Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
katinka78
profiilit
katinka78
katinka78
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
23
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kysyisin vain myös että saitko sähköpostini ja olisin todella kiitollinen vastauksesta, elämäni on aika solmussa ja epätietoisuudessa olen asioiden suhteen. KIITOS
09.07.2010 18:32
Hiljalleen on minullakin tarkoitus pudottaa painoani. Vuoden 2001-2002 aikana pudotin painoani 10 kg ryhmässä ja oma-aloitteisesti pudotin siellä (kaloreita laskemalla) tuon määrän ja olin tosi onnelllinen ja iloinen saavutuksestani. Se oli se mun juttu. Nykyään meille lievästi ylipainoisille ei ole ryhmätoimintaa/vertaistukea ainakaan täällä Itä-Suomessa siihen pitäisi panostaa ettei ongelmista tule isompia.
En ole suuriakaan muutoksia tehnyt aamupala, lounas, välipala x 2 tai kolme ja iltapala. Ruokailuun tulisi panostaa minun ainakin enemmän ja liikuntaan. Jonkin verran liikuntavaikeutta aiheutaa leikattu polvi, se ei saa olla este. Syksyllä palaan takaisin salille ja ohjattuun vesijumppaan kesällä kumpikaan ei iske.Herkuttelu/makea ovat se minun kompastuskivi, aivan täyteen makean kieltoon en ryhdy.
Sellaista asiaa haluaisin tiedustella sinulta: vaikuttaako kuukautiskiertosi painoosi kuinka? Mulla painoni nousee reilujn viikon aikaisemmin noin 1½ kg ja olenkin päättänyt jättää kuukautisten aikana painon mittauksen vähemmälle 1 x vko ja muutoin 2 x vko.
Tälläsiä juttuja tällä erää :)
24.06.2010 15:04
Täältä löytyisi mitoilla 168 cm/79 kg neiti joka on sinäänsä samaisessa tilanteessa oman painonsa kanssa. Tavoitteena olisi nyt vuoden vaihteeseen saada painoa pois 5-7 kg, en siis millään kovin vauhdilla, mutta kuitenkin. Kirjoitellaan täällä. Stemppiä.
16.06.2010 14:12
2 / 2