Vapaa kuvaus

Aloituksia

53

Kommenttia

48

1. Maksuhäiriö merkinnän poistuminen

Jos olen maksanut ulos-ottoon kaikki velkani ja tehnyt perintätoimiston kanssa maksusuunnitelman ja pysynyt suunnitelmas
    Yhteiskunta
    0
    112
  2. asuntolainan hakeminen pienillä liitonkorvauksilla

Onko kokemuksia ettei me ittee häpäsemään Nordean tiskille. Mul o 25.000e sala vaa ja oon ajatellut ostaa pikku omakotit
    Lainat ja velka
    2
    107
  3. uretaanien vaihto terhi veneestä

Revein jo n2 neliöltä vettyneet vanhat uretaanit pois ja nyt paatti kuivaamassa. tuskin ikuna kuivaa mut yritetään. Mut
    Veneily
    0
    104
  4. palkkatukityöt, työssäolo velvoite

Kyseisen tiedon etsiminen hankalaa joten turvaudun kanssa ihmisten kokemuksiin. Olen kunnalla töissä 85prosentin työssä
    Työelämä
    0
    101
  5. harteiden hermopinne ja poskiontelot

Minulla on niskarangassa välilevyn pullistumia ja kax juurikanavan ahtaumaa. Ja tod.näkösesti niistä johtuen hartiaaluee
    Kysy terveydestä
    0
    100
  6. Laina työttömälle

Onko olemassa yhtään rahalaitosta joka myöntää vaix 500e lainaa työmarkkinatuki ukkelil, 2v maksuajal. Luottotiedot o ku
    Talous
    0
    89
  7. Saako työnantaja nykyään työnhakijoiden tietoja?

Jos mää tartten kolme raksaukkoo töihin firmaani ja soitan työkkäriin ni saanko tietoja vai meneekö työpaikka ilmoitukse
    Työ ja opiskelu
    1
    87
  8. hermo pinnassa kun ei tajua. APUJA

miten määritän matemaattisesti näytteen x-arvon kun y=31 kyseessä laskeva suora joka noudattaa kymmenkantaisen logaritmi
    Matematiikka
    9
    76
  9. 12h aamuvuoroo ja 12h yövuoroo 6päivää vapaata

Voisko joku kyseistä vuorotyötä kertoa miten kuukausitunnit menevät. Ton laskuopin mukaan 10päivään tulee 48h työtä ja k
    Työ ja opiskelu
    0
    56
  10. Ulosotto velan laillisuus

Minulle pamahti ulosottoon 600e lasku perijänä Vaanit Oy Helsingistä. Kyseessä ennenkin ulosotossa ollut velka palautett
    Yhteiskunta
    0
    55
  11. kesämökki ja perintövero

Jos määrittelen perukirjaan kesämökin arvoksi 100.000 josta maksan perintöveron ja maailmantilanteen johdosta mökit ei
    Perintö ja testamentti
    0
    50
  12. Vuorotyö 12h päivä 12h yö, 6 vapaata

En löydä tietoa kyseisestä vuorotyö mallista. Laskennallisesti tulee 10 päivän kuureissa 48h ja 30 päivässä 144h. . Mite
    Työ ja opiskelu
    0
    50
  13. tes-palkkaus

Onko aiemmalla työkokemuksella mitään merkitystä palkan suuruuteen kun opiskelet uuden ammatin ja menet töihin ilman ala
    Työ ja opiskelu
    0
    34