harry71

Aloituksia
53
Kommenttia
48
terhi sea fun abs muovin liimaus
Aloin järjettömän projektin vanhan Terhi Sea Fun restaroinnin. Pohjassa oli hius halkeama ja välipohjan uretaanit oli ve33092hedman partners tekijänoikeus loukkaus 2024
Väittämän mukaan olen jakanut jonkun sarjan jossakin torrentbit palvelussa. Vaativat 800e. Miten tähän nyt reagoidaan as82995yamarin 390
Olisko kyseisen veneen omistajia. Kovin vaikee hakee tietoo onko kyseinen malli uretaani välipohjalla vai ei.62461Vaanit oy perintä
Maksoin kaikki aktiiviset ja passiiviset ulosottovelkani kolme viikkoa sitten. Ja viime viikolla putkahti Vaanit oy peri72364ONE UI 6.0 ohjelmistopivitys
Jaan Samsung galaksilta hotspotilla netin samsung QLED 2022 smart teeveeseen. Latasin otsikossa olevan päivityksen lakka61808long coviad (aivosumu)
Itsellä alkoi kolme kuukautta korona tartunnan jälkeen epämääräinen olotila päässäni. Aivankuin olisi jossakin horrokses181548Perinnän oikeudellisuus.
Onko viisaita linjoilla. En löydä kyseistä tietoa mistään. Sain tietäää että minulla lasku Gothiassa n1000e. Lähettivät51456kaksipaikkainen kajakki
minulla on 6.5m pitkä kajakki, korkeus n40cm. päältä punainen ja alhaalta valkoinen säilytystilojen ketu ja takapään ka2964ansa, tauno ja heinäladot
Avatkaa silmät, mitä näette? Silmien takana suru kasvaa ja lisääntyy. Rakkaus ja romantiikka ovat katova kansanperinne.21882oomin aktiivinen sähkösopimus
Tein oomin kanssa oomi aktiivinen sähkösopimuksen Poriin koska Porin energia on siirtänyt myynnin Oomille. Ja sitten yll3557Samsung ONE UI 6.0 päivitys
Mulla samsung qled smart teevee johon jakanut hotspotilla netin. Päiviitin otsikossa mainitsemani ohjelmistopäivityksen1502500e laina työttömälle
Onko yhtään lainafirmaa työmarkkinatuki ihmiselle jos haen 500e lainaa vaix 2v maksuajalla? Kokemuksia.4488Kaularangan välilevy- ja juuriahtauman yhteys poskiontelo vaivoihin
ONKO yhteyttä? Minulla kaularangassa välilevy- ja juuriahtauma sairaus painottuen C5,6,7 nikamiin. Kärsinyt moisesta n11456ansiosidonnaiselta työmarkkinatuelta
Kun ansiosidonnaisen maksupäivät loppuvat täytetäänkö ensimmäinen hakemus 2v vai 4v kuluttua.16423luottokortit
Mistäs mahtaa 2023 saada luottokortin puhtailla tiedoilla ja pikkusilla liiton korvauksilla. Oma pankki ei antanut.0421kesämökki ja perintövero
Jos määrittelen perukirjaan kesämökin arvoksi 100.000 josta maksan perintöveron ja maailmantilanteen johdosta mökit ei6391Hyvät lenkkarit kävelyyn
On lättäjalat ja tarttis ol lestii. Juoksukengät ei vissiin o hyväx kävelyyn erilainen rakenne pohjis. Antakaa ny hyvää2387Luotot työttömälle
Olen työmarkkinatuella. Akka työkyvyttömyyseläkkeellä. Saamme asumistukea. Yhteiset tulomme ylittää toimeentulo saamisrn2377kaularangan juuriahtaumat ja välilevy pullistumat
Onko jotain kohtalon toveria mihen tämä polku päättyy? Minulla todettiin 2017 kaularangan kulumia ensikerran. Jouduin va1362Panssari jääkäri
Kui kauan monta mettäyötä nykyään kuuluu peruskoulutukseen ja koko palvelus aikaan. Suurinpiirtein??2340