Vapaa kuvaus

Aloituksia

588

Kommenttia

837

1. Profeetallisen+konferenssin+ensimmäinen+videoTässä+on+ensimmäinen+video+26.8.2017+Helsingissä+pidetystä+Profeetallisesta+konferenssista.+Tässä+ensimmäisessä+videossa+on+minun+aloituspuheenvuoroni.+Julkaisen+muiden+puhujien+videoita+myöhemmin.+Tässä+linkki:+https://youtu.be/mMhgQCTUYaM.
  2. Profeetallinen+konferenssi+pidettiin+26.8.2017+Helsingin+Kulosaaressa,+vaikka+muutama+päivä+sitten+näytti+siltä,+että+monien+vastoinkäymisten+takia+koko+konferenssi+oli+vaarassa+peruuntua.+Väkeä+oli+odotettua+vähemmän+viime+hetken+peruutusten+takia+eli+17+henkeä.+Konferenssi+oli+osanottajien+mielestä+erittäin+onnistunut+ja+hengellisesti+antoisa.Minä+aloitin+päivän+pitämällä+ensimmäisen+puheen,+jossa+kerroin,+miten+konferenssi+oli+saanut+alkunsa.+Siirryin+sitten+puhumaan+varsinaisesta+sanomastani.+Viittasin+konferenssin+teemaan,+joka+on+”Suomen+tulevaisuus”,+joka+tulee+olemaan+kaksijakoinen:+tulee+sekä+rangaistusta+että+siunausta.+Rangaistus+johtuu+Suomen+kansan+synneistä.+Rangaistusruoskana+on+Venäjän+armeija,+joka+tulee+miehittämään+osan+Suomesta.Miehitys+ja+samanaikainen+talouden+heikkeneminen+ja+suoranainen+ruokapula+saavat+kuitenkin+Suomen+kansan+polvilleen+ja+kirkkoihin+etsimään+Jumalan+apua+ja+armoa.+Tämä+Jumalan+etsintä+saa+aikaan+suuren+hengellisen+herätyksen+Suomessa.Herätys+tulee+olemaan+myös+kansallinen.+Jo+Fritjof+Ojansuun+1960-luvulla+saama+sanoma+puhui+uskonnolliskansallisesta+herätyksestä.+Kansallinen+herätys+merkitsee+myös+sitä,+että+Suomi+eroaa+eurosta+ja+Euroopan+unionista.Itsenäisyyden+lisäksi+Suomi+tulee+saamaan+viime+sodissa+Suomelta+ryöstetyt+alueet+takaisin:+Petsamon,+Sallan+ja+Karjalan,+mistä+on+tullut+useita+profetioita.Yksi+erikoisimpia+on+isän+puolelta+suomalaistaustaisen+USAn+Texasissa+asuvan+sisar+Katyn+9.4.2010+saama+sanoma+Venäjälle:+"Karjala,+vihreiden+niittyjen+ja+järvien+ihana+maa.+Kenelle+luulet+sen+kuuluvan?+”Sinun+tulee+palauttaa+Karjala+takaisin+Suomen+kansalle."Lauloin+lopuksi+v.+2010+tekemäni+profeetallisen+laulun+”Karjala+Suomen+taas+on”.Toisena+puhujana+oli+lähellä+Manchesteria+asuva+Theo+Elsey,+jonka+kotona+kokoontuu+uskovien+ryhmä+kerran+viikossa+rukoilemaan+eri+aiheiden+puolesta.+Kaksi+vuotta+sitten+he+saivat+sydämelleen+alkaa+rukoilla+Suomen+puolesta,+mistä+Theo+kertoi+minulle+helmikuussa+2016+lähettämässään+sähköpostissa,+jossa+hän+kirjoitti:+”Uskomme,+että+Jumala+on+näyttämässä+meille,+että+hänellä+on+todella+suuri+suunnitelma+Suomea+varten.”Tämä+ryhmä+oli+saanut+unien+ja+näkyjen+kautta+myös+tiedon,+että+Pyhä+Henki+on+johtamassa+heitä+siihen+suuntaan,+että+heidän+ryhmänsä+pitäisi+olla+mukana+järjestämässä+Helsingissä+v.