harry71

Aloituksia
53
Kommenttia
48
Kaularangan sairaudet ja kuntoutus
Minulla kaularangassa kulumia kaikissa väleissä ja juurikanavaahtaumat ja välilevy ongelmat painottuen C3-4, C5-7 väleih0305Kesämökki myytävänä,
Ajattelin udella mielipiteitä ihmisiltä koska olen joutunut mökkimyyjänä (täys maallikko) minulle ylätyksenä tulleen ong3281Pikavippi maksuhäiriö merkinnällä
Pikavippi maksuhäiriö merkinällä. Olen hoitanut n vuosi sitten ulosotto ja perintäfirma velkani pois. Mutta minua seura6269Terhi Sea Fun välipohja vettynyt
Onko joku kohtalon toveri sortunut kyseiseen veneeseen ja miten saan välipohjan kuivaksi. Tartteeko repii lattee auki ja2267perintövero osakket
Olisko joku viisas ja kertoisi faktaa kun riistiriitasta tietoa liikenteessä. Jos perin 100000e osakkeita ja perintövero7263Te-toimiston työkyky tarkastus Pori
Kuis kauan mahtaa mennä kun kyseiseen tarkasteluun pääsee?1245tlc määrityksissä rf-arvo
onko tässä arvossa mitään järkeä. onko tämä ainoastaan joku keksitty juttu jotta kokeelle saadaan väkisin joku numeerine0233perintä oikeus Gothia
Tuli ylätyksenä että oli yli 10v vanha lasku Gothia perintätoimistossa. Ja he lähettivät lähetetyt perintäkirjeet ja van0211Osamaksulla maksetun puhelimen osto tori.fi
Tori.fi palvelussa myydään uusia paketissa olevia puhelimia. Käsittääkseni se on ainaskin suomalaisilla puhelin operaatt0208perintövero osakket
Voisko joku viisas kertoo totuuden kun saanut ristiriitaista tietoa. Jos perin 100000e osakkeita ja niiden perintövero m2203palkkatuki 50% työllistäjä kaupunki
Voisko joku asiasta tietävä kertoo miten menee. Jos pääsee kaupungin palkkatuki työllistetyksi niin miten menee palkkau6177sairaseläke ja ansiosidonnainen tuloina asuvat yhdessä
Kelan sivuilta vaikee löytää. Mutta vaikuttaako ansiosidonnainen päiväraha sairaseläkkeen suuruuteen kun asutaan yhdessä0172trollit ja facebook
Kertokaa joku viisampi kun ei mahdu pikkuaivoihini. Miten on mahdollista että 2v vanhalla prepaid numerollani on voitu k3152sähkölämmitys
Nyt kysyisin sähkölämmiteisen rivitalo asujilta mitä lämmitys kustantaa. Olen harkitsemassa 56neliöisen rivitalon vuokra0144perämoottorit
Olis 15 hv suzuki Four Stroke perämoottori ja sisältää myös Suzuki polttoainesäiliön letkuineen ja akun sähköstarttiin.2144Yhdessä asuminen työtön+elkku
Suomalainen tuki järjestelmä on rakenettu niin ettei yhdessä asuminen ole kannattavaa. Asutaan poste restantes ja kaden0138Maksuhäiriö merkinnän poistuminen
Minut todettiin ulosotossa varattomaksi syyskuussa 2019. Sain perinnön ja maksoin kaikki velkani tammikuussa 2020. Onko1132laborantti tes-palkka
Mistä löydän laborantin tesin mukaisen palkkataulukon. Mitä on laborantin alkupalkka, ilman työkokemusta.0132Lehtolapsien perinnöttömäksi jättäminen
Tuttu pehe on päätynyt naisen vaatimuksesta järjestelyyn jossa heidän omakotitalonsa ja mökkinsä on siirretty naisen nim11119sänky kysely
Tarttis uus sänky ostaa uuteen kotiin huonoselkäiselle. Hintaluokka olis tonnin kieppeis. Oon nyt kytännyt kaikenlaisii1116