harry71

Aloituksia
53
Kommenttia
48
Maksuhäiriö merkinnän poistuminen
Jos olen maksanut ulos-ottoon kaikki velkani ja tehnyt perintätoimiston kanssa maksusuunnitelman ja pysynyt suunnitelmas0112asuntolainan hakeminen pienillä liitonkorvauksilla
Onko kokemuksia ettei me ittee häpäsemään Nordean tiskille. Mul o 25.000e sala vaa ja oon ajatellut ostaa pikku omakotit2107uretaanien vaihto terhi veneestä
Revein jo n2 neliöltä vettyneet vanhat uretaanit pois ja nyt paatti kuivaamassa. tuskin ikuna kuivaa mut yritetään. Mut0104palkkatukityöt, työssäolo velvoite
Kyseisen tiedon etsiminen hankalaa joten turvaudun kanssa ihmisten kokemuksiin. Olen kunnalla töissä 85prosentin työssä0101harteiden hermopinne ja poskiontelot
Minulla on niskarangassa välilevyn pullistumia ja kax juurikanavan ahtaumaa. Ja tod.näkösesti niistä johtuen hartiaaluee0100Laina työttömälle
Onko olemassa yhtään rahalaitosta joka myöntää vaix 500e lainaa työmarkkinatuki ukkelil, 2v maksuajal. Luottotiedot o ku089Saako työnantaja nykyään työnhakijoiden tietoja?
Jos mää tartten kolme raksaukkoo töihin firmaani ja soitan työkkäriin ni saanko tietoja vai meneekö työpaikka ilmoitukse187hermo pinnassa kun ei tajua. APUJA
miten määritän matemaattisesti näytteen x-arvon kun y=31 kyseessä laskeva suora joka noudattaa kymmenkantaisen logaritmi97612h aamuvuoroo ja 12h yövuoroo 6päivää vapaata
Voisko joku kyseistä vuorotyötä kertoa miten kuukausitunnit menevät. Ton laskuopin mukaan 10päivään tulee 48h työtä ja k056Ulosotto velan laillisuus
Minulle pamahti ulosottoon 600e lasku perijänä Vaanit Oy Helsingistä. Kyseessä ennenkin ulosotossa ollut velka palautett055kesämökki ja perintövero
Jos määrittelen perukirjaan kesämökin arvoksi 100.000 josta maksan perintöveron ja maailmantilanteen johdosta mökit ei050Vuorotyö 12h päivä 12h yö, 6 vapaata
En löydä tietoa kyseisestä vuorotyö mallista. Laskennallisesti tulee 10 päivän kuureissa 48h ja 30 päivässä 144h. . Mite050tes-palkkaus
Onko aiemmalla työkokemuksella mitään merkitystä palkan suuruuteen kun opiskelet uuden ammatin ja menet töihin ilman ala034