ole tarviskaan olla...joten jospa annettaisiin vaan olla näitten luulojen luuloina ;)
Itse muuten kirjoitan vain rekatulla nimimerkillä tänne ja saatekirjeitä ei satele sähköpostiin, kukaan ei lepertele eikä puhelimet soi palstan takia!
14.12.2007 09:30
vai pääsiäismunia. No pitää kait olla ajoissa liikenteessä, on sitten varmuudella pääsiäiseksi sopivat munat ;)
14.12.2007 08:59
Eka ajatus otsikkoa lukiessa oli, että koira pelästyi kuusta ja otti ritolat sen takia :)
Teillähän on joulu sitten jo ihan ovella toisin kuin täällä päin. Paketin pakettiakaan ei ole hommattu vieläkään, mutta onhan tässä vielä aikaa ;)
Meille tulee kuusi vasta just ennen aattoa ja lähteekin vissiin heti pyhien jälkeen, kun pentu vihdoin tulee taloon...saattaa muuten olla kuusi pitkinpoikin kämppää alvariinsa.
14.12.2007 08:55
mut jos ei olis totakaan kauppaa, niin ei olis mitään :)
Eli tyhjää parempi ainakin mun mielestä ja kaikki mitä oon tarvinnu, niin yleensä olen sieltä saanut...käyn kyllä pakostakin muuallakin kaupassa ja lähikaupasta lähinnä noita jokapäiväsiä juttuja(maidot yms.)haen.
13.12.2007 23:48
pikkukaupoilla on pakko olla hinnat hiukan korkeemmalla kuin isommilla puljuilla. Eivät muuten kauan keikkuisi pystyssä ja sitten ei olis kauppaa meillä laisinkaan.
Ennemmin muutoinkin asioin jokapäiväset ruokaostokset pienessä kaupassa kuin isossa marketissa. Rahaa saattaa mennä enemmän, mutta aikaa vastaavasti säästyy rutkasti...eikä se nyt niin kallis ole ja löytyyhän sieltäkin ne kaupan omat merkit, jotka samoissa hinnoissa kaikialla.
Muistatko ajan, jolloin kauppa-auto myi täällä :), siellä vasta tunnelma oli katossa.
13.12.2007 23:06
silmät on auki ja osaan sekä taatusti olen kykeneväinen kyllä itse pitämään omista asioistani huolen :)
Onko nyt jotain, mikä menee ymmärryksestä ohi?
Ihan vaan vaikka yleisten käytöstapojen puitteissa en alennu haukkumaan tai "luulemaan" kenestäkään tämänkään palstan kirjoittajista yleisesti ja täällä julkisella palstalla yhtään mitään!
Hoitaisitte tekin törkynne vaikka sähköpostin kautta!
Ja lakatkaa hyvät ihmiset luulemasta asioita tosiksi! En elä uman kanssa symbioosissa vaikka joskus satutaankin kasvokkain :)
13.12.2007 22:26
mitä luulet tai kuvittelet. Tuskin multa yöunet menee sen takia ja voinpa sanoa, että kirveesi isket kiveen, jos alat mua komentelemaan...kyllähän sitä jokainen kohdallaan kai ajattelee tarpeen vaatiessa ihan itsekin :)
13.12.2007 22:08
kaikille myös täältä :)
Joulu vanha, ikuinen
aina yhtä kultainen,
kaunis, herkkä, hempeä,
pyhä, lämmin, lempeä.
Joulun ajan odotusta,
hyvän joulun toivotusta!
13.12.2007 22:01
sulle tuntuu nyt kaikki olevan yhtä rutinaa :)
Mutta kaikki ei ajattele samoin tässäkään asiassa ja mun mielestä ei ole ruikutusta, jos jollain palstalla ihmettelee vaikka maidon hintaa.
Ei taaskaan ollut elämää suuremmasta asiasta kyse, joten sun purkauksesi on vähintääkin outo mielestäni!
13.12.2007 21:48
Kyllä taas kerran silmä lepää tuossakin kommentissa. Muistaakseni olen monestikin lukenut tältäkin palstalta aika monen muunkin "sairaskertomuksia".
On sulla viimeaikoina ollut tavallisen inhottava tyyli kommentoida kaikkea mikä liittyy umaan tavalla tai toisella ja toisaalta, onko ne ihan aina edes liittynyt?
13.12.2007 21:17
pakko vaan maksaa, halus taikka ei :)
Meillä kaksi kappaletta laktoosittomia/vähälakt. tuotteita käyttäviä huushollissa ja jo pelkkää maitoa menee litrakaupalla.
Vähälaktoosiset käy siis myös ja niissä hintaero ei niin huima olekaan, mutta maidon pitää maun vuoksi olla sitä laktoositonta jonka hinta on ihan älytön.
13.12.2007 21:11
1 / 16