Vapaa kuvaus

Aloituksia

25

Kommenttia

16

1. Aggregaatin ylivirtasuoja palaa

Mulla on korealainen Superior 2000 aggregaatti. Ilman erityistä syytä laitteessa ylivirtasuojan valo syttyi ja virrantul
    Elektroniikka
    3
    719
  2. Vakuutuspetos? Mistä selville maksaja

Taloyhtiössä oli putkiremontti. Remontin jälkeen todettiin saunan ja väestösuojan välisessä tilassa olevan runsaasti vet
    Laki ja rikos
    0
    92
  3. Netin käyttö ulkomailla

Itselleni tuli satojen eurojen laskut Kanariansaarilla käytetystä netistä. Onko operaattorilla velvollisuus lähettää sal
    Yleistä internetistä
    4
    210
  4. Altakasteluruukkujen markkinaosuus

Itse olen kehitellyt tavallisista muovisista altakasteluruukuista poikkkeavia ruukkuja. Kiinnostaisi tietää, miten altak
    Huonekasvit
    3
    191
  5. Paras aallonpituus led-kasvivaloille

Lienee jo tutkimuksissa selvinnyt , mikä sinisen ja punaisen ledvalon aallonpituus on paras kasveille. Mikätkähän ne mah
    Harrastukset
    2
    179
  6. Vahingonkorvauskanteen oikeudenkäyntikulujen maksaminen

Jos teen vahingonkorvauskanteen yksityisenä osakkaana taloyhtiön nimissä taloyhtiön johtoa vastaan ja menestyn kanteessa
    Oikeudenkäynnit
    9
    329
  7. Ylimääräisen yhtiökokouksen ajankohdan määrääminen

Taloyhtiömme yhtiöjärjestys mahdollistaa ylimääräisen yhtiökokouksen pitämisen, mikäli 1/10 osa osakkaista (osakkeiden m
    6
    149
  8. Vanhuksen testamentinteko-kelpoisuus

Ikä-ihminen on tehnyt avopuolisonsa kanssa keskinäisen testamentin jo aikaa sitten. Nyt on ilmennyt puutteita kyseisessä
    Vanhustenhoito
    1
    107
  9. Testamentin päivittäminen

Avopari tehnyt 1985 keskenään testamentin. Testamentissa kummankin allekirjoitukset, mutta todistajat puuttuvat. Mitä pi
    Perintö ja testamentti
    1
    183
  10. Kuvatiedostojen pelastaminen

Mulla Nokia E 07.00, joka hörppäs merivettä ja vaikeni. Kysymys kuuluu voiko kuvatiedostoja saada pelastettua? Siellä tä
    Nokia-puhelimet
    3
    66
  11. Terassi 300cm x 300cm , montako anturia

Terassi kooltaan 3 x 3 metriä. Montako anturia pitää rakentaa? Riittääkö 6 vai pitääkö laittaa 9 kappaletta. Kehikko tul
    Parveke ja terassi
    3
    189
  12. Patteriventtiilin vuoto

Mikä selittää sen, että päiväsaikaan tarkasteltuna patteriventtiilin vuoto näyttää vähäiseltä, mutta rakenteisiin päässe
    Kerrostalo
    1
    91
  13. Vastuuvapauden myöntäminen hallitukselle ja isännöitsijälle

Taloyhtiössämme oli juuri varsinainen yhtiökokous. Osakkaana pyysin hallitusta ja isännöitsijää poistumaan vastuuvapaude
    Kerrostalo
    21
    3298
  14. Sähköä johtava liima

Mistä voi ostaa sähköä johtavaa liimaa esim Wire Glue merkkistä?
    Elektroniikka
    16
    13916
  15. Piuhat lithium-nappiparistoon

Uskaltaaks juottaa piuhat kiinni lithiun-nappiparistoon. Räjähtääkö silmille? Onko muita keinoja saada piuhat kiinni toi
    Elektroniikka
    9
    2019
  16. Inkkarin pohjan vahvistaminen

Olen omistanut Old Town kanootin pian 20 vuotta. Pohja ohentunut erityisesti etupäästä. Millä aineella vois vahvistaa oh
    Soutuveneet ja kanootit
    1
    195
  17. Putkiremontti sukittamalla

Taloyhtiössämme pohja- ja pystyviemärit sukitetaan. Liitoskohtia ei kaiveta esille, vaan liitoskohtiin ujutetaan polyest
    Asunnot ja asuminen
    147
    31061
  18. Ledien juottaminen

Ledit näyttävät tuhoutuvan, jos ne kuumenevat liikaa. Mikä on turvallisin tapa juottaa ledejä? Lyijytön tinakin vaatinee
    Elektroniikka
    10
    1591
  19. Paras ruukku

Useimmat viherkasvit viihtyvät hyvin saviruukussa. Sen seinämän läpi juuret saavat ilmaa, vaikka multa olisi märkää (Rea
    Huonekasvit
    0
    93
  20. Altakasteluruukut

Isot altakasteluruukut ovat aika toimivia. Mutta miksi pienet altakasteluruukut ovat usein viherkasvien tappovälineitä?
    Huonekasvit
    3
    2130