harry71

Aloituksia
53
Kommenttia
48
Osamaksulla maksetun puhelimen osto tori.fi
Tori.fi palvelussa myydään uusia paketissa olevia puhelimia. Käsittääkseni se on ainaskin suomalaisilla puhelin operaatt0208Laina työttömälle
Onko olemassa yhtään rahalaitosta joka myöntää vaix 500e lainaa työmarkkinatuki ukkelil, 2v maksuajal. Luottotiedot o ku090500e laina työttömälle
Onko yhtään lainafirmaa työmarkkinatuki ihmiselle jos haen 500e lainaa vaix 2v maksuajalla? Kokemuksia.4488Saako työnantaja nykyään työnhakijoiden tietoja?
Jos mää tartten kolme raksaukkoo töihin firmaani ja soitan työkkäriin ni saanko tietoja vai meneekö työpaikka ilmoitukse187hedman partners tekijänoikeus loukkaus 2024
Väittämän mukaan olen jakanut jonkun sarjan jossakin torrentbit palvelussa. Vaativat 800e. Miten tähän nyt reagoidaan as83000Hyvät lenkkarit kävelyyn
On lättäjalat ja tarttis ol lestii. Juoksukengät ei vissiin o hyväx kävelyyn erilainen rakenne pohjis. Antakaa ny hyvää2387Luotot työttömälle
Olen työmarkkinatuella. Akka työkyvyttömyyseläkkeellä. Saamme asumistukea. Yhteiset tulomme ylittää toimeentulo saamisrn2377ONE UI 6.0 ohjelmistopivitys
Jaan Samsung galaksilta hotspotilla netin samsung QLED 2022 smart teeveeseen. Latasin otsikossa olevan päivityksen lakka61808Samsung ONE UI 6.0 päivitys
Mulla samsung qled smart teevee johon jakanut hotspotilla netin. Päiviitin otsikossa mainitsemani ohjelmistopäivityksen1503Kaularangan sairaudet ja kuntoutus
Minulla kaularangassa kulumia kaikissa väleissä ja juurikanavaahtaumat ja välilevy ongelmat painottuen C3-4, C5-7 väleih0306Panssari jääkäri
Kui kauan monta mettäyötä nykyään kuuluu peruskoulutukseen ja koko palvelus aikaan. Suurinpiirtein??2340kaularangan juuriahtaumat ja välilevy pullistumat
Onko jotain kohtalon toveria mihen tämä polku päättyy? Minulla todettiin 2017 kaularangan kulumia ensikerran. Jouduin va1363ansiosidonnaiselta työmarkkinatuelta
Kun ansiosidonnaisen maksupäivät loppuvat täytetäänkö ensimmäinen hakemus 2v vai 4v kuluttua.16424Kaularangan välilevy- ja juuriahtauman yhteys poskiontelo vaivoihin
ONKO yhteyttä? Minulla kaularangassa välilevy- ja juuriahtauma sairaus painottuen C5,6,7 nikamiin. Kärsinyt moisesta n11457Yhdessä asuminen työtön+elkku
Suomalainen tuki järjestelmä on rakenettu niin ettei yhdessä asuminen ole kannattavaa. Asutaan poste restantes ja kaden0138sairaseläke ja ansiosidonnainen tuloina asuvat yhdessä
Kelan sivuilta vaikee löytää. Mutta vaikuttaako ansiosidonnainen päiväraha sairaseläkkeen suuruuteen kun asutaan yhdessä0173luottokortit
Mistäs mahtaa 2023 saada luottokortin puhtailla tiedoilla ja pikkusilla liiton korvauksilla. Oma pankki ei antanut.0422Te-toimiston työkyky tarkastus Pori
Kuis kauan mahtaa mennä kun kyseiseen tarkasteluun pääsee?1245oomin aktiivinen sähkösopimus
Tein oomin kanssa oomi aktiivinen sähkösopimuksen Poriin koska Porin energia on siirtänyt myynnin Oomille. Ja sitten yll3558Perinnän oikeudellisuus.
Onko viisaita linjoilla. En löydä kyseistä tietoa mistään. Sain tietäää että minulla lasku Gothiassa n1000e. Lähettivät51466