Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
piho
profiilit
piho
piho
Vapaa kuvaus
Aloituksia
588
Kommenttia
837
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miksi minun tukeni Väyryselle olisi kohtalokasta?
Kuka on City-Keskusta Hietanen?
19.01.2010 21:35
Vai niin.
Uskon, että Paavo Väyrynen tarvitsee kaiken tuen mitä hän saa.
Sitä paitsi on Paavo itsekin aika omituinen monien ihmisten mielestä.
Jouko Piho
19.01.2010 20:13
Zhelezov
Did you get my e-mail I sent you yesterday?
I am waiting for your answer.
Jouko Piho
19.01.2010 20:09
Markus Putkipuu
Odotan viestiäsi ja perustelujasi.
Jouko Piho
19.01.2010 20:07
Sharea voi tutkia, mutta sitä ei kannata kaikessa uskoa.
Toinen maailmansota ei todellakaan ollut viimeinen Antikristuksen tulemus, vaan vasta viimeisen Antikristuksen tulemusta edeltävä tapahtuma. Hitler oli kuin eräänlainen esiantikristus tai Antikristuksen edeltäjä.
Lopullinen Antikristus ei ole vielä tullut. Kun lopullinen Antikristus tulee, suurin osa ihmisistä, mm. KTS, tulee ottamaan hänet vastaan muka oikeana Kristuksena.
Oikea Kristus tulee kuitenkin vasta väärän Messiaan jälkeen. Jeesus itse varoitti, että ennen hänen tuloaan tulee vääriä kristuksia ja vääriä messiaita.
19.01.2010 19:16
Aina on syytä pitää jonkinlaista, esim. parin viikon ruokavarastoa. Johan maalliset viranomaisetkin kehottavat siihen.
Kyse ei ole vain sotaan varustautumisesta. Yhteiskunnassa voi monista eri syistä tulla kriisitilanteita, jolloin kotona oleva ruokavarasto (vettä unohtamatta) voi olla todella tarpeeseen.
Jouko Piho
19.01.2010 18:24
Maitreya on yksi Antikristuksen nimistä siinä kuin Mahdi ja Kalki Avatarkin.
En tiedä, onko Share Internationalin esiintuoma Maitreya se lopullinen Antikristus, mutta ainakin voimakas edeltäjä hän on. Share Internationalin sivuilla esiintuodut Maitreyan opetukset rauhasta, veljeydestä, ykseydestä ja jakamisesta ovat juuri niitä hienoja teemoja, joilla ihmiset tullaan eksyttämään, koska ihmiset katsovat vain hyvältä kuulostavia iskulauseita eivätkä kiinnitä huomiota siihen, kuka on niiden takana eli viime kädessä itse Saatana, joka lupaa tuoda paratiisin maan päälle, mutta tuokin orjuuden ja vankeuden.
19.01.2010 16:33
Markus Putkipuu
Jos sinulla on varmaa tietoa asiasta, niin voitko lähettää minulle sähköpostia osoitteeseen:
jouko.piho@kolumbus.fi ?
Esim. perustelut väitteellesi ja suoraa tietoa siitä, kenestä sitten on kysymys, jos henkilö ei olekaan se mikä hän sanoo olevansa.
Jouko Piho
19.01.2010 15:53
Barack Obama ei ole vielä se lopullinen Antikristus, mutta näen Obaman kyllä jonkinlaisena Antikristuksen edeltäjänä samaan tapaan kuin Johannes Kastaja oli Jeesuksen edelläkävijä ja tienraivaaja.
Jouko Piho
19.01.2010 14:40
En sano aikaväliä.
Voisin sanoa, mutta sinulle en sano.
Jouko Piho
19.01.2010 13:23
Lue koko Raamattua eikä vain joitakin valikoituja kohtia.
Jos joku loukkaa yksilöuskovaa, hän ei vastaa pahaan pahalla, vaan kääntää toisenkin posken.
Mutta jos vihollinen hyökkää ilman syytä maahan ja uhkaa koko maan olemassaoloa ja sen
puolustuskyvyttömiä lapsia, naisia ja vanhuksia, niin armeijalla on oikeus ja velvollisuus estää sellainen aggressio voimatoimin.
Sellainen maan puolustaminen ei ole synti, vaan se on Jumalan silmissä oikea teko.
Jouko Piho
19.01.2010 13:20
Markus Putkipuu
Väitätkö, että Slavakap on suomalainen, joka vain teeskentelee olevansa venäläinen?
Oletko suomalaisten ja venäläisten englannin kielessä tekemien virheiden asiantuntija?
Minä sain joka tapauksessa Slavakapilta yksityisen sähköpostiviestin, josta ilmenee hänen venäläisillä kirjaimilla kirjoitettu etu-ja sukunimensä. Sähköpostiosoitteen viimeinen osa oli ru eli Venäjän maatunnus.