+2017+konferenssia+yhdessä+Suomen+uskovien+kanssa.Elsey+mainitsi+lukeneensa+englanninkielisiltä+nettisivuiltani+(www.prophecy.fi)+Suomea+koskevia+profetioita,+joista+monet+ovat+varoitusprofetioita+tulevista+tuomioista.+Elseyn+ryhmässä+on+tullut+tämän+vastapainoksi+enemmän+myönteisiä+sanomia.+”Uskon,+että+Suomella+on+Kristuksessa+toivoa+ja+kaikkea+hyvää+tulossa”,+Elsey+profetoi.Theo+toi+esille+voimakkaasti+suomalaisten+heprealaisia+juuria+mainiten+suomalaisten+olevan+todennäköisesti+Isaskarin+jälkeläisiä.Yllättäen+kävi+ilmi,+että+Jumala+on+puhunut+myös+Theolle+Karjalan+palautuksesta,+josta+me+emme+olleet+puhuneet+ennen+tätä+konferenssia+mitään.Theo+kertoi+myös,+että+Jumala+on+kehottanut+häntä+rakentamaan+Suomessa.+Aika+näyttää,+mitä+se+on,+mutta+Theolla+on+mielessään+rauhallisessa+paikassa+oleva+turva-+ja+lepokeskus+terrorismin+traumatisoimille+ihmisille.Ajatus+Profeetallisesta+konferenssista+syntyi+lopullisesti+19.2.2017+ranskalaisen+Nanou+Mukolongan+yhteydenoton+jälkeen,+kun+hän+oli+minua+tuntematta+nähnyt+minut+unessa.+Pidin+sitä+merkkinä,+että+ehkä+juuri+minun+tulee+järjestää+tuo+brittien+näkemä+konferenssi.+Myös+Nanoun+oli+tarkoitus+tulla+tähän+konferenssiin+yhdeksi+puhujaksi,+mutta+valitettavasti+hän+ei+päässyt+mukaan.Toinen+brittivieras+Tracey+Taylor+johdatti+yleisön+herkällä+tavalla+ylistykseen+ja+palvontaan.+Jumalan+ja+Pyhän+Hengen+läsnäolo+oli+voimakasta+ja+puhuttelevaa.+Tracey+puhui+siitä,+miten+suomalaisia+on+painettu+alas+monilla+masentavilla+sanoilla,+mutta+Jumala+tahtoo+Suomelle+hyvää+ja+meidän+on+hyvä+ottaa+vastaan+uskossa+tätä+Jumalan+rakkautta+suomalaisia+kohtaan.Omalla+kohdallani+yksi+suurimpia+ihmeitä+tapahtui+tulkkauksen+suhteen.+Olin+nimittäin+rukoillut+Jumalan+apua+tulkin+suhteen,+koska+konferenssiin+lupautunut+tulkki+ei+päässytkään+tulemaan+eikä+meillä+ollut+vielä+tulkkia+eilen+konferenssia+aloittaessamme.+Niinpä+minä+pidin+aloituspuheeni+siten,+että+tulkkasin+itse+puheeni+englanniksi.+Sen+jälkeen+minun+oli+tarkoitus+tulkata+molempia+vieraitamme,+mikä+urakka+tuntui+kaiken+muun+työn+päälle+kyllä+aika+raskaalta.Mutta+ensimmäisen+tauon+jälkeen+tuli+kokoukseen+lisää+ihmisiä+ja+päätinkin+kysyä+yleisöltä+ennen+Theon+puhetta,+olisiko+joukossa+ketään,+joka+pystyisi+tulkkaamaan+englannista+suomeksi+ja+suomesta+englanniksi.+Silloin+yllättäen+minulle+vieras+mies+sanoi,+että+hän+voi+tulkata+ja+kertoi+toimineensa+paljon+tulkin+tehtävissä.+Kyseessä+oli+Kimmo+Tiira,+joka+sitten+hoiti+tulkkaukset+hienosti.+Kimmo+oli+kokenut,+että+Jumala+kehotti+häntä+tulemaan+konferenssiin.Konferenssin+tilaisuudet+videoitiin.+Laitan+videoiden+Youtube-linkit+tiedoksi+heti+kun+olen+saanut+videot+editoiduiksi.
  3. Ei+ole+tiedossa.
  4. 14.9.2016.