Vapaa kuvaus

Aloituksia

53

Kommenttia

48

1. Osamaksulla maksetun puhelimen osto tori.fi

Tori.fi palvelussa myydään uusia paketissa olevia puhelimia. Käsittääkseni se on ainaskin suomalaisilla puhelin operaatt
    Mobiililaitteet
    0
    208
  2. Laina työttömälle

Onko olemassa yhtään rahalaitosta joka myöntää vaix 500e lainaa työmarkkinatuki ukkelil, 2v maksuajal. Luottotiedot o ku
    Talous
    0
    89
  3. 500e laina työttömälle

Onko yhtään lainafirmaa työmarkkinatuki ihmiselle jos haen 500e lainaa vaix 2v maksuajalla? Kokemuksia.
    Lainat ja velka
    4
    488
  4. Saako työnantaja nykyään työnhakijoiden tietoja?

Jos mää tartten kolme raksaukkoo töihin firmaani ja soitan työkkäriin ni saanko tietoja vai meneekö työpaikka ilmoitukse
    Työ ja opiskelu
    1
    87
  5. hedman partners tekijänoikeus loukkaus 2024

Väittämän mukaan olen jakanut jonkun sarjan jossakin torrentbit palvelussa. Vaativat 800e. Miten tähän nyt reagoidaan as
    Laki ja rikos
    8
    2995
  6. Hyvät lenkkarit kävelyyn

On lättäjalat ja tarttis ol lestii. Juoksukengät ei vissiin o hyväx kävelyyn erilainen rakenne pohjis. Antakaa ny hyvää
    Kuntoilu ja kuntosalit
    2
    387
  7. Luotot työttömälle

Olen työmarkkinatuella. Akka työkyvyttömyyseläkkeellä. Saamme asumistukea. Yhteiset tulomme ylittää toimeentulo saamisrn
    Lainat ja velka
    2
    377
  8. ONE UI 6.0 ohjelmistopivitys

Jaan Samsung galaksilta hotspotilla netin samsung QLED 2022 smart teeveeseen. Latasin otsikossa olevan päivityksen lakka
    Samsung
    6
    1808
  9. Samsung ONE UI 6.0 päivitys

Mulla samsung qled smart teevee johon jakanut hotspotilla netin. Päiviitin otsikossa mainitsemani ohjelmistopäivityksen
    Tiede ja teknologia
    1
    502
  10. Kaularangan sairaudet ja kuntoutus

Minulla kaularangassa kulumia kaikissa väleissä ja juurikanavaahtaumat ja välilevy ongelmat painottuen C3-4, C5-7 väleih
    0
    305
  11. Panssari jääkäri

Kui kauan monta mettäyötä nykyään kuuluu peruskoulutukseen ja koko palvelus aikaan. Suurinpiirtein??
    Armeija
    2
    340
  12. kaularangan juuriahtaumat ja välilevy pullistumat

Onko jotain kohtalon toveria mihen tämä polku päättyy? Minulla todettiin 2017 kaularangan kulumia ensikerran. Jouduin va
    1
    362
  13. ansiosidonnaiselta työmarkkinatuelta

Kun ansiosidonnaisen maksupäivät loppuvat täytetäänkö ensimmäinen hakemus 2v vai 4v kuluttua.
    16
    424
  14. Kaularangan välilevy- ja juuriahtauman yhteys poskiontelo vaivoihin

ONKO yhteyttä? Minulla kaularangassa välilevy- ja juuriahtauma sairaus painottuen C5,6,7 nikamiin. Kärsinyt moisesta n1
    1
    456
  15. Yhdessä asuminen työtön+elkku

Suomalainen tuki järjestelmä on rakenettu niin ettei yhdessä asuminen ole kannattavaa. Asutaan poste restantes ja kaden
    Yhteiskunta
    0
    138
  16. sairaseläke ja ansiosidonnainen tuloina asuvat yhdessä

Kelan sivuilta vaikee löytää. Mutta vaikuttaako ansiosidonnainen päiväraha sairaseläkkeen suuruuteen kun asutaan yhdessä
    Yhteiskunta
    0
    172
  17. luottokortit

Mistäs mahtaa 2023 saada luottokortin puhtailla tiedoilla ja pikkusilla liiton korvauksilla. Oma pankki ei antanut.
    Talousrikokset
    0
    421
  18. Te-toimiston työkyky tarkastus Pori

Kuis kauan mahtaa mennä kun kyseiseen tarkasteluun pääsee?
    Terveyden hoito
    1
    244
  19. oomin aktiivinen sähkösopimus

Tein oomin kanssa oomi aktiivinen sähkösopimuksen Poriin koska Porin energia on siirtänyt myynnin Oomille. Ja sitten yll
    Sähkön kilpailutus
    3
    557
  20. Perinnän oikeudellisuus.

Onko viisaita linjoilla. En löydä kyseistä tietoa mistään. Sain tietäää että minulla lasku Gothiassa n1000e. Lähettivät
    Ulosotto
    5
    1458