Vapaa kuvaus

Aloituksia

47

Kommenttia

9

1. Rehellinen kuljettaja...

Tarjoudun kuljettajaksi jollet itse kiireiltäsi ehdi.. Kyseeseen tulevat esim. Saksasta haettavat kulkuneuvot tai sitten
    Työkeikat
    0
    290
  2. Uudisrakentaminen,remontoitavat jne.

Tarjolla vapaana rakentamisen ammattilainen,47v. Vantaalta. Rakentanut omakotitaloja kaivuista aina pihapiirin viimeiste
    Töitä haetaan
    9
    199
  3. Rakennusalan töitä

Haen kaikkea rakennusalaan liittyvää työtä. Olen toiminut rakennusalalla liki 20 vuotta,aina apumiehestä mestariksi. Asu
    Töitä haetaan
    0
    184
  4. Noudan/Tuon

Hei! Noudan ja tuon moottoriajoneuvoja Euroopasta (esim Saksa,Hollanti,Belgia). Luottamuksella 15 vuoden kokemuksella,va
    Työ ja opiskelu
    0
    178
  5. Rakentamis/saneerausapua

Tarjoan työpanostani omakotitalon saneerauksiin (kosteuskartoitukset,ilm.kustannusarvio jne.). Ammattitaidolla kaikki ra
    Töitä haetaan
    0
    172
  6. Rakentamis/saneerausapua

Tarjoan työpanostani omakotitalon saneerauksiin (kosteuskartoitukset,ilm.kustannusarvio jne.). Ammattitaidolla kaikki ra
    Töitä haetaan
    0
    166
  7. Rakennusalan ammattilainen

Hei! Tarvitsetko rakentamiseen/korjauksiin apua? Taidan kirvesmiehentyöt ja olen rakentanut omakotitaloja montusta harja
    Työkeikat
    3
    142
  8. Rakentamis / saneerausapua

Töitä haetaan
    0
    137
  9. Kalusteasennuksia ym.

Kalusteasennukset,pienet/suuremmatkin sisäremontit edullisesti. tied.046-6804306
    Työ ja opiskelu
    3
    115
  10. Töitä pikaisesti...

Kokoan, korjaan, kalusteet, huonekalut ja huoneistot. Nopeasti ja varmasti takuutyönä, n. 28 vuoden kokemuksella, työkoh
    Työpaikkailmoitukset
    0
    110
  11. Rakennusalan ammattilainen

Hei! Tarvitsetko rakennukseen apua,vapaudun edellisestä urakasta toukokuun puolessa välissä ja tietty olisi mukava jatka
    Töitä haetaan
    4
    104
  12. Pienremontteja (sähkö,sisustus), siivousta

Hei! Tarjoan työpanostani kaikkiin pienempiin kodin pienremontteihin mm. maalaukset, tapetoinnit, sähkö,jne. Vanhuksill
    Töitä haetaan
    0
    102
  13. Rakentaja

Rakennan uutta, korjaan vanhaa; okt: t, rivitalot ja huoneistot. Lattiasta kattoon, takuutyönä. Mm. rak. luvat, mittaust
    Työkeikat
    0
    99
  14. Remontin tarvetta?

Tarjoan työpanostani kaiken alan rakennusremontteihin, kokemusta uudisrakentamisesta peruskorjauksiin. En välttämättä ta
    Avoimet työpaikat
    0
    85
  15. Rakennus/korjausapua

Hei! Tarvitsetko rakentamiseen/korjauksiin apua? Taidan kirvesmiehentyöt ja olen rakentanut omakotitaloja montusta harja
    Töitä haetaan
    1
    81
  16. Rakennusalan hommia

Täällä rakennusalan ammttilainen Länsi-Vantaalta. Hakusessa esim. kirvesmiehen työt, olen myös rakentanut itse parit oma
    Töitä haetaan
    0
    81
  17. Timpuri/sisustuspuuseppä/työnjohto

Täällä tarjolla ammattiapua; - huoneistoremontit - kalusteasennukset, myös mittaus ja toimitus - omakotitalot perustuk
    Töitä haetaan
    0
    77
  18. Jouluksi uuteen kotiin...

Täällä vapaana kirvesmies jos tuntuu siltä että tulee kiirusta remonteissa,saatikka uuden teossa. Sisustustyöt sujuu myö
    Töitä haetaan
    0
    75
  19. Rakentaja

Rakentaja vapautuu 18.8 jälleen vapaille markkinoille, omakoti- sekä muuhun pienrakentamiseen. Myös vanhan saneeraukset.
    Työkeikat
    0
    73
  20. Talonrakennusta, peruskorjausta jne.

Täällä vapaana rakennusalan ammattilainen; kokemusta vuosien varrella omakotitalojen rakentamisesta ja vanhojen uudistuk
    Töitä haetaan
    0
    73