Jouko Piho
19.01.2010 13:14
Inhottava realisti
Nyt tilanne on kuten kuvailet.
Minä puhun tulevaisuudesta.
Palataan asiaan silloin.
Nyt asiasta on turha puhua kanssasi, koska
sinä näet vain menneisyyden ja nykyhetken.
Sen verran vielä, että kyse ei ole vain Suomen miehittämisestä.
Silloin kun Suomi miehitetään, on käynnissä Kolmas maailmansota,
jolloin kaikkialla Euroopassa ja muualla maailmassa taistellaan.
Suomi on vain pieni osa kokonaisuudesta.
Jouko Piho
19.01.2010 11:18
Tiedoksi vain kaikille, että nimimerkin ALEERT!!! kirjoitus 9.1.2010 on minun kirjoittamani. ALEERT!!! voi tuoda niin halutessaan kirjoituksiani tänne, mutta silloin pitäisi mainita oikean kirjoittajan nimi.
Jouko Piho
18.01.2010 23:15
Niin Israel tulee todennäköisesti tekemäänkin ja se on OK.
Ymmärrän myös Venäjän hyökkäyksen, jonka Jumala tulee sallimaan Suomen kansan kuritukseksi.
Jouko Piho
18.01.2010 21:37
Huhahhhei
En jättänyt vastaamatta, kuten pidit todennäköisimpänä enkä käyttänyt saatana- tai ateistikorttia.
Olet huono ennustaja.
Jouko Piho
18.01.2010 19:56
Kyllä ohjuskaudellakin maantieteellisillä puskurialueilla on sotilaallista merkitystä.
Venäjä pelkää, että Suomi liittyy NATOon. Venäjä ei halua mahdollisen kansainvälisen kriisin syttyessä, että sen itärajalla, Suomen puolella, on NATOn joukkoja.
Sen tähden Venäjä tulee iskemään ensin. Näin Venäjä varmistaa luoteisrajansa turvallisuuden.
Lisäksi Suomen alue toimii venäläisten Ruotsia ja Norjaa vastaan kohdistuvien hyökkäysten tukikohtana.
Jouko Piho
18.01.2010 19:52
Slavakap
Thanks for your writing! The situation in Viipuri is worsening, even if there has been also some good progress over there. But in the overall picture the only lasting solution would be the return of Viipuri back to its owner, Finland and Finns.
Many Finnish people are speaking, writing and acting in different ways for the return of Karelia back to Finland, but unfortunately our government and parliament members are weak and they are not interested in the whole issue. They think that what is lost that is lost forever.
We must hope, however, that in the future we will get new political leaders with vision and courage to offer open talks and negotiations to Russian leaders about the Karelian question. The main point is that returning Karelia and Viipuri back to Finland would be good for Finland but also for Russia. Russia and St Petersburg would benefit greatly, if Finland would put order and economical growth in action in Karelia.
If you want to, you are welcome to write directly to me. My email address is: jouko.piho@kolumbus.fi .
Jouko Piho
18.01.2010 19:03
Venäjä tulee hyökkäämään Suomeen eli valloittamaan Itä- ja Pohjois-Suomen sitä varten, että Venäjä saisi itselleen tarpeeksi suuren puskurialueen Pietarin ja Muurmanskin suojaksi seuraavan kansainvälisen suurkriisin eli Kolmannen maailmansodan aikana. Muitakin syitä on, mutta tämä on kaikkein tärkein syy.
Jouko Piho
18.01.2010 18:45
Tässä on vastaukseni.
Käsittelen kysymykset esitetyssä numerojärjestyksessä.
1. Kohtaan yksi vastaan tekstillä, minkä olen kirjoittanut Profetioita-sivujeni alussa eli seuraava teksti.
"En voi taata tässä osiossa olevien näkyjen ja profetioiden ehdotonta oikeellisuutta, koska kaikki profetoiminen on vajavaista enkä tunne suurinta osaa näiden sanominen esille tuojista henkilökohtaisesti.
Otan tietysti täyden vastuun omista kirjoituksistani.
Minä olen vain näiden sanomien välittäjä, kun olen niitä saanut käsiini eri tavoin, kirjoista, netistä sekä niin, että ihmiset ovat lähettäneet niitä minulle.
Koen, että on hyvä, että netissä on yksi paikka, johon näitä profetioita on kerätty keskitetysti. Sanomia on kuitenkin jo niin paljon, että en voi mitenkään tutkia kaikkien niiden antajien taustoja, vaan olen laittanut profetiat tänne kaikkien luettaviksi niin, että jokainen voi tutkia ja koetella niitä itse tykönänsä.
Älköön siis kukaan toimiko tai olko toimimatta elämänsä ratkaisuissa jollain tietyllä tavalla ja tulko sitten jälkeen päin syyttämään minua, koska teki mitä teki tai jätti tekemättä täällä olleen profetian takia.
