Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

11

1. "En ymmärrä niitä, jotka väittävät, että erektio lerpahtaa laukeamisen ja siemensyöksyn jälkeen. Tämähän on aika yleinen väite."

Tuo ei ole väite, vaan asioiden normaali laita. Luonnossa ei ole eläimiä joiden erektio/seksihalu ei katoisi siemensyöksyn jälkeen. Eli normaalisti jännitys poistuu laukeamisen jälkeen kehosta ja genitaaliseudulta - sinulla ei. Olet siis epänormaali tuolta osin. Työskentelemällä lantionseudun jännitytesi kanssa voit alkaa lähestyä ongelmaasi.
  2. Itse olin ateisti melkein 30 vuotta, isänikin on ateisti. Nykyisin olen jotain muuta, enkä silti ole hakeutunut uskonnon pariin.

Kristinuskon JA ateismin (ts. kaikkien uskonjärjestelmien) ongelma on se, että se on varma oikeellisuudestaan. Jos kristinuskon paholainen on totta, niin totta kai paholainen voi tehdä työtään missä tahansa. Raamattua ovat sörkkinneet IHMISET vuosisatojen halki. (Samat kirkonisät, jotka aikoinaan tekivät päätöksiä Jeesuksen jumallisuudesta, ovat nykyisin tuomiolla pedofiliasta ym. eli he ovat ihmisiä siinä missä kuka tahansa). Jos uskottelemme, ettei paholainen demoniarmeijoineen ole saanut missään välissä näppejään väliin, niin aliarvioimme paholaista juuri siinä muodossa missä raamatun Jumala hänen antaa olla.

Ja jos Jumala on antanut ihmiselle vapaan tahdon, niin miksi raamattua noudattamalla ihminen ei joudu oikeasti käyttämään tuota vapaata tahtoaan? Omasta kokemusta sanon, että on paljon helpompi olla "uskossa" kuin ilman. On helppoai luovuttaa vapaa tahtonsa pyhälle kirjalle, ja käyttäytyä kuin pässi narussa.

Ainoa mistä kannattaa olla varma on se, että hylkäät uskon omista lähtökohdistasi, etkä vastareaktiona vanhempiesi paasaukselle.

Hylkäämällä isäsi Isän, hylkäät myös isäsi (normaalia kasvavalle ihmiselle).. Kutsutko muuten isääsi nimellä "isä"? Matteuksen evankeliumi: "Älkää myöskään kutsuko isäksi ketään, joka on maan päällä, sillä vain yksi on teillä isä, hän, joka on taivaissa."