Vapaa kuvaus

Aloituksia

47

Kommenttia

9

1. Rakennan omakotitaloja

Rakennan omakotitaloja mm. paalutukset, piirustukset/leimat, jne. kaikki kauttani. Pääkaupunkiseutu. Yht.otot puhelimit
    Työ ja opiskelu
    0
    52
  2. Rakentaja vapaana

Parinkymmenen vuoden kokemus omakotirakentamisesta, myös sauna/kylpyhuoneremontit. Autan myös rakennekuvissa/luvissa jos
    Töitä haetaan
    0
    65
  3. Rakentaja

Rakennan uutta, korjaan vanhaa; okt: t, rivitalot ja huoneistot. Lattiasta kattoon, takuutyönä. Mm. rak. luvat, mittaust
    Työkeikat
    0
    99
  4. Rakentaja

Rakentaja vapautuu 18.8 jälleen vapaille markkinoille, omakoti- sekä muuhun pienrakentamiseen. Myös vanhan saneeraukset.
    Työkeikat
    0
    72
  5. Monitoimimies

Haen töitä mm. kiinteistöhuollon ja saneerauksien puolelta, kokemusta myös uudisrakentamisesta. Olen 5-kymppinen ja asus
    Töitä haetaan
    0
    69
  6. Paikat kuntoon jouluksi!

Moro! Täällä remonttitaitoinen, luotettava 5-kymppinen mies tarjolla hätä-apuun kodin remppoihin. Toimintasäteenä Hki-V
    Töitä haetaan
    0
    64
  7. Töitä pikaisesti...

Kokoan, korjaan, kalusteet, huonekalut ja huoneistot. Nopeasti ja varmasti takuutyönä, n. 28 vuoden kokemuksella, työkoh
    Työpaikkailmoitukset
    0
    110
  8. Pienremontteja (sähkö,sisustus), siivousta

Hei! Tarjoan työpanostani kaikkiin pienempiin kodin pienremontteihin mm. maalaukset, tapetoinnit, sähkö,jne. Vanhuksill
    Töitä haetaan
    0
    101
  9. Remontin tarvetta?

Tarjoan työpanostani kaiken alan rakennusremontteihin, kokemusta uudisrakentamisesta peruskorjauksiin. En välttämättä ta
    Avoimet työpaikat
    0
    84
  10. Rakennusalan hommia

Täällä rakennusalan ammttilainen Länsi-Vantaalta. Hakusessa esim. kirvesmiehen työt, olen myös rakentanut itse parit oma
    Töitä haetaan
    0
    80
  11. Huoneistojen kuntokartoitus

Suoritan ammattitaidolla huoneistojen kuntokartoitukset (pks). Tiedustelut: Rakenne Mercure Oy/ J-P.Hänninen
    Töitä haetaan
    0
    60
  12. Kalusteasennuksia, pienremontteja (PKS)

Kaipaatko apua pienremontteihin tai esim. kalusteasennuksiin? Minulla liki 25 vuoden kokemus ko. tehtävistä. Teen työni
    Työpaikkailmoitukset
    0
    65
  13. Talonrakennusta, peruskorjausta jne.

Täällä vapaana rakennusalan ammattilainen; kokemusta vuosien varrella omakotitalojen rakentamisesta ja vanhojen uudistuk
    Töitä haetaan
    0
    72
  14. Talonrakennusta, peruskorjauksia jne.

Täällä vapaana rakennusalan ammattilainen; kokemusta vuosien varrella omakotitalojen rakentamisesta ja vanhojen uudistuk
    Töitä haetaan
    0
    63
  15. Uudisrakentajat,remontoijat

Täällä olisi tarjolla ammattilaisen työpanosta,kokemusta on omakotitalojen rakentamisesta, kaivuista jalkalistojen asenn
    Töitä haetaan
    0
    55
  16. Apua tarjolla kevät-talkoisiin

Tarvitsetko apua kevään kunnostuksiin; - mökille liiterin tekoon/korjauksiin - pihapiirin siistimiseen,puun kaatoihin
    Töitä haetaan
    0
    46
  17. Loma-asunnot/mökit

Tarvitsetko apua kevään kunnostuksiin; - mökille liiterin tekoon/korjauksiin - pihapiirin siistimiseen,puun kaatoihin j
    Töitä haetaan
    0
    41
  18. Uudisrakentajat!

Täällä olisi tarjolla ammattilaisen työpanosta,kokemusta on omakotitalojen rakentamisesta, kaivuista jalkalistojen asenn
    Työpaikkailmoitukset
    1
    66
  19. Rakentaja

Rakennan pyynnöstänne omakotitalot; savesta jalkalistoihin. Alueena Espoo,Helsinki ja Vantaa. J-P.Hänninen puh. 046-68
    Töitä haetaan
    0
    35
  20. Tölli/työtila

Etsin pientä omakotitaloa/asuntoa/työtilaa kalusteiden kasaamista/asennuksia varten. Kunnolla ei väliä koska voin itse s
    Asunnot
    0
    34