Jokainen vastaa oman elämänsä valinnoista itse."
Minusta on ristiriitaista, että kysyjä toisaalta ymmärtää, että "profetian eteenpäin esittävä ei voi mennä takuuseen profetian oikeellisuudesta, tai edes siitä minkälaisin tarkoitusperin profetian alunperin esittänyt on ollut liikkeellä", mutta sitten toisaalta ihmettelee, miten "profetiaa levittänyt voi irtisanoutua vastuusta".
Juuri siksi voi irtisanoutua vastuusta, koska ei ole mitään mahdollisuuksia nettimaailmassa mennä takuuseen kaikkien profetioiden oikeellisuudesta tai raittiudesta. Lopullinen vastuu jää lukijalle. Minä olen vain informaation välittäjä. Joskus olen kommentoinut minäkin jotakin ja silloin otan vastuun omista kommenteistani.
2. Lukija voi todentaa minun ja esittämieni tahojen kristillisyyden joko niin, että hänellä on henkien erottamisen armolahja, tai niin, että hän seuraa pidemmällä aikavälillä esillä olevia kirjoituksia verraten niitä Raamattuun tai niin, että hän ottaa asioista ja henkilöistä selvää matkustamalla tutustumaan henkilökohtaisesti kyseisiin ihmisiin.
3. En halua tässä yhteydessä ruotia tarkemmin Espoon Leppävaaran helluntaiseurakunnasta eroani v. 2004. Sen asian olen selvittänyt entisen seurakuntani vanhimmiston kanssa ja siitä on tietoa nettisivuillani osiossa Kuka minä olen? Sanon vain sen verran, että ratkaisuni siinä tietyssä asiassa ei perustunut tunteisiin ja sääliin, vaan arviooni siitä, että kyseessä on aivoissa oleva synnynnäinen rakennevika, jonka takia ihmisen sukupuoli-identiteetti on täysin häiriytynyt, kun aivot ja fyysinen ruumis ovat aivan eri aaltopituudella.
4. Esitin enkelinäyn sellaisenaan, koska luotin siitä kertoneisiin ihmisiin. Sen jälkeen olen kyllä tehnyt erilaisia tarkistuksia. Olen keskustellut kahden suomussalmelaisen ihmisen kanssa pitkään puhelimessa näistä ilmiöistä. Olen tehnyt monia tarkentavia kysymyksiä. Lopputulos oli se, että he kumpikin olivat vakuuttuneita siitä, että kyseessä ei ollut mikään luonnonilmiö vaan aito enkeli-ilmestys. Sen jälkeen soitin Helsinkiin Ilmatieteen laitokselle ja kysyin, onko Suomussalmella esiintynyt revontulia 6.1.2010. Vastaus oli, että Suomussalmella ei näkynyt mitään revontulia 6.1.2010. Sitten yritin saada selvää haloilmiöistä. Minulle sanottiin Ilmatieteen laitoksella, että URSAsta voisi löytyä tietoa. Menin URSAn sivuille, mutta sieltä ei löytynyt niin yksityiskohtaista tietoa, että olisi saanut selville, näkyikö Suomussalmella haloilmiöitä 6.1.2010.
Asia on siis haloilmiöiden kohdalta auki. Jos jollakulla on tietoa siitä, esiintyikö Suomussalmella haloilmiöitä tai mitään vastaavia luonnonilmiöitä 6.1.2010, niin voisitko antaa siitä tietoa tänne tai suoraan minulle?
Niin kauan kun ei ole varmaa tietoa siitä, että Suomussalmella näkyi 6.1.2010 joitan luonnollisesti selitettäviä luonnonilmiöitä, on mahdollista, että kolme henkilöä näki Suomussalmella enkelinäkyjä.
Minä en tiedä, mistä on kysymys. Minä luotin asiasta kertoneiden rehellisyyteen. En usko, että he olisivat vääristäneet tahallaan asioita. On tietysti mahdollista, että nämä kolme henkilöä ovat erehtyneet pitämään esim. haloilmiöitä enkeleinä, mutta koska ei ole varmuutta siitäkään, että siellä olisi siihen aikaan ollut haloilmiöitä, asia jää uskonasiaksi.
Koska en ollut itse paikalla enkä nähnyt sitä mitä muut näkivät, niin minä en voi vannoa mitään enkä voi laittaa päätäni pantiksi mistään.
Asiasta kertoneiden raportti oli minusta kuitenkin sen verran mielenkiintoinen ja pidän enkelinäkyä täysin mahdollisena, että halusin sen tähden julkaista sen.
Toivon kuitenkin, että kukaan ei revi sen takia pelihousujaan.
Jouko Piho
18.01.2010 17:39
41 / 42