Vapaa kuvaus

Aloituksia

53

Kommenttia

48

1. Kaularangan sairaudet ja kuntoutus

Minulla kaularangassa kulumia kaikissa väleissä ja juurikanavaahtaumat ja välilevy ongelmat painottuen C3-4, C5-7 väleih
    0
    305
  2. Kesämökki myytävänä,

Ajattelin udella mielipiteitä ihmisiltä koska olen joutunut mökkimyyjänä (täys maallikko) minulle ylätyksenä tulleen ong
    Kesämökki
    3
    281
  3. Pikavippi maksuhäiriö merkinnällä

Pikavippi maksuhäiriö merkinällä. Olen hoitanut n vuosi sitten ulosotto ja perintäfirma velkani pois. Mutta minua seura
    Pikavipit
    6
    269
  4. Terhi Sea Fun välipohja vettynyt

Onko joku kohtalon toveri sortunut kyseiseen veneeseen ja miten saan välipohjan kuivaksi. Tartteeko repii lattee auki ja
    Veneily
    2
    267
  5. perintövero osakket

Olisko joku viisas ja kertoisi faktaa kun riistiriitasta tietoa liikenteessä. Jos perin 100000e osakkeita ja perintövero
    Perintö ja testamentti
    7
    263
  6. Te-toimiston työkyky tarkastus Pori

Kuis kauan mahtaa mennä kun kyseiseen tarkasteluun pääsee?
    Terveyden hoito
    1
    245
  7. tlc määrityksissä rf-arvo

onko tässä arvossa mitään järkeä. onko tämä ainoastaan joku keksitty juttu jotta kokeelle saadaan väkisin joku numeerine
    Kemia
    0
    233
  8. perintä oikeus Gothia

Tuli ylätyksenä että oli yli 10v vanha lasku Gothia perintätoimistossa. Ja he lähettivät lähetetyt perintäkirjeet ja van
    Ulosotto
    0
    211
  9. Osamaksulla maksetun puhelimen osto tori.fi

Tori.fi palvelussa myydään uusia paketissa olevia puhelimia. Käsittääkseni se on ainaskin suomalaisilla puhelin operaatt
    Mobiililaitteet
    0
    208
  10. perintövero osakket

Voisko joku viisas kertoo totuuden kun saanut ristiriitaista tietoa. Jos perin 100000e osakkeita ja niiden perintövero m
    Verot
    2
    203
  11. palkkatuki 50% työllistäjä kaupunki

Voisko joku asiasta tietävä kertoo miten menee. Jos pääsee kaupungin palkkatuki työllistetyksi niin miten menee palkkau
    6
    177
  12. sairaseläke ja ansiosidonnainen tuloina asuvat yhdessä

Kelan sivuilta vaikee löytää. Mutta vaikuttaako ansiosidonnainen päiväraha sairaseläkkeen suuruuteen kun asutaan yhdessä
    Yhteiskunta
    0
    172
  13. trollit ja facebook

Kertokaa joku viisampi kun ei mahdu pikkuaivoihini. Miten on mahdollista että 2v vanhalla prepaid numerollani on voitu k
    Tiede ja teknologia
    3
    152
  14. sähkölämmitys

Nyt kysyisin sähkölämmiteisen rivitalo asujilta mitä lämmitys kustantaa. Olen harkitsemassa 56neliöisen rivitalon vuokra
    0
    144
  15. perämoottorit

Olis 15 hv suzuki Four Stroke perämoottori ja sisältää myös Suzuki polttoainesäiliön letkuineen ja akun sähköstarttiin.
    Veneily
    2
    144
  16. Yhdessä asuminen työtön+elkku

Suomalainen tuki järjestelmä on rakenettu niin ettei yhdessä asuminen ole kannattavaa. Asutaan poste restantes ja kaden
    Yhteiskunta
    0
    138
  17. Maksuhäiriö merkinnän poistuminen

Minut todettiin ulosotossa varattomaksi syyskuussa 2019. Sain perinnön ja maksoin kaikki velkani tammikuussa 2020. Onko
    Talousrikokset
    1
    132
  18. laborantti tes-palkka

Mistä löydän laborantin tesin mukaisen palkkataulukon. Mitä on laborantin alkupalkka, ilman työkokemusta.
    Työ ja opiskelu
    0
    132
  19. Lehtolapsien perinnöttömäksi jättäminen

Tuttu pehe on päätynyt naisen vaatimuksesta järjestelyyn jossa heidän omakotitalonsa ja mökkinsä on siirretty naisen nim
    Perintö ja testamentti
    11
    119
  20. sänky kysely

Tarttis uus sänky ostaa uuteen kotiin huonoselkäiselle. Hintaluokka olis tonnin kieppeis. Oon nyt kytännyt kaikenlaisii
    Koti ja rakentaminen
    1
